Destroyed Earth

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 15 jun 2013, 15:47

xchevjex schreef:mee too xD

en merle zullen we ook verder met ancient dragons!?!
Ik kijk wel even of ik er een reactie uitgeperst krijg. x)
amroth schreef:btw Strepenzebra, wie kwamen er naar je toe lopen?
Gewoon, twee random mensen in die karavaan, niet speciaal iemand of zo. :3

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 15 jun 2013, 16:04

Restart
Jake en Duke liepen op het meisje af en dat zag ik "Jake, Duke, laat haar" Jake protesteerde fel " Je hebt haar nog niet gecontroleerd met je zieners gedoe, veiligheid gaat voorop" "Oh please denk je nou echt dat een kind van hoog uit 15 een gevaar voor ons kan zijn? en trouwens ik heb geen energie voor een controle op dit moment" "Maa..." Leila bemoeide zich er al gauw mee "Luister als Abe zegt dat hij niet genoeg Energie heeft kan hij ook geen controle uitvoeren, doe geen moeite."
Tevreden nam ik nog een paar happen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 15 jun 2013, 16:12

Elizabeth

Gelukkig greep die man in, dezelfde die haar had 'gered'. Elizabeth wierp hem een dankbaar glimlachje toe, en dacht eraan hoe naïef sommigen waren. Hij zou hier nog spijt van krijgen.
"Jake, Duke, laat haar."
Eentje nam daar geen genoegen mee. "Je hebt haar nog niet gecontroleerd met je zienersgedoe, veiligheid gaat voorop."
Ze hield even haar adem in, in zichzelf herhalend dat hij niet zou controleren. Ze zou het zelf vast wel overleven, maar dan lag haar plan in duigen.
"Oh please, denk je nou echt dat een kind van hooguit vijftien een gevaar voor ons kan zijn? En trouwens, ik heb geen energie voor een controle op dit moment."
"Maa..."
Een vrouw bemoeide zich ermee, in haar voordeel. "Luister, als Abe zegt dat hij niet genoeg energie heeft, kan hij ook geen controle uitvoeren, doe geen moeite."
Elizabeth ademde trillend weer uit, lachte nogmaals dankbaar naar de twee en trok zich toen weer in zichzelf terug, want die geur! De vrouw rook bijna onweerstaanbaar! Vlug deed ze haar handen voor haar neus en mond, en knipperde wild met haar ogen, omdat het anders nogal verdacht eruit zou zien. Het hielp een beetje, maar toch verlangde ze naar de nacht, wanneer ze weg kon glippen en haar dorst lessen.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 15 jun 2013, 16:41

Het begon langzamerhand donker te worden, ik zag dat Jake en Duke nogal moe waren "Jake, Duke ik neem jullie wachtbeurt wel over" "Bedankt Abe maar hoe wil je dat doen dan? je had gisternacht ook al wacht" "Let maar niet op mij ik red me heus wel" "Nee dat kun..." "Hee ik red me wel, jullie zijn dood op en niet liegen, ga nou verdomme onder die dekens want we hebben niets aan slapende wachters" Jake en Duke liepen naar hun slaapplek, Leila liep al op het kind af "Eey kom je mee? ik breng je naar je slaapplek, we hebben allemaal onze slaap nodig".
Tevreden richtte ik me weer op de kaart en de rapporten, ik merkte dat ik ook mijn slaap nodig had maar werkte me zelf tegen, Jake en Duke hadden hun slaap harder nodig dan mij.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 16 jun 2013, 18:36

Na enkele uren liet ik de kaarten liggen en ging ik even de vrachtwagen in om te kijken of er wat te drinken was, ik pakte een blikje fris en ging weer zitten.
Ik moest wakker blijven, ik moest mijn team beschermen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie