hunting secrets [2.0]

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

hunting secrets [2.0]

Bericht door Kat » 23 apr 2013, 17:54

ik wil mijn rpg eens onder mijn naam hebben staan xD en bovendien ben ik een klein beetje heel erg uit alle andere rpg's verdwenen :P


Hunting Secrets:

Proloog:




je bent een mens.

je hebt geen ouders meer en je komt terecht in een kamp waar je te weten komt dat er al voor eeuwen lang weerwolven en vampieren e.d. onder de mensheid leven. je word speciaal getraind om ze uit te roeien. het is de bedoeling dat niemand op aarde te weten komt van t bestaan van deze mythische wezens. als er een weerwolf of vampier gedetecteerd wordt wordt er een groepje leerling hunters op af gestuurd.
Het leven op het kamp is gevaarlijk. er komt regelmatig voor dat kinderen niet terugkomen van missies of anders zwaar gewond. niemand kijkt naar van op. het is normaal om met een stel kneuzingen rond te lopen en het is een wonder als er niemand in de ziekenzaal ligt met een paar gebroken botten of een hersenschudding omdat er iets mis ging bij de stormbaan...


Je bent een vaag wezentje (vamp/elf/wolf/morte/engel/demon/weetikveel!!)

jullie proberen al jaren het kamp te veroveren, maar tot nu toe zonder succes. meng je je onder de mensen om ze van binnenuit uit te schakelen? of kom je met een leger aanzetten en val je van buitenaf aan? wie zal het zeggen?


de vakken:
-mes werpen
-pijl en boog schieten
-karate
-stormbanen afleggen
-wiskunde
-scheikunde (welk gif werkt op welk wezen het effectiefst)
- hout/steen/metaal bewerken


lijstje:

naam:
leeftijd:
geslacht:
uiterlijk:
karakter:
extra:

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 23 apr 2013, 18:04

Ik doe mee, als mens en misschien als wezen, lijstjes komen er zo aan, als ik post voor ander RPG af heb. ^^

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 apr 2013, 18:24

Same here. Ik gooi er bij wijze van mens Neil in denk ik, en als wezen Tia. Lijstjes komen ook later want ben nu echt kapot en kan me niet concentreren XD

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 23 apr 2013, 18:48

Naam: Lyari
Leeftijd: 20
Geslacht: Vrouw
Soort: Shapeshifter
Uiterlijk: Afbeelding
Karakter: Meestal onverschillig, en egoïstisch. Echter, heeft ze er een hekel aan als men haar onrespectvol behandeld, door haar ego, en dan haakt ze al snel af. Daarom zou ze eerder de kant van haar soortgenoten kiezen dan een groepje mensen. Maar als die vol verbazing tegen haar op zouden kijken, en haar bewonderden, zou het geen enkel probleem voor Lyari zijn om hen te helpen.
Door haar goede acteerwerk en de mogelijkheid om in een mens te veranderen, kiest ze vaak voor infiltreren. Ook omdat haar 'echte' vorm, een zwarte kat, niet bepaald handig is voor gevechten.
Extra: Vroeger was ze een doodnormaal dier zonder echt bewustzijn van haar bestaan, maar door een magisch ongelukje kreeg ze dat wel, en ontdekte men dat er meer kracht in haar zat dan ze hadden verwacht. Na jaren training kreeg ze die eindelijk onder controle. Hoewel ze als mens meer kan doen, prefereert ze nog steeds haar oorspronkelijke vorm.
Ook omdat shapeshiften haar energie kost, en ze dus niet constant als mens rond kan lopen. Als ze dat zou doen, zou ze van uitputting sterven. Echter, als kat kan ze niet praten dus als dat nodig is, zal ze wel veranderen.

Naam: Elizabeth
Leeftijd: 15
Geslacht: Vrouw
Soort: Mens
Uiterlijk: Afbeelding
Karakter: Een gevoelig meisje dat zich graag afsluit van de rest van de wereld. Zin om te leren vechten heeft ze dan ook absoluut niet, maar er rest haar geen andere keus.
Een doorzetter is ze wel, dus ze zal er wel aan wennen, het kost gewoon wat tijd.
Ze haat verantwoordelijkheid dragen en volgt liever orders op, dan dat ze een team leid. Ook onderschat ze zichzelf meestal, terwijl ze wel potentie heeft. Geen lafaard maar ook geen held, ergens ertussenin.
Extra: Vroeger ging ze regelmatig hardlopen met een vriendin, dus haar conditie is niet zó slecht.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 23 apr 2013, 19:37

Jeej :D kat is nog hapyer dan net :P


mijn lijstje:
*zucht diep...* 4e keer dat ik dit moet invullen!

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 apr 2013, 19:41

naam: Neil Vanderzee
leeftijd: 26
geslacht: Mannelijk
uiterlijk: Afbeelding
karakter: Neil is hard geworden. Hij doet wat hij moet doen om te overleven en hij doet het voor zichzelf. Eventuele spijt drinkt hij weg. Hij wil zich niet openstellen voor anderen en houdt contacten oppervlakkig.
Hij is een wildcard; hij is nuttig als hij dezelfde doelen heeft als degene die hem wenst te gebruiken, maar onberekenbaar en zelfs onbetrouwbaar als dat niet zo is; kan hij ermee wegkomen over te lopen naar een hogere bieder dan doet hij dat waarschijnlijk ook, tenzij er iets op het spel staat dat zijn laatste beetje decency aanspreekt, maar dan moet je doel wel heel nobel zijn.
Hoewel er niet zo heel veel misdaden zijn die hij schuwt - zo gaat verkrachting hem te ver en is een uitgebreide bankoverval hem teveel moeite - heeft hij zo nu en dan wel degelijk last van schuld gevoel. Dan drinkt hij gewoon meer dan normaal, tot het licht uitgaat en hij de volgende dag ergens wakker wordt.

Proberen tot hem door te dringen heeft niet zoveel zin. Ten eerste heeft hij niet de behoefte om kritisch naar zichzelf te kijken en ten tweede; als zijn morele kompas nog niet naar de kloten was geweest toen hij hier kwam, is het dat nu wel.
Hij wordt niet snel verliefd; hij ergert zich wel redelijk snel aan mensen en wordt ook snel onrustig. Als hij wat meer op heeft wordt hij gek genoeg wat gezelliger, vriendelijk haast.
Hij is vaak onder invloed, in zijn ogen helpt het hem; de fles is zijn beste vriend. Zelf ziet hij niet in hoe ver hij is weggezakt. Zijn houding is stoer en vol zelfvertrouwen, vooral omdat hij bepaalde dingen gewoon een beetje buiten beschouwing laat.

Hoewel Neil vaak wel weet wat goed voor hem is, is hij zeker geen pushover; er zitten scherpe kantjes aan de jongen die in zijn jeugd nogal eens slaags raakte met anderen. Hij zal vechten als dat moet, ookal zijn zijn kansen niet altijd even goed. Hij is vrij competitief,dus het idee van vluchten staat hem heel sterk tegen.
Is hij dan zo'n hufter? Nee, hij wil je alleen niet toelaten. Lukt het je wel door te dringen kan er nog wel eens een veel trouwer iemand onder zitten, al is het een feit dat Neil zich niet graag ergens aan vast maakt.
Hij is niet echt creatief; de beslissingen die hij neemt zijn eenvoudig en vaak redelijk voor de hand liggend; de kortste weg, zogezegd. Hij is niet uitgesproken bang voor duisternis, maar voelt zich er ook weer niet uitgesproken prettig in.
Verder zijn er een aantal dingen waar hij het liever niet over heeft; nummer een is zijn alcohol gebruik, nummer twee familie en nummer drie de mensen die hij gedood heeft. Niets van dat alles is echter echt een berserk button; hij zal eerder nukkig aangeven het er niet over te willen hebben.
Eigenlijk, alles in beschouwing genomen, heeft Neil heel, heel weinig om trots op te zijn, maar toch gedraagt hij zich vrij confident.

extra: Hij vecht met een zwaard.


naam: Tia
leeftijd: 24
geslacht: Vrouwelijk
uiterlijk: Afbeelding
karakter: Tia lijkt qua karakter uit steen te zijn gehouwen; ze heeft niet snel medelijden en is zakelijk. Als iemand zwaar gewond is en de overlevingskansen niet optimaal zal ze deze persoon doden. Als iemand van haar team gegijzeld wordt en de prijs te hoog is zal ze deze persoon laten sterven. Het doel heiligt de middelen. Altijd. Ze heeft geen moeite met doden en aarzelt ook niet. Ze onderhandelt als dat nodig is, maar is niet om te kopen. Ze doet wat ze moet doen.
Ze is een goede leider door haar objectieve manier van kijken, maar kan ook prima bevelen opvolgen zolang die redelijk zijn.
Ze kan temperamentvol zijn. Hoewel ze een goede zelfbeheersing heeft, ergert ze zich vrij snel. Lachen doet ze zelden en vrolijk is ze ook niet zo vaak. Ze is afgestompt door alles wat bepaalde mensen van haar af hebben genomen en heeft in haar leven buiten wraak ook niet echt meer een doel.

Rijkdom boeit haar niet. Ze kan met weinig toe en is spijkerhard. Ze luistert niet naar klaagzangen of levensverhalen, tenzij het relevant is. Hoewel ze zeer zelden emotioneel wordt zijn er wel degelijk dingen die haar raken, al zal ze dit niet laten merken, zeker niet als ze veel verantwoordelijkheid heeft.
Als ze een opdracht heeft, voert ze deze uit, hoe dan ook. Ze is redelijk geschikt voor stealth, maar ook zwaardvechten gaat haar redelijk goed af. Toch blijft assassinwerk meer haar afdeling.

Ze is dan misschien vrij koel, maar niet onbeleefd. Schelden doet ze vrijwel niet en ze is diplomatiek aangelegd. Ze is dan ook iemand die voor veel dingen inzetbaar is. Ze is geen kameraad, ze is een soldaat, en dat is ok voor haar; dit is het leven dat Tia heeft gekozen en ze is niet van plan om van haar pad af te wijken.

extra: Ze werkt vooral met pijl en boog maar heeft een kort zwaard aan haar heup hangen. Haar pijlen kan ze vergiftigen als het moet.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 apr 2013, 22:13

sorry maar nu heb ik nog steeds niet in de gaten aan welke kant Neil staat... jagers?
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 23 apr 2013, 22:37

Amroth schreef:sorry maar nu heb ik nog steeds niet in de gaten aan welke kant Neil staat... jagers?
Neil = mens, is jagers, Tia = wezen, dus wezenskant xD

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 apr 2013, 22:47

Wat Merle zegt. Maar veel maakt het niet uit; als de wezens zoiets hebben van 'we kopen 'm om' heeftie daar namelijk heel erg weinig problemen mee, of de mensen moeten hem al echt hebben overtuigd uit zichzelf voor hen te strijden, maar dat zie ik niet gebeuren XD

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 24 apr 2013, 10:16

ahaa.....


ammie meedoen!

Plaats reactie