Ancient Dragons

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Ancient Dragons

Bericht door xchevjex » 19 apr 2013, 22:42

The two Ancient dragons, of Fire and Ice, have awoken ones again and pulled the world into a time of chaos and fear.
Only the one connected to a dragon can stop it and put it back to an eternal sleep.

Little bit of info:
After thousends of years the myth of the two Ancient dragons wasn’t more than a little story that no one believed was true anymore.

The one that is connected to a dragon doesn’t know that.
and the one connected to a dragon had the same element al power as of which the dragon is

Afbeelding

connectoin:
Ice: Chevanne
Fire: wie wil?

regels:
-niet godmooden
-niet cheaten
-er zijn geen vampiers of elfen gewoon een soort van magier/mensen sommige met krachten en sommige zonder, sommige met wapens sommige zonder.
-geen moderne wapens t is in een modern middeleeuwse stijl
-normale regels

Lijstje
naam:
geslacht:
leeftijd:
karakter:
uiterlijk: (t liefsteen plaatje)
extra:
kracht of wapens: (zet een streepje als jou character geen van beide gebruikt)

(ik heb t geschreven toen k een engels attack had dus vandaar xD de rpg is wel gewoon in het nederlands)
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Gast

Bericht door Gast » 20 apr 2013, 13:41

naam Maria Warwick
geslacht Vrouw
leeftijd 16
karakter Aardig - Slim - Bescheiden - Beetje moedig - Muzikaal - Vriendelijk - Medelevend
Uiterlijk Zwart haar - Wit bandje - Witte jurk - Zwart touw om middel - Witte ballerina's - 1m 65 - Vrij dun
Extra Boekenwurm - Speelt vrijwel alle instrumenten (voor de verandering xP) - Soms een beetje brutaal - Bewaart een geheim
Kracht Kan dingen uit boeken laten verschijnen + Het helen van mensen/Elfen + Kan een instrument laten verschijnen (Gnigni)
Wapens Pijl & Boog + Dolk

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 20 apr 2013, 18:42

Naam: Ayana
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Karakter: Verstopt zichzelf het liefste in de achtergrond zodat ze niet opvalt, zeer bescheiden, heel, heel verlegen, slecht met samenwerken, onzeker, maar zodra je haar wat beter leert kennen, blijkt ze een heel vriendelijk meisje te zijn (te lui om het uitgebreid neer te zetten).
Uiterlijk: Afbeelding
Extra: Ze is sterker dan ze zelf denkt, echter gaat ze conflicten alleen aan als het echt moet. In een noodsituatie en vol met adrenaline kan ze nuttig zijn, in andere gevallen is ze gewoon een lafaard.
Wapens: http://forums.xbox.com/cfs-filesystemfi ... _360x0.jpg

- hoopt dat rpg niet weer doodloopt -

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 20 apr 2013, 19:39

(idd)

naam: Chevanne Shilmar
geslacht: vrouw
leeftijd: 17
karakter: ze is een beetje verlegen en soms schuw maar ze is aardig tegen mensen die ze een beetje kent, heeft een stralende glimlach die ze vaak glimlacht, haar onschuldige zelf heeft ook een andere kant ,zie extra.
uiterlijk:
Afbeelding
extra: als ze in battle is is ze erg handig, dan zet ze een knop om en verandert haar onschuldige zelf in een cold hearted battle machine ;D
heeft de connectie met de Ice dragon
kracht: ice
wapens: pijl een boog (pijlen maakt ze zelf van ijs en ze schiet nooit mis) met andere gooi wapens mist ze ook zelden, ze kan ook redelijk goed om gaan met dolken en een zwaard (ze maakt al haar wapens snel van ijs wanneer ze ze nodig heeft.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 21 apr 2013, 13:46

Kunnen we niet alvast beginnen? xD

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 21 apr 2013, 18:11

(ja hoor ;D begin jij? ik moet zo eten en dan weer een uur lang naar huis rijden dus ik kab vanavond pas op mn mobiel komen xdd)
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Gast

Bericht door Gast » 21 apr 2013, 18:25

(woop woop ik doe D)

Ik liep door het dichte woud. De geur van bloemen en bomen ging door mijn neus. Ik hoorde ineens veel gekraak en veel geruis. Wat was er aan de hand?

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 21 apr 2013, 18:43

Ayana

In gedachten leunde de jonge vrouw tegen een boom, luisterend naar het gefluit van de vogeltjes. Al een paar dagen had ze last van nachtmerries en het gevoel dat er gevaar zou komen. De schok kwam echter niet minder hard aan toen een vriendin langs was gekomen en had verteld dat de twee draken, ijs en vuur, los waren gebroken. De aankondiging van een nieuwe tijd vol chaos, tot de twee personen die een connectie met de twee dieren hadden, ze weer stopten. Maar niemand wist wie deze mensen waren dus zat iedereen die ze kende in onzekerheid. Dit was een paar dagen geleden gebeurd, en de spanning werd, in ieder geval voor haar, steeds tastbaarder.
Scherpe klauwen dreven zich in haar schouders en de hete adem van een wolf blies in haar gezicht. Met grote ogen keek Ayana naar het dier. Een wolf, hier?! Ze greep naar haar zwaard, klemde haar tanden op elkaar en wist de aanvallen met moeite af te weren. Normaal kon ze wel redelijk vechten, als het echt moest, maar zo vastgeklemd was het veel moeilijker.
De adrenaline en het feit dat ze nog lang niet dood wilde, zorgden er voor dat uiteindelijk, na een worsteling die wel uren leek te duren, de wolf gevlucht was. Ze had hem niet kunnen vermoorden, daarvoor was hij te snel geweest. Bovendien had ze een hekel aan levende wezens doden. Ayana kreunde, was dit een teken van de komende chaos? Dieren die gek werden? Normaal vielen ze haar nooit aan, omdat ze geen bedreiging vormde. Waarom nu dan wel?
Ze hoopte maar dat niemand met slechte bedoelingen de worsteling had gehoord, omdat ze niet klaar was voor nog een gevecht, en strompelde naar haar huisje toe, om de wonden op haar armen te verbinden en haar jurk te herstellen. Maar voordat ze bij de deur was, hoorde ze een geluid achter zich, wat haar om deed kijken.
- Lichtelijke inspiloosheid, sorry. xD -

Gast

Bericht door Gast » 21 apr 2013, 21:42

De tijd was gekomen voor de draken om te ontwaken.

Ik rende weg. Ik vond een vrij jonge vrouw zittend op de grond. Wauw ik was op de rand van het bos. "Gaat het?" vroeg ik.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 21 apr 2013, 21:51

(ff ik 3e persoon proberen)

chevanne
het blauw harige meisje liep rustig door het bos. ze genoot van de geur van de bomen en het zachte briesje, ze neuride een liedje in haar hoofd en liep zo in gedachten verzonken tussen de bomen door tot een vreemde pijn scheut in haar hoofd haar uit uit de gedachten scheurde. ze greep naar haar hoofd en wankelde opzij tot ze steun vond bij een boom. ze kromp een beetje in een. 'wat is dit?' dacht ze bij haar zelf.
de pijn verdween weer zo snel als dat het gekomen was en ze zakte neer op de grond.
die pijn.. het was een raar gevoel.. het was geen gewone hoofd pijn..

(beetje een goed stukje?! ;D)
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie