jeeeeeeeeeeeeeeeeh kabouterstrafwerkverhaal

Plaats hier je mini verhalen ;)
Plaats reactie
tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

jeeeeeeeeeeeeeeeeh kabouterstrafwerkverhaal

Bericht door tim de grote » 27 mar 2013, 18:45

als wij op school een verhaal als strafwerk moeten schrijven gaat dat meestal over een kaboutertje dat....

ik moest dus een kabouterverhaal schrijven.
om het verhaal een beetje te snappen moet je weten dat meneer jansen tegen meneer van dam zei dat ik mijn wiskundehuiswerk niet af had wiskunde werd toen gegeven door meneer schippers

het verhaal:

Het geweldige kabouterverhaal.

Er was eens een kabouter die leefde in een land hier heel heel heel heel heeeeeeeeeeeeeel ver vandaan. Zo heel heel heel heel heel ver dat alle mensjes die daar leefden kabouters en smurven waren (de smurven waren hier naartoe gekomen omdat in smurvenland de paddenstoelen werden geplukt voor de champignonsoep van grootmoeder die roodkapje wilde verassen (dit is geen typefout)).
Een van die kabouters was meneer van Dom met zijn vriend meneer jansen. In dit verhaal gaan ze op avonduur op zoek naar het huiswerk van de geweldige (idioot) Tim.
Meneer van Dom en meneer Jansen liepen door het donkere bos der neeikmoetweektakencontroleren. Opeens zag meneer Jansen dat er niets lag op de plek waar eigenlijk het wiskundehuiswerk van Tim moest liggen. Wiskunde werd op dat moment gegeven door meneer Boters. Uiteindelijk lieten ze de geweldige (idioot) Tim bij zich komen om het uit te leggen. Hij had zijn verkeerde wiskundeboek meegenomen en had het daarom niet af. ook was Tim (ik neem aan dat jullie de voorvoegsels al kennen) erg geïnteresseerd in het vol kladderen van zijn geweldige boeken. En hij schreef ook nog eens niet net genoeg. Toen zei Tim:’dat is jammer ik lever het morgen wel in’.
En zo moesten meneer van Dom en meneer Jansen weer naar huis terug omdat ze het huiswerk nog niet hadden

The end


en het geweldige plaatje:



Afbeelding
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 27 mar 2013, 18:48

mijn verhalen zijn beter!!!!!!!!!

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 27 mar 2013, 18:51

ik heb dit in minder als een minuut geschreven!!!!!
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie