Destroyed Earth

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Destroyed Earth

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 00:04

Alleen Vampiers / Elfen / Mensen
Vampiers: dood, verdoemenis en verderf (denk aan dood-doeners bij Harry Potter)
Elfen Beschermers van de mensheid
Mensheid: Als slachtoffer en vechter tegen de orde of als verblinde vechter voor de orde.

Het is 2019 in 6 jaar tijd is de wereld flink veranderd, Noord-Korea bleek sterker dan gewoonlijk te zijn en kreeg hulp van een of andere duistere magische orde genaamd Het nachtelijke verbond een orde van vampiers die de mensheid wil uitroeien.
De wereld is een chaotische verwoeste planeet maar er zijn overlevenden en die mensen die hebben een machtig ding: hoop.
Ze proberen community's op te bouwen om te overleven en een nieuw leven op te bouwen dit doen ze door rond te trekken met karavanen van vrachtwagen, helikopters of schepen.
De Elfen helpen de mensen door incognito mee te reizen.
De oorlog kan alleen gestopt worden als er maar 1 partij over blijft, wie blijft er over?

Algemene Regels + Hou het realistisch + Probeer t een beetje prof. te doen ;)
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 apr 2013, 00:06

asdfghjkl ik doe mee! klinkt cool o3o

Ik post morgen mijn lijstje, goed? Ik gooi denk ik deze knul erin:
http://2.bp.blogspot.com/-MtVXLphgsGs/U ... /Neil2.png

http://4.bp.blogspot.com/-yePENgwpwLo/U ... 0/Neil.png

Neil Vanderzee, 26 en in it just for himself. Zijn skills zijn voor de hoogste bieder; the world is fucked and he just doesn't give a shit anymore.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 13 apr 2013, 00:56

ik doe ook mee ;DD
lijstje is bekend maar leeftijd: 19
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 apr 2013, 02:09

Lijstje voor mij

Naam: Lucius
Leeftijd: lichamelijk 21, geboren in het jaar 1643
Uiterlijk: Redelijk lange man, zwart haar, felrode ogen, bleke huid, etc.
Karakter: Lucius kan je maar beter niet tegenkomen. Voor de rest, je ziet wel hoe meneertje Lucius is o3o
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 12:34

Alles lief en leuk maar chev ik ken je lijstje niet meer omdat je nu ook al eens mens bent geweest... :S en Nullah een vampier als je die leeftijd ziet.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 apr 2013, 12:41

List:

Naam: Neil Vanderzee (Amerikaans; zijn vader had Europese voorouders, of deze Belgisch of Nederlands waren weet eigenlijk niemand meer)
Leeftijd: 26
Uiterlijk: http://4.bp.blogspot.com/-yePENgwpwLo/U ... 0/Neil.png
Karaker: Neil is hard en heeft geen enkel vertrouwen in de wereld. Al vroeg in de criminaliteit, opgegroeid in een slechte wijk en nu de wereld naar de kloten is zal het hem een rotzorg zijn wie hij dient; zijn service gaat naar de hoogste bieder. Een verrader is hij niet; hij was namelijk al niet loyaal naar een specifieke groep to start with. Hij heeft wel een zachte kern, maar die bereik je niet, niet zomaar in ieder geval.
Extra: Litteken op zijn onderrug van een val die verkeerd uitpakte. Verder heeft hij een ruim aantal misdaden gepleegd, en eventuele spijt drinkt hij weg, waardoor hij nog al eens aangeschoten is en soms zelfs zo dronken dat hij amper kan staan.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 13 apr 2013, 12:54

zucht... amnam al mn characters zijn t zelfde allen met een ander uiterlijk die af hangt van t onderwerp XD
uiterlijk zie pf
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 12:54

Naam: Abe Logan Newton
Leeftijd: 20
Wat: Elf, dit weet hij zelf nog niet, wel heeft hij ontdekt dat hij een soort van ziener krachten heeft (dit heeft hij van zijn moeder geërfd weet hij ook niet)
Wie ben ik: Abe is een jongeman die nogal met zichzelf en zijn verleden worstelt vaak afwezig maar als hij er is dan is hij er ook echt.
Hij heeft zijn ouders nooit gekend en weet niet eens wat voor wezen hij werkelijk is, Vampiers en Elfen vond hij voor de oorlog maar onzin maar nu hoopt hij stiekem op een elf in de karavaan want die wezens konden grootse dingen doen (Stomme Abe toch :P je bent er zelf een pik)
Sinds de oorlog is hij serieus geworden omdat hij zijn beste vriend in het begin al verloor bij een beschieting door wanhopige survivors.
Niet echt een gezelschapspersoon maar wel goud waard op het slagveld.'
Je moet echt je best doen wil je een echte vriendschap met hem opbouwen, iets waar hij 'niet meer aandoet' sinds het verlies van zijn beste vriend.
Sinds het begin van de oorlog rijdt hij al in een 5 delige vrachtwagen karavaan met 2 helikopters.

Uiterlijk:komt later.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 12:56

Chev nu weet ik nog steeds niet wat je in godsnaam bent doe niet lui en maak een lijstje >,< Mens? Elf?
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 13 apr 2013, 13:20

pff -.-

chevanne shilmar
elf
19
uiterlijk: zie pf
aardig, glimlacht meest van de tijd, heeft ijs krachten die ze in battle graag gebruikt, kan cold hearted zijn als ze wil of als t te vergaat

(geen zin om er een verhaaltje van te maken
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie