Een paar van me favo films

Bespreek hier alles over films
Plaats reactie
Gast

Een paar van me favo films

Bericht door Gast » 22 aug 2012, 23:30

Titel en waarom

1) The brothers Grimm Hij is creapy, grappig, romantisch en spannend. Wahahaha!
2) The prince of Egypt Het is een erg mooie film en heeft leuke liedjes D Het is gebasseerd op het verhaal uit de bijbel Mozes
3) Brave Best leuke film, lekker veel fantasy
4) Achtste groepers huilen niet Zo mooi, ik moet elke keer bij deze film huilen ')
5) Twilight Lekker vage film, vind ik dan
6) The mask of Zorro spannende klassieker, bijna iedereen heeft hem geloof ik gezien D
7) Joseph de dromen-koning Een mooie film, goede liedjes, ook gebasseerd op een bijbelverhaal Jozef en zijn 12 broers
8) Shrek (alle 4) Wie kent die chille oger niet? Zo'n creapy oren en ook gewoon grappig. Die chille ezel man! Die ezel moet een eigen film! Dat liedje op het eind van shrek 1 heb ik nog steeds in mijn hoofd!
9) Als je dit ziet ben ik dood Zzzuper zielig. Echt een huilfilm ') gebasseerd op het boek als je dit leest ben ik dood
10) Finding a family Ookal zo'n zielige film! Gebasseerd op een waargebeurd verhaal.
11) Brother bear gewoon een leuke grappige film
12) If only Gossie nog een janker. Dit is geen happy end movie!! Je bent gewaarschuwd!
13) Bridget John's diary Romantische comedy, ;D


Tada
bye!

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 23 aug 2012, 11:26

brave en twiligh zijn veat ;D
en meis je vergeet nummer 8 xD
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

adrer
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 771
Lid geworden op: 29 jun 2012, 14:14

Bericht door adrer » 23 aug 2012, 16:03

Brave gezien ;D
Voel me hier alleen, this will become a ''Lonely easter''

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 23 aug 2012, 16:58

9ik heb een site en daar kijk ik films op. ;D free and online ;D wel in t engels xD. k kon brave al kijken voor hij in de bios was ;D xD
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Gast

Bericht door Gast » 26 aug 2012, 13:44

Welke site? (kijk 8 die is met een haakje een smiley met een zonnnbril xP)

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 26 aug 2012, 13:46

1channel.ch (t zal wel)
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie