MRMS: Top Disney (Deel 1)

Gooi hier je favoriete muziek! en deel jouw smaak met ons!
Plaats reactie
Gast

MRMS: Top Disney (Deel 1)

Bericht door Gast » 11 mei 2013, 17:38

Na veel mensjes die vaker vroegen om meer Disney.

Ik heb half Youtube en ook wikipedia zitten bekijken. En ik lever nu ook mijn pauze in om jullie de Disney te geven die FR verdient ;D

Beauty And The Beast - Beauty And The Beast

Lekker romantisch, rustig, maar de theepot moet echt beter leren zingen! Maar het blijft lekker romantisch en als je het luistert voelt het alsof je de film kijkt ( Word gezongen door de theepot.

Reflection - Mulan

Mulan Mulan toch, hierin zingt ze over dat niet dat meisje in de spiegel is, die met make-up en de typische huisvrouw. Leuk voor meiden die uit hun schulp willen kruipen. Word gezongen door Mulan.

The Unbirthday Song - Alice In Wonderland

Is een liedje dat elke dag viert! (op je verjaardag na). Dus tip Als je je rottig voelt, ga dit liedje zingen! Want vergeet niet! Dit je is je Unbirthday! Word gezongen door de Haas en de Mad Hatter.

Son Of Man - Tarzan

Als je je rottig voelt, of als je door moet zetten. Luister deze ;D Het is een lekkere oppepper en in de film is dit liedje erg belangrijk. Dit lied word gespeeld in de tijd dat Tarzan van alles leert en dat hij volwassen word. Gezongen door Phill Collins (algemene achtergrond muziek)

Colours Of The Wind - Pocahontas

Verteld over alle wonderen der natuur. Erg lekker als je door het bos loopt en dit lied speelt. Niet alleen door de tekst, ook door de rustige mooie melodie eronder. Pocahontas zingt dit voor John Smith, die uit Engeland komt. Zij legt hem uit dat andere dingen en andere mensen bijzonder zijn, en ze legt hem uit dat de natuur mooi is en dat je niet de aarde zomaar mag bezetten. Word gezongen door Pocahontas.

I'm Still Here - Treasure Planet

Dit liedje bestempeld de film. Doordat op jonge leeftijd de vader van Jim Hawkens weggaat heeft hij geen voorbeeld. Dit liedje word gespeeld als hij een band krijgt met John Silver die als een vaderfiguur van hem word. Ook zijn er een paar flashbacks tijdens dit lied. Dit liedje heeft totaal niks met de oude Disney klassiekers, het is ook totaal niet het normale Disney repetoir, deze is vrij met elektrische gitaar, harde drums terwijl de meesten dat niet gewend zijn van de Disney Classics. Gezongen door ....

The Bare Necessities - Jungle Book

Ik denk toch wel het bekendste liedje uit Jungle Book. Leuk blij liedje, doet me soms ook denken aan Hakuna Matata. Een (soort van) vreemdeling die verteld over hoe je je leven moet lijden.
Gezongen door Balu

Hakuna Matata - Lion King

Ja Timon en Pumba hebben denk ik het bekendste liedje uit Lion King gezongen! No worries! Hakuna Matata! Hierin leggen ze uit dat je zonder zorgen moet leven, en dat je moet genieten van alles.
Iedereen die zich stresst, luister Hakuna Matata! Timon! Pumba! HIT IT!
Gezongen door Timon en Pumba

Friend Like Me - Aladdin

Yeah you never find a friend like me! Dit is wanneer de geest in de enge grot uitlegt aan Aladdin wat er met hem is, en dat hij hem mee moet nemen. Echt lollig liedje xD
Gezongen door De geest

A Dream Is A Wish Your Heart Makes - Cinderella

Lekker rustig liedje, en je kan er zo lekker bij weg dromen. Ze legt in de film aan de muisjes en vogeltjes uit wat een Dream is. En dat het uit kan komen (
Gezongen door Cinderella

God Help The Outcasts - The Hunchback Of Notre Dame

Zo'n mooi liedje, dit is wanneer Esmeralda gaat bidden naar Maria en later ook naar God en vraagt of zij haar volk (de zigeuners) wil helpen. Want de mensen haten hun. Niet alleen door de mooie kerk fragmenten is het perfecte plaatje compleet. Maar ook op gegeven moment als ze tussen de kaarsen loopt en dat zelfs de tekenaars van Disney zichzelf hebben overtroffen!
Gezongen door Esmeralda

Zero To Hero - Hercules

Echt melig liedje, niet alleen door de grappige film fragmenten. Ook gewoon door de grappige zangeressen, ze zijn net van die cheerleaders!
Gezongen door The muses

Once Upon A Dream - Sleeping Beauty

I knoooow you! I walked with you once upon a dream! Ach, zo mooi. Eerst danst ze met een verklede uil, en dan met haar droomprins. How cute! Is het jullie trouwens ook opgevallen dat ze ouder lijkt dan 16?!
Gezongen door Prince Charming en Aurora

The Second Star To The Right - Peter Pan

Het intro-liedje van de film die verteld over die beroemde ster. Gezongen door zo'n koor, waardoor ik bijna altijd in de lach schiet als ik het luister. Sorry mensjes! Maar de film fragmenten zijn alleen maar van zo'n namen. Maar je moet hem gewoon eens luisteren!
Gezongen door Mislukt achtergrond koortje (Jud Conlon-koor + The Mellomen)


I've Got No Strings - Pinocchio

Niet alleen grappig in de film, ook het liedje. Eigenlijk is er niet veel over te vertellen. Gewoon luisteren!
Gezongen door Poppen en Pinocchio

Pink Elephants On Parade - Dumbo

Het film fragment is zoooo eng! Het liedje ook wel. Dit is wanneer Dumbo halicunneerd (whatever hoe je het schrijft) als hij dronken is! Allemaal enge olifanten komen! Aaaaaaah!
Gezongen door Roze olifanten
_______________________________________

Er komt later meer!

XXX
Maria

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 12 mei 2013, 12:07

geniale liedjes :D vooral Hakuna Matata en Beauty and the beast

Plaats reactie