AREA51

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 00:34

'o de bel gaat ik moet naar mijn cel doei, miss tot morge' en ik liep naar mijn cel. Eenmaal aangekomen viel ik weer in slaap wachtend op de volgende bel of eten
We are back alright

Afbeelding

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 00:37

Ymir

"Zie je," zei ze luchtig. Ze werd terug naar haar cel gebracht waar ze tegen de wand leunde. Terug in haar cel was ook haar woede terug. Ze rekte zich uit en nam zich voor te zorgen dat ze hoe dan ook in vorm bleef.


ik ga guys; lekker m'n bed in xD

trusten ^_^

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 00:39

truste
_______

btw am leukste rpg in lange tijden vind ik
We are back alright

Afbeelding

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 00:41

Op een gegeven moment kwam Claire aanzetten met een bord eten dat ze de cel in schoof via een speciaal luikje "Hier heb je wat te eten ohja" ze gooide er een fles cola bij "En wat te drinken, rust wat uit Dr. Griff wil meer lacrima van jou" Ik besloot gebruik te maken van de maaltijd.

Claire liep ondertussen langs elke cel en keek minachtend naar Gogor? om vervolgens door te lopen naar de cel van de andere redelijk interessante aanwinst genaamd Ymir "bevalt het hier een beetje?" vroeg ze cynisch.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 00:43

ik hoorde Claire aankomen en begon te grommen het klonk dan wel raar maar ze liep sneller zoals ik het hoorde
We are back alright

Afbeelding

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 11:19

wauw in mijn laatste post met le orc spelde ik haar naam zelfs verkeerd. Jezus ik ben echt moe de laatste tijd :c

Garag
Een vrouw passeerde en een moment en de jonge vrouw keek op. Haar diepliggende ogen glinsterde gevaarlijk en ze ontblootte een rij ongelijke, maar grote tanden, waarvan twee aan de onderkant in principe voor slagtanden door konden gaan.
Een rasperige, roduit dierlijke grom welde op uit haar keel. Garag was al meerdere malen onder handen genomen en dat was hoe men haar onder controle hield. Haar ras stond namelijk niet bekend om dingen uit te praten als ze hen niet aanstonden.


Ymir
Ze keek op toen de vrouw voor haar cel stond en slenterde met opgeheven hoofd en borst vooruit naar voren tot ze vlak voor de vrouw stond met alleen de wand er nog tussen.
"Het bevalt me hier zodra ik jou kan laten zien waar je plaats is," antwoordde ze direct uitdagend.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 13:48

Ze haalde verbaasd haar wenkbrauwen op en lachte kort om vervolgens bloedserieus en kil te antwoorden "Brutale bekken houden het hier niet lang vol" ze schoof een warme prak en een fles frisdrank door het speciale luikje en liep verder Claire was er niet van gediend om een grote bek te ontvangen, al was er een heuse oorlog op het lucht plein het zou haar geen steek boeien maar als die opstandigheid en brutaliteit zich naar de cellen verplaatste werd ze pissig, ondertussen zat ze te denken aan de ontsnappingspoging van de gevangene van cel 23 dat kon natuurlijk niet ongestraft blijven, met dat in haar achterhoofd wandelde ze naar de cel van het wolvenjong die ze al hoorde brommen.
Bij aankomst zette ze een grijns op "koest mormel" commandeerde ze lacherig.

-

Ondertussen vond ik wat boeken in mijn cel, geïnteresseerd liep ik op de stapel af en lachend bekeek ik de boeken "Discipline en Gehoorzaamheid voor Dummies" en "Regelboek Gevangenen Area 51" schuddend met mijn hoofd besloot ik de boeken weer neer te leggen, ik rekte me uit en ging tegen de wand aanzitten.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 15:00

ammie waarom nau altijd het woord mormel
__________________________________________

'niet voor jouw rot mens' zei ik.
ik werd gwn gek van elke keer dat lachje van haar.
Bodolf zat naast me in de cel en zei dat ik me koest moest houden en dat ze me anders in zo'n afzijdige cel zouden zetten, als er iets was wat je niet wilde was het wel daar komen te zitten.
We are back alright

Afbeelding

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 15:04

"Pardon?"
-
BTW IK HEB EEN PLOTTWIST <3
What if Claire stiekem ook magie kan gebruiken? ik had de neiging wolfie met een handbeweging de lucht in te tillen namelijk xD
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 23 okt 2013, 15:07

nieuwe char

naam: Bodolf
leeftijd: 25
info: Bodolf was opgegroeid in wildernis hij heeft zichzelf geleerd te overleven en kan dat ook als de beste. Hij kan goed vechten en is nie bang om dat te gebruiken

picture: Afbeelding

en ja dat is tsume van wolf's rain
We are back alright

Afbeelding

Plaats reactie