Ancient Dragons

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 27 apr 2013, 17:38

*Capisce

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 27 apr 2013, 18:53

NuclearReactorParty schreef:*Capisce
Ook goed :')

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 28 apr 2013, 14:49

“Wel, er zijn blijkbaar twee draken, ijs en vuur, die losgebroken zijn en voor chaos zorgen. Daarom zijn de dieren soort van bezeten. En de enige die de draken kunnen stoppen, zijn twee magiërs die een connectie met ze hebben. Aangezien we geen idee hebben wie dat zijn, kunnen we niets anders doen afwachten.”
ik dacht even na, t kwam me vaag bekend voor. "ik geloof dat ik er wel ergens iets van heb op gevangen.." mompelde ik.
“Eet en drink wat, je ziet eruit alsof je elk moment weer om gaat vallen.” zei ze. "ow, ja, bedankt" zei ik en ik pakte de beker met water van het nacht kastje en dronk wat waarna ik een stuk fruit nam en een hap nam.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Meesje9999
Moderator
Berichten: 954
Lid geworden op: 23 sep 2012, 17:31

Bericht door Meesje9999 » 28 apr 2013, 19:58

Ik ga ook de 3e persoon proberen.
____
Méla liep richting het huisje en zag dat er drie wezens stonden.
Méla keek door het raam
Leer uit het verleden dan haal je een goed cijfer voor de toekomst.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 28 apr 2013, 20:42

(kuchh kuch waarom kan niemand de proloog goed lezen -.- grrrr er izjn geen wezens!!)
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Meesje9999
Moderator
Berichten: 954
Lid geworden op: 23 sep 2012, 17:31

Bericht door Meesje9999 » 28 apr 2013, 20:46

Mensen zijn wezens , of zijn jullie magiërs??!!
Leer uit het verleden dan haal je een goed cijfer voor de toekomst.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 28 apr 2013, 20:55

zeg gewoon mensen -.- omdat je neit weet of het magiers zijn of neit
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 28 apr 2013, 22:27

- Ik reageer morgen, ben nu nogal moe, sorry. D: -

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 15 jun 2013, 16:01

“Ik geloof dat ik er wel ergens iets van heb op gevangen,” mompelde Chevanne, en een kleine glimlach vormde zich om Ayana's lippen. Het zou haar verbazen als er iemand was in dit bos die er niet iets van had gehoord.
Het meisje bedankte haar en schonk eindelijk wat aandacht aan het eten, waar ze zich toch wat prettiger bij voelde.
Ayana schraapte aarzelend haar keel. “Waar was je eigenlijk naar op weg, voor je... flauwviel? Niet dat ik je weg wil hebben, maar misschien dat er nu ongeruste familie van je ergens zit, die denken dat je dood bent of ontvoerd of zo.” Ze zuchtte. “Want nou ja, wat die draken betreft, ik kan er weinig aan doen en zin in een avontuur heb ik ook niet echt, dus heroïsche daden verrichten om die twee magiërs te vinden wordt hem ook niet, vrees ik.”

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 15 jun 2013, 16:14

“Waar was je eigenlijk naar op weg, voor je... flauwviel? Niet dat ik je weg wil hebben, maar misschien dat er nu ongeruste familie van je ergens zit, die denken dat je dood bent of ontvoerd of zo." chevanne slikte even haar hap door en antwoorde toen. "oh.. nergens heen in het bijzonder.. en maakt je geen zorgen.. ik het geen familie, niet meer" dit laatste zei ze zacht.
"Want nou ja, wat die draken betreft, ik kan er weinig aan doen en zin in een avontuur heb ik ook niet echt, dus heroïsche daden verrichten om die twee magiërs te vinden wordt hem ook niet, vrees ik.” zei het meisje (had je je al voor gesteld?!??!?! en had ik me al voor gesteld!? XD)
"dat is je eigen keuze denk ik..." zei chevanne en ze nam nog een hap.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie