Red World

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Aldiun
Nieuw Hier
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2013, 19:30

Bericht door Aldiun » 18 jun 2013, 16:50

Ik kwam terug in Moskou.
De generaal was woedend omdat het niet geluk was.
Maar trots dat wij het overleeft hadden.
Voor die dienst werd ik gepromoveerd naar sergeant en kreeg een klein legertje van 10 man.
Het leven is goed als je het zelf goed houd

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 18 jun 2013, 20:36

1953 hadden ze geen draadloze telefoon.
__________________________________________________________________
Het was pikke donker en Ik was ondertussen na duizenden kilometers verzeild geraakt in een storm en deed mijn best er uit te vliegen en dat lukte me, maar ik kwam dus terecht op de Japanse wateren waar ik voor de tientallen vliegdekschepen een vliegende schietschijf was, Maar ik hoorde geen enkel schot sterker nog de radio ging aan en er werd in het Russisch gesproken, oh ja ik was in een Russisch vliegtuig gesprongen de enige taal van de vijand die ik een beetje beheerste was Duits "Jah Hallo? hier sind Friedrich, SS commandant von das fünfsten legioen" al gauw kreeg ik antwoord "Warum sind sie in einem Russischen vliegzueg?" "Es tut mir leid aber ich bin abgestürzt und meiner russischen Kollegen sind tod" "Ah gut, landen sie bitte" "Jawoel" ik liet veegde het zweet bij mijn hoofd vandaan en gaf extra gas, natuurlijk kon ik niet landen dan zouden ze me zo oppakken en dood schieten, de Jappen begon argwaan te krijgen "Was machst du?!!!!!" "Fuck you, Greetz from the States bitches" en ik liet de bomlading los en trok op naar boven enkele secondes later hoor de ik de eerste ontploffingen al gevolgd door een ratelend machine geweer, uit angst te crashen met misschien chemische wapens dropte ik de laatste bommen ik pakte een stuk ehbo verband en zette het stuur vast zodat het doorbleef vliegen ik pakte mijn wapens, een parachute en mijn rugzak en sprong uit het vliegtuig, mijn plan werkte, ik kwam net niet in de zoeklichten terecht en de Jappen bleven mijn vliegtuig beschieten pas na enkele honderden meters was het raak, het vliegtuig begon in vlammen op te gaan en ging met een mieterse snelheid schuin naar beneden om vervolgens met een doffe knal ter aarde te slaan, tevreden lande ik veilig op de grond en liep ik door de bossen naar een huisje toe waar nog licht brandde, binnen in zag ik een bekend figuur staan met wit haar, zou het Melyn zijn?
Ik liep grofweg naar binnen en salueerde grijnzend "Heil Hitler"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Aldiun
Nieuw Hier
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2013, 19:30

Bericht door Aldiun » 18 jun 2013, 21:20

Ik hoorde van een bombardement in Japan.
Ik werd er naartoe gestuurd met mijn 10 man in vliegtuigen.
Het leven is goed als je het zelf goed houd

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 18 jun 2013, 21:37

Serious? Zo van hee onze bondgenoten in Japan kunnen het net zo goed zelf oplossen we sturen hooguit een Inspecteur aangezien het een Russisch vliegtuig is.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Aldiun
Nieuw Hier
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2013, 19:30

Bericht door Aldiun » 18 jun 2013, 21:43

ik lande daar in japan en ze lieten mij zien waar het vliegtuig was neergestort.
Ik liet mijn mannen in het bos zoeken.
Een van mijn mannen riep mij omdat ze een huisje hadden gevonden.
We omsingelde het huisje
Het leven is goed als je het zelf goed houd

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 18 jun 2013, 22:21

-_-
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Aldiun
Nieuw Hier
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2013, 19:30

Bericht door Aldiun » 18 jun 2013, 22:26

wees blij ik geef je nog een kans te ontsnappen :P./
-------------------------------------------------------------------------------------
We vielen het huisje binnen maar het was leeg en verlaten.
Toen een andere soldaat riep dt ze weer een huisje hadden gevonden.
we omsingelde weer het huisje
Het leven is goed als je het zelf goed houd

Meesje9999
Moderator
Berichten: 954
Lid geworden op: 23 sep 2012, 17:31

Bericht door Meesje9999 » 19 jun 2013, 17:45

"Huh?" was Mélyns eerste reactie toen Andrew binnenkwam. "Ik dacht al, wat hoor ik! Er zijn wat russen op dit eiland dus als ik jou was zal ik in de kelder gaan zitten... "
____
Ik bedoel ook een niet draadloze telefoon en de russen duitsers en japanners werken toch samen anders klopt het volgende niet en moet je dat ook weglaten.
____
"Ik heb immers een japanner in Japan dus ze zullen me niet zo snel neerschieten."
Leer uit het verleden dan haal je een goed cijfer voor de toekomst.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 19 jun 2013, 18:11

Hoe bedoel je? zo ver ik weet ben ik tot nu toe nog niet de fout in gegaan.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Aldiun
Nieuw Hier
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2013, 19:30

Bericht door Aldiun » 19 jun 2013, 18:45

Het hele eiland was bijna doorzocht.
Alle huisjes waren doorzocht.
nergens teken van iets verdachts.
We kwamen bij het laatste huisje aan.
En klopte op de deur
Het leven is goed als je het zelf goed houd

Plaats reactie