Nieuw Verhaal Maart 2013

Plaats hier je mini verhalen ;)
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Nieuw Verhaal Maart 2013

Bericht door Amroth » 30 mar 2013, 15:20

Inleiding.
Voor dat je aan dit verhaal begint wil ik me zelf eerst even voorstellen.
Ik ben Amroth Aricotes Yevital, een hele mond vol is 't niet? zeg maar gewoon Amroth of oppermachtige vuurheer als je dat makkelijker vindt.
Ik ben niet zoals jullie, ik ben namelijk geen mens maar een elf.
Als je hier bij denkt aan zo 'n klein vliegend mormeltje categoriseer ik je als zwakzinnig, trek het je niet aan joh, de kinderfilm industrie is zo machtig en beïnvloedend, het zou verboden moeten worden.
Dat elf zijn heeft zo zijn voordelen, Je beschikt over witte magie, kunt elementen beheersen et cetera maar het is ook nadelig om een elf te zijn hoor.
Nadeel nummer één is het feit dat je een prooi bent; Vampiers, Weerwolven, Demonen zitten je continu op de hielen en als je dan gevangen wordt zijn ze niet eens in voor een babbeltje maar willen ze direct hun tanden in je lichaam zetten.
Ongezellig volkje hoor die Duivelse wezens.
Nadeel nummer twee is dat je mensheid moet beschermen en helpen, dat is het doel van een elf anders had de schepper ons nooit bedacht.
Maar goed ik was bezig met een korte beschrijving van me zelf, ja toch?
Ik ben 64 seizoenen oud oftewel 16 jaren en heb een smal postuur, licht getinte huid, zwart bruin haar tot over mijn ogen en 2 bruine oogjes.
Ik hang ongeveer negen op de tien keer op straat, je kunt me dan ook het beste in het rijtje zetten van 'Parttime Elfen'.
Zo af en toe help ik een alleenstaande moeder of een zwerver maar meestal hang ik ergens met een sigaretje, wat drank en een paar gasten die ik vrienden noem.
Mijn familie is allang uitgemoord op een neefje van me na, ik woon samen met hem in een pleeggezinnetje ergens in de staat Montana.
Meer vertel ik je niet, moet je maar verder lezen.

Hoofdstuk 1
*Dit is alles wat ik tot nu toe heb, iemand commentaar? ;D*
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Gast

Bericht door Gast » 30 mar 2013, 16:08

Puber Talk! xD

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 31 mar 2013, 19:20

ik vat dat op als een belediging
ik ben een waakwolf van het elven fort
We are back alright

Afbeelding

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 31 mar 2013, 19:21

1. Welk fort.
2. Ieder zijn eigen fictieve idee.
3. WHS is mijn rpg ;D als je t niks vindt doe je maar niet mee ;D
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Gast

Bericht door Gast » 31 mar 2013, 19:25

XP

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 31 mar 2013, 19:28

het fort toen in rabbo idioot
We are back alright

Afbeelding

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 31 mar 2013, 19:35

hmpf was ik nooit zo'n fan van geweest, dit idee heb ik al sinds t begin van de rabbo rpg's dus.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie