Verhaal (NIEUW)

Plaats hier je mini verhalen ;)
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Verhaal (NIEUW)

Bericht door Amroth » 14 jan 2013, 21:38

De zon scheen vel op het dak van een van de vele flats van PeachWorth.
"Zeg, Etio moet je die koppen zien! Je zou er zo een mep tegenaan geven echte rotzakken!"
De felle bruine ogen van Amroth lijken wel vonken te schieten, als hij naar beneden kijkt naar de marcherende troep mensen in Donkerblauwe uniformen.
"Ach laat ze Amroth, geloof me ooit grijpen wij de macht weer"
Etio legt zijn vuurwapen neer en kijkt ook naar beneden.
Met minachting volgt hij De NWB-Handhavers, de militaire veiligheids tak van de Nieuwe Wereld Beweging.
De NWB is een duistere organisatie die gebruikt maakt van zwarte magie.
Enkele mensen zagen de NWB als bevrijders van onze rare wereld en besloten de duisterlingen te helpen om zo ooit misschien ook tot de top te behoren.
Amroth en Etio zijn Lichtstrijders en naast dat elkaars beste vrienden.
Amroth is een kleine tengere jonge met bruin haar tot over zijn ogen.
Etio daar in tegendeel is een lange blonde krullenbol.
Lichtstrijders zijn mensen met magische gaven om goedheid de wereld in te sturen.
Maar nu hebben de NWB'ers de macht gegrepen.
Het begon in de Verenigde Staten, Rusland en China de 3 grote wereldmachten.
NWB'ers kwamen met zakken vol geld aanzetten en allerlei beloftes zoals wereldvrede en een einde aan de hongersnood.
De staatsleiders hadden daar wel oren naar en zo werden de drie landen een deel van het Nieuw Aardse Rijk.
Al gauw volgende andere grote landen.
En nu was heel de wereld in de macht van de NWB.
De eerste maanden ging alles goed maar al gauw kwam de halve mensheid erachter dat de NWB alleen maar uit was op Wereldheerschappij en zelfverbetering van mensen die aan de top zaten.
Er ontstonden al gauw verzetsgroepen die het veels te snel en onhandig aanpakten, daarom jaagt de NWB nu lichtstrijders en mensen die verzet tonen.
Oftewel een afschuwelijke wereld waarin alleen de grootste machten het goed hebben.
"Ik moet je gelijk geven Am, die gasten verdienen een klap voor hun kop".
Glimlachend keek Etio Amroth aan "Maar zullen we gaan?" Etio keek Amroth vragend aan, Amroth keek nog even naar de soldaten en wende zich tot Etio "Ja we ga..." Plots klonk er een machinegeweer en viel Etio dood voorover, Amroth zag de schutter staan en schoot hem neer toen de schutter een nieuwe lading kogels toe wou brengen.
"Fuck ik moet hier weg" op het nippertje schoot hij de volgende NWB-Soldaat neer die net de trap op kwam lopen.
Het werden er meer en meer want de soldaten die eerst trots aan het marcheren waren haasten zich nu naar het gevecht.
Amroth rende als een haas zigzaggend naar t uiteinde van het dak en sprong met gemak 6 meter naar het volgende gebouw, hij draaide zich om en opende het vuur op een stel soldaten die de sprong ook waagden.
Er waren geen soldaten meer te zien op het dak maar die zouden er gegarandeerd komen.
Hij sprong naar t volgende dak en zag geen uitkomst meer want er was nu beneden alleen een verlaten doodlopend steegje en een muur van een andere flat die 25 meter hoger was.
Hij besloot het doodlopende gangetje te nemen dat aan de andere kant uitkwam bij een ander gangetje dat naar het grote toespraak plein ging.
Daar stikte het van de mensen dus daar zou hij moeilijk door heen kunnen.
Hij besloot toch maar naar beneden te springen en het er op te wagen, Opeens ging er een deur open.
Een vrouw van rond de 70 deed de deur open, trok hem naar binnen en maakte een 'wees stil gebaar'.
Ze duwde Amroth een wijnkelder in en trok een paar flessen uit het rek waardoor een hendel zichtbaar werdt.
Deze opende de deur van een verborgen ruimte.
Ze trok aan de hendel en liet Amroth naar binnen gaan "Maak geen, geluid hier ben je eerst wel veilig" Ze legte de flessen terug en pakte een paar anderen.
Er werdt ruw op de deur geklopt "OPEN MAKEN HUISZOEKING!" het vrouwtje liep rustig naar boven met de flessen in haar hand.
Ze opende de deur "Aah kom toch binnen beste Held!" de soldaat keek haar emotieloos aan "Luister beste kerel ik zag zojuist een tengere jongeman dit steegje uitrennen, eerst wilde ik er zelf achteraan maar daar heb ik de benen niet meer voor, hier neemt u een versnapering voor onderweg en grijp die kwajongen!" "Geweldig bedankt vrouwe, Een prettige dag verder!" opgetogen met de flessen in de hand liep de man naar zijn kameraden toe "Die kant op jongens!"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 14 jan 2013, 21:40

Moet ik verder gaan?
(had net perongeluk dubbel gepost)
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 14 jan 2013, 21:57

;D veat veat veat ammie ;D
heeeeeel coowl ;D arme etio... D;
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

SamahDark
Ere Inwoner
Berichten: 3254
Lid geworden op: 19 dec 2012, 13:06

Bericht door SamahDark » 15 jan 2013, 07:37

Meeeeeer
wezen morte
naam Samah Mortotare
Leeftijd 15 (verandert niet)
geslacht v
uiterlijk gewoonlijk lang blond haar
karakter zie je wel
Harry Potter aant lezen

Sa
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 388
Lid geworden op: 13 nov 2012, 15:12

Bericht door Sa » 15 jan 2013, 14:38

nice
Morning!

EllieBellie
Nieuw Hier
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jan 2013, 16:53

Bericht door EllieBellie » 15 jan 2013, 22:01

Oeh I like!

HET IS TIJD VOOR KRITIEK/COMMENTAAR

Ik zag wel iets hier en daar, zoals dat je soms komma's miste, maar ach xD
De eerste zin was in de verleden tijd, en toen opeens in de tegenwoordige tijd. Blijf wel bij een tijd aub :P
En opeens zei je "ons land" ipv "hun land" of weet ik wat je daar zegt. 3rde persoon blijft ook 3rde persoon.

Dat was mijn kritiek/commentaar voor vandaag
Ik vond het leuk, IK WIL MEER NU xD

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 15 jan 2013, 22:27

ik weet t maar toen ik erachter kwam had ikgeen zin meer t te veranderen
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Sa
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 388
Lid geworden op: 13 nov 2012, 15:12

Bericht door Sa » 16 jan 2013, 13:12

het is mijn taak om mensen op hun grammatica te verbeteren!!
Morning!

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 16 jan 2013, 14:41

hmmm... ik vind het niet zo leuk. maar meer omdat het thema me nie zo interesseert.
tis wel mooi geschreven ammie ( daarnietvan ea xdd
schrijf maar eens wat meer, miss vind ik het dan wel leuk xdd
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 16 jan 2013, 14:42

wat vind lot van kaths verhaal?

Plaats reactie