Ancient Dragons

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 23 apr 2013, 20:58

Het meisje bedankte haar glimlachend voor het eten en Ayana haalde haar schouders op. “Graag gedaan.”
“Ik weet niet, eigenlijk... Ik kreeg opeens een verschrikkelijke pijn in mijn hoofd en alles vervaagde.” Diezelfde glimlach. “Oh nee, is niet nodig hoor...”
Ze zuchtte, dan niet. “Wat was je verder van plan? Hier blijven of weer weggaan?” Onzeker ontweek Ayana haar blik. “Mijn naam is trouwens Ayana.”

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 23 apr 2013, 21:35

"ow ik heet chevanne" zei ik en ik stond op uit het bed, nog een beetje wankel maar ja.
"ik weet niet eigelijk.. meestal ga ik heen war ik zin in heb...."
ze keek nog even rond en bedacht me toen iets. "owja, weet jij toevallig wat er aan de hand is? ik zag wat dieren in het bos die zich heel vreemd gedraagden.."
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Meesje9999
Moderator
Berichten: 954
Lid geworden op: 23 sep 2012, 17:31

Bericht door Meesje9999 » 24 apr 2013, 08:08

Ik stond op uit de grot en keek om me heen.
Ik zag zwijnen tegen bomen aan rennen en dacht"Hmm... Er is hier iets mis."
In de verte zag ik een klein huisje en ik liep er recht op af.
"Eens even kijken of zij meer weten."
Leer uit het verleden dan haal je een goed cijfer voor de toekomst.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 24 apr 2013, 15:58

“Oh, ik heet Chevanne,” stelde haar gast zich voor, waarna ze opstond, nog vrij wankel. Ayana zou er wel wat van gezegd hebben als het een vriend of zo was, maar ze gedroeg zich niet vaak als zichzelf bij vreemden in de buurt.
“Ik weet niet eigenlijk... Meestal ga ik heen waar ik zin in heb...” Dat antwoord irriteerde haar, al liet ze het niet merken. Was het zo moeilijk om 'ja' of 'nee' te zeggen? Een oncomfortabel gevoel nam bezit van haar toen Chevanne de kamer bestudeerde, haar er onbewust aan herinnerend dat hij best saai was ingericht.
“Oh ja, weet jij toevallig wat er aan de hand is? Ik zag wat dieren in het bos die zich heel vreemd gedroegen...” Ayana twijfelde even of ze het zelf zou zeggen of Maria het weer zou laten uitleggen, maar koos voor dat eerste.
“Wel, er zijn blijkbaar twee draken, ijs en vuur, die losgebroken zijn en voor chaos zorgen. Daarom zijn de dieren soort van bezeten. En de enige die de draken kunnen stoppen, zijn twee magiërs die een connectie met ze hebben. Aangezien we geen idee hebben wie dat zijn, kunnen we niets anders doen afwachten.”
Ze knikte naar het nachtkastje. “Eet en drink wat, je ziet eruit alsof je elk moment weer om gaat vallen.”

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 27 apr 2013, 12:20

gino er zijn geen weerwolfen of wat dan ook -.- lees de proloog goed voor dat je mee gaat doen -.-
en verander het als je nog mee wil blijfendooen
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 27 apr 2013, 13:16

oke mag ik ook iemand huis wolf zijn of niet?
We are back alright

Afbeelding

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 27 apr 2013, 13:45

dat slaat nergens op -.-
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 27 apr 2013, 17:15

Je. Kan. Geen. Wolf. Zijn.
^^^^^^^^^^^^^^^^

Kapiesh?

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 27 apr 2013, 17:20

kapiesh?! whats that??!?
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 27 apr 2013, 17:28

xchevjex schreef:kapiesh?! whats that??!?
Soort andere versie van 'snap je?' xD

Plaats reactie