Thieves

Heb je een nieuwe rpg? test het script hier! of zoek je iemand voor in je orpg? meldt het hier!
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Thieves

Bericht door Amroth » 11 jul 2014, 21:52

John Blackburn is een 'thief' een thief is een persoon die zielen steelt en met deze zielen betaald hij zijn krachten af (aan demonen) zoals eeuwige jeugd en andere krachten.
Alhoewel John het moorden zelf nog niet verleerd is besluit hij om minder snel in de problemen te komen omstanders te hypnotiseren (of iets in die richting) en om hen de mensen te laten vermoorden en de zielen naar hem te brengen.


xD dat was n prescript van n webserie die ik waarschijnlijk met n oud klasgenoot van me ga maken, t leek me wel grappig om er een rpg van te maken.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 12 jul 2014, 06:52

Niet slecht... Maar ik heb een paar vraagjes. Wat kan je doen in de rpg? Is je char een thief? Of een van de gehypnotiseerde mensen? En weten die mensen waar ze mee bezig zijn? En kunnen ze zich verzetten tegen de krachten van de thief?

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 jul 2014, 22:39

Wat kan je doen in de rpg?
Je hebt de keuze om een omstander, slachtoffer, thief of 'andere' omstander te zijn, iemand die niet in de macht is van een thief maar wel in de gaten begint te krijgen wat er aan de hand is.
weten die mensen waar ze mee bezig zijn?
Zolang de 'missie' aan de gang is niet, (nog niet helemaal zeker van)
kunnen ze zich verzetten tegen de krachten van de thief?
Nope of misschien met en heleboel wilskracht

Ik hoop dat ik je vragen goed genoeg beantwoord heb.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 14 jul 2014, 13:45

Ik doe mee ^^

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 21 jul 2014, 16:40

I am in!

waneer beginnen we?
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 04 aug 2014, 19:05

I'll Join in ! c:
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Plaats reactie