Destroyed Earth

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 13 apr 2013, 18:27

Elizabeth rook het meteen toen ze in de buurt was, er was een vampier bij hun groep. Ze liet het echter niet zien en bleef onzeker en angstig stil staan, tenslotte dachten ze dat ze een weerloos kind was.
Iemand uit het groepje, een jongeman, kwam op haar afgelopen en ze deinsde in eerste instantie achteruit, toen hij vroeg of het wel ging. Hah, naïeveling.
Zonder enige waarschuwing sloeg hij zijn arm om haar heen zodat ze op hem kon steunen. Ze bleef strak naar de grond kijken terwijl ze met hem meehinkte, zwaar op hem leunend.
“Kom maar mee, ik kan je wond verzorgen en je wat te eten geven.”
Ze slikte en keek aarzelend naar hem op. “B-bedankt. Mijn familie... ze zijn vermoord door die... die vampiers...” Een nieuwe huilbui was het gevolg.
“Mijn naam is Lucius, beste man,” ving ze op. Hmm, met die Lucius moest ze even onder vier ogen praten straks, als ze daar überhaupt de kans voor krijg. Toen de rest even niet keek, haalde ze de wond net iets meer open. Snel genezen was leuk, maar soms ook zwaar irritant, zoals nu. De rest van het gesprek leek niet echt relevant, meer een onderonsje. Ze wierp hem een korte blik toe maar kroop toen weer in haar rol, en maakte zich klein.
Ze liet zichzelf op de kar helpen en bleef daar zitten, voorzichtig om zich heen kijkend.
Op de vampier na, leken het allemaal mensen. Oh wacht, dat meisje met dat blauwe haar, die niet, dat was zo'n vervloekte elf. Elizabeth keek echter vol ontzag naar haar, alsof ze als een wonder uit de lucht was komen vallen.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 13 apr 2013, 18:28

ik zuchte. ik maakte een kleine beweging met mn voet zodat er een kleine ij pilaar uit de grond schoot en ging zitten. "ijs" zei ik en ik keek haar triomfantelijk glimlachend aan.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 apr 2013, 18:34

Lucius
Hij zag hoe het meisje een korte blik op hem wierp. Een blik zei meer dan genoeg.
"Een moment, beste Neil," sprak hij, waarna hij naar het meisje toe liep. "Laat mij haar maar helpen, beste man," en hij nam het kind over. Zeer zachtjes fluisterde hij in haar oor
"Of je bent voor hun, of je komt voor mij." Het was geen bedreiging, eerder een kleine statement. Hij glimlachte, feinsde daarna een bezorgde uitdrukking en zette haar neer. Van een stuk t-shirt die hij had, ripte hij een deel af, bond het als 'pleister' om haar been en zette haar voorzichtig weer neer. "Kijk eens of je erop kan lopen," zei hij, alsof ze ook echt pijn had. Briljant kind was het. Met die tranen. "Wat is er gebeurd?" vroeg hij toen bezorgd.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 18:34

Leila
"Geweldig ijs, had je dat niet gewoon kunnen zeggen, wel vertel me meer en laat me niet wachten er zijn meerdere mensen hier"

Abe
Ik ging ondertussen wat verband en wat lekker halen uit de laadbak van Jake en Duke, plots wakkerde mijn gave weer aan er was hier ergens iets in de buurt dat niet menselijk was maar ik kon maar niet ontdekken wat daarvoor miste ik te veel energie.
Ik negeerde het en pakte de spulletjes om terug te keren naar het meisje
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 apr 2013, 18:40

Neil volgde de blik van de man en fronste bij het zien van het meisje. Het viel hem op dat de aandacht van die chick met het pistool van eerst niet meer op hem gericht was en hij onderdrukte een grijns. Doos. Als hij had gewild had hij nu een massaslachting aan kunnen richten. Maar waarom zou hij? Neil was geen maniak. Hij was slimmer dan hij leek, op het eerste gezicht gewoon een rebels straatschoffie, maar hij wist doorgaans wel wat hij deed.
Hij keek naar het gewonde meisje.
"Maar als ik jou zo zie, denk ik dat jij een oorzaak bent waarom het hier niet veilig is."
"Klopt," antwoordde Neil onomwonden, de man zijn hand schuddend.
"Neil Vanderzee," stelde hij zich nonchalant voor.
"Zit je in een team?' vroeg de man. "Of red je het wel, zo in je eentje."
Hij keek op en grijnsde. "Ligt eraan. Ik heb de indruk dat ze me hier minder te bieden hebben dan wat ik zelf bij elkaar kan krijgen, dus ik denk dat ik zo weer verder ga," zei hij schouderophalend. Hij voelde geen sympathie voor de mensen hier namelijk, dus had geen reden om te blijven.
"Een moment, beste Neil," Neil keek de man na, zonder te handelen. Hij ging op de grond zitten, een knie opgetrokken en pakte een sigaret. Hij stak deze tussen zijn lippen en met zijn hand ervoor stak hij het ding aan. Hij nam vervolgens een trekje en blies de rook langzaam uit. Geen idee of dat hier ok vonden, maar hij betwijfelde of er nu iemand zou komen jammeren dat hij niet mocht roken. En anders, fuck that; hij had die troep nodig.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 18:48

Ik liep terug en deed snel wat verband om der wond heen "Hier heb je wat lekkers... en btw je blijft hier bij mij, we vertrekken nu naar de volgende plek alleen Leila is nog bezig met die nieuweling, blijf jij hier dan help ik mee met inpakken"
Ik haastte me terug naar die twee vreemde snuiters Neil en zo'n mysterieus vaag figuur, ik moest ze maar eens in de gaten houden.
Ik koos er voor om mijn RWGŁ-3 van mijn rug te halen "Hebben jullie het gezellig heren?"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 apr 2013, 18:54

Neil keek op toen hij de vraag hoorde en zijn ogen gingen naar het wapen.
"Calm your tits, als ik hier mensen neer had willen schieten had ik dat al gedaan," zei hij onverschillig en hij knikte naar het wapen aan zijn zij. Het was niet meer dan logisch; als hij kwaad had gewild hadden ze hem inmiddels al lang genoeg niet in de gaten gehouden om dat te doen.
"Relax ik zou me druk maken om echte gevaren, vampiers en zo," zei hij en hij grinnikte, een subtiele manier om zijn menselijke gebit te tonen. Het amuseerde ergens en irriteerde tegelijk, de houding van deze vent. Zijn achterdocht terwijl Neil al lang een gevaar had kunnen vormen als hij had gewild waren komisch, het duidelijke gebrek aan mensenkennis was irritant; de kerel leek te denken dat vuurwapen elk moment nodig te kunnen hebben. Neil was alleen gevaarlijk als je hem boos maakte of als hij daar orders toe had, maar hij werkte nu voor niemand. Er was ook haast niemand meer voor wie iemand als hij zou kunnen werken.
Hij nam een lange trek van zijn sigaret en sloot hierbij even zijn ogen, een kort moment van kwetsbaar genot. Hij opende ze weer en de blik erin was geringschattend.
"Maar gezellig is het zeker, kom erbij zou ik zeggen," zei hij op een toon die balanceerde tussen spot en ergernis.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 13 apr 2013, 18:57

Nu wordt ze twee keer verzorgd, lol. xD
Is het goed als ik in mijn post neerzet dat ze door Abe wordt verbonden maar daarvoor wel nog met Lucius praat? :')
Naja, ik doe dat wel, als iemand het daar niet mee eens is, zegt-ie het maar. xD

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 19:03

"Ik moet de heren teleurstellen ben ik bang want het circus gaat vertrekken, tot ziens, btw als je onderdak zoekt, 10 km verder ligt Nashville er zijn nog wel een paar overeind staande lege huizen" ik ging verder om te kijken als er nog dingen waren die we niet mochten vergeten.
*BTW Het zijn geen 5 vrachtwagens en 2 helikopters meer maar 2 vrachtwagens en 1 helikopter anders moet ik zoveel personages bijhouden*
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 19:04

Best ;)
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie