Destroyed Earth

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 13 apr 2013, 19:30

"van alles eigelijk... t is lastig om bij te houden, i just do what i feel like doing" zei ik "maar even kijken, uuuhmm..... wezens invriezen, ijs maken, water sturen, alkes wat ik wl van ijs maken... uuh.. ijs vervormen? en uuh.. het is best veel... maar als ik t nodig vibd is het handig dat 80% van een lichaam uit water bestaat."
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 19:37

Leila
"Wel nu komen we ergens, en je bent een elf zie ik wel als je wil kun je met ons mee reizen we vertrekken nu"
*jullie zitten in de vrachtwagen*

Abe
Alles was in orde ik pakte de laatste tentstokken en touwen en smeet die in de vrachtwagen.
Plots werd ergens het vuur geopend, ik draaide me in een oogwenk om schoot met mijn Beretta 94 en het was al gauw weer stil.
Stil liep ik op de bron van het geluid af met mijn wapen voor uit, op de grond lag een dode man met een vol-automatisch geweer ik nam het wapen in en liet de man maar liggen.
Tevreden liep ik terug naar de vrachtwagens "loosalarm, rijden!" ik sprong in de laadbak bij het meisje.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 13 apr 2013, 19:43

*wie ik ook? kehj xd*

"graag" zei ik en glimlachte.

*pomtiedomtiedom wienig inspiratie xd*
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 19:46

>,< jij en Leila, chev.
_______-
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 apr 2013, 19:47

OOC;
fucks sake leer verdomme eens lezen wat een ander schrijft. (: Want nu heeft Neil wél erop gereageerd, maar banjert Amroths karakter gewoon door en klopt er geen ene kut meer van.


;l Ik wacht wel tot we weer bij 's avonds zijn. Lucius heeft 't op een akkoordje bij Neil gegooid - Inge weet 't wel - en same for Elizabeth (merle weet wel) en ik reageer wel op een later tijdstip -.-
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 apr 2013, 19:50

Maar Eileen, Neil is niet met die lui meegegaan; Lucius kan in principe weer naar hem toe toch? of heb ik ergens overheen gelezen?

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 apr 2013, 19:52

Neuh, jij niet. Maar het klopt niet meer en daar kan m'n brein niet zo heel goed tegen. - Plus dat ik lichtelijk pissig word om mensen die gewoon OVER je reactie heenlezen xD -

Ik plaats zo wel iets nuttigs.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 apr 2013, 19:53

Dat eroverheen lezen snap ik; ik heb hier en daar ook zoiets van; maar, er wordt amper op mijn post gereageerd :c Oh well, c'est la vie I guess. Ik wacht wel op je reactie en post ondertussen voor Scotty ^_^

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 19:54

Wait wat heb ik verkeerd gedaan? ik ben toch weggeweest om jouw en Lucius de kans te geven te praten of w8...
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 apr 2013, 19:57

Yayyay, Scottypost

- Maarruh, ik post straks wel weer xD =
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Plaats reactie