Destroyed Earth

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 apr 2013, 19:58

Dat bedoel ik niet Amroth, het is meer het feit dat je heel, heel oppervlakkig op posts in gaat wat ik onprettig vind. Eerst Neil en die chick van je, daarna Neil en Abe; ik beide gevallen is de reactie een beetje van; ok dude. Geen beschrijving van wat Neils toch ietwat arrogante houding met hen doet, niets over de indruk die hij wekt, en vervolgens is Abe achterdochtig terwijl ze hem al de hele tijd doodleuk met een vuurwapen rond laten lopen.
Het komt, kort gezegd, gewoon allemaal een beetje op me over alsof mijn posts amper door worden gelezen en je er maar even een paar zinnen tegenaan kwakt om er ook maar weer vanaf te zijn.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 20:03

Oh ok sorry ;P mijn fout.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 13 apr 2013, 20:03

Elizabeth

Lucius was het met haar eens geweest dus zat ze nu op haar gemak achterin de vrachtwagen, haar gewonde been op een kussen en de ander opgetrokken. Na het inpakken was iedereen ingestapt, Lucius was natuurlijk niet meegegaan en ze had het vermoeden dat hij op ging trekken met dat andere mens, die was achtergebleven. Ze wist niet wie er allemaal in deze vrachtwagen zaten, de man die haar wond had verzorgd zat er in ieder geval. De moeite om om zich heen te kijken nam ze ook niet, tenslotte speelde ze nog steeds het meisje-zonder-ouders, dat ongelukkig en nog half in shock was.
Dat, en het feit dat haar dorst weer opspeelde, maakte dat ze haar ogen had gesloten en haar hoofd tegen de wand aan had gelegd en deed alsof ze sliep, en aan alles behalve die dorst dacht, voordat ze stomme dingen ging doen. Want in een vrachtwagen vol met mensen was het niet zo'n goed idee om je zelfbeheersing te verliezen. Gelukkig was haar spijkerbroek bebloed genoeg om te verhullen dat haar wond waarschijnlijk dicht was gegaan of in ieder geval minder hevig bloedde, dus zouden ze dáár geen vragen over stellen. Alleen als die bemoeial het wilde controleren zou ze een probleem hebben, maar daar verzon ze wel wat op en hij had het zo snel gedaan, dat ze betwijfelde of hij daaraan zou denken.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 20:26

Ik wierp een tevreden blik op het meisje en keek naar het wapen dat ik buit had gemaakt, prima bruikbaar misschien iets voor de nieuweling.
Nu ik niks te doen had raakte ik weer in mijn gedachten verzonken en weer schoten de gewoonlijke onbeantwoordbare vragen door mijn hoofd "Wie waren mijn ouders?, Wat waren mijn ouders?, Waarom waren mijn ouders al dood voor de oorlog?" ik besloot maar wat anders te doen om de vragen te ontwijken ik pakte mijn map om de kaart van Nashville en omstreken te pakken en beek deze aandachtig.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 13 apr 2013, 20:34

Zullen we anders doen dat het avond is/ze aangekomen zijn op hun bestemming? xD

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 13 apr 2013, 20:40

ja idd xXDD
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 21:04

Prima maar heb nu visite dus ben afwezig.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 13 apr 2013, 21:07

Wacht wel even tot jij gepost hebt dan. xD

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 apr 2013, 23:10

De wagen kwam tot stilstand en ik hoorde Leila uit de wagen springen (btw nog een keer sorry Inge, maar we zijn per slot een karavaan)
"We zetten hier ons nachtkamp neer!" ik sprong uit de wagen om mijn benen te strekken.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 apr 2013, 23:11

Sorry voor wat? Wat heeft een karavaan met mij te maken? Neil blijft achter bij Lucius remember xD

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Plaats reactie