Ancient Dragons

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 15 jun 2013, 16:34

Ja, ze hebben zich allebei al voorgesteld. x) En misschien dat Chevanne nu teken kan krijgen dat ze dus een van die magiërs is?

Ayana
“Oh... Nergens heen in het bijzonder... En maak je geen zorgen... Ik heb geen familie, niet meer.” Chevanne ging steeds zachter praten, en Ayana kon wel door de grond zakken, dat ze een gevoelige kwestie had aangesneden. Nou ja, ze had het vermoeden dat het een gevoelige kwestie was.
“Dat is je eigen keuze denk ik...” reageerde het meisje, nadat Ayana uitgepraat was, en at daarna verder.
Ze zuchtte, en haalde haar schouders op. “Het spijt me dat ik over dat eerste begon,” verontschuldigde ze zich. Als ze wat spontaner was geweest, had ze misschien aangeboden dat Chevanne dan wel bij haar kon gaan wonen, maar daar was ze te verlegen voor, al had ze wel medelijden met haar.
“En dat is inderdaad mijn eigen keuze, ik weet het, maar gewoon dat je dat even weet. Ik ben niet zo... dapper, als je begrijpt wat ik bedoel.”

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 15 jun 2013, 16:42

chevanne

“Het spijt me dat ik over dat eerste begon,” zei ayana. "oh, geeft niet hoor" antwoordde ze met een glimlach.
“En dat is inderdaad mijn eigen keuze, ik weet het, maar gewoon dat je dat even weet. Ik ben niet zo... dapper, als je begrijpt wat ik bedoel.”
"ja ik snap wat je bedoelt, maar je hoeft niet dapper te zij hoor." en ze glimlachte. "als je dingen vaker doet gaat het steeds gemakkelijker, je bent nooit meteen moedig en zo..."
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 16 jun 2013, 04:48

“Oh, geeft niet hoor,” glimlachte Chevanne, en Ayana wierp een onzeker glimlachje terug.
“En ja, ik snap wat je bedoelt, maar je hoeft niet dapper te zijn hoor. Als je dingen vaker doet, gaat het steeds gemakkelijker, je bent nooit meteen moedig en zo...”
Ayana snoof, in haar geval lag dat wat ingewikkelder maar goed, ze was niet het type dat constant over haar eigen problemen zeurde.
“Wel, wat zijn dan je plannen voor de komende tijd? Binnenkort zal het hier ook niet bepaald veilig meer zijn, als die magiërs niet snel komen opdagen.” Iets in haar hoopte dat Chevanne zou voorstellen om samen te vertrekken naar de stad of zo, waar geen doorgedraaide beesten zaten, maar ze kenden elkaar nauwelijks, dus ze betwijfelde het.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 16 jun 2013, 18:11

chevanne

“Wel, wat zijn dan je plannen voor de komende tijd? Binnenkort zal het hier ook niet bepaald veilig meer zijn, als die magiërs niet snel komen opdagen.”
"ja.. je hebt gelijk.. hmm" ze dacht even na. "we kunnen met ze praten, maybe they're friendly" zei ze lachend. "nee, just kidding, wat ga jij doen?"
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie