AREA51

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 19:02

"Het is dat je een zeldzaam exemplaar bent anders had ik je allang laten afknallen, grmbl wat een moeite ik wel niet doe voor een beetje lacrima"
Ondertussen had Claire de gaskraan geopend.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 19:07

Ymir
"Zo zeldzaam zijn we niet. Dat lijkt zo, omdat jullie het niet lang genoeg uit zouden houden in het Noorden om de rest van ons te vinden," grinnikte ze. Hun stammen hielden zich hoog in ijzige bergen op, en voor wie dat niet gewend was, was het gebied betreden zelfmoord.
Er klonk een sissend geluid. Ymir keek naar de man. 'Lafaard' spelde ze geluidloos.
Het gas was niet tegen te vechten. Ze hoestte. Haar geest werd wazig, haar ogen zwaar. Kort daarop zakte ze als een lappenpop ineen op de grond.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 19:24

"En uit" zei hij door de walkietalkie "Haal wat gasmaskers dan kunnen we haar naar de machine slepen" Na een paar minuten kwam Clair aanzetten met gasmaskers "Oké wie van jullie zijn hier belachelijk sterk?" Niemand bleek er zin in te hebben "Kom op ik betaal extra" een paar mannen lieten zich lokken door het geld en de deur ging open, ze trokken het bewusteloze lichaam naar de machine en na een tijdje kregen ze het voor me kaar haar ledematen vast te krijgen aan dat apparaat "Zet maar aan dat ding" en langzaam begon het apparaat haar leeg te zuigen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 19:27

Ymir
Vaag was ze zich er een moment van bewust dat ze vast zat, maar vrijwel direct begon iets alle energie uit haar lichaam te zuigen. Haar spieren spanden zich aan in een onderbewuste poging zich ertegen te verzetten, maar het was zinloos. Nog duf van het gas zakte de jonge vrouw weer weg; ze was kansloos hiertegen.
Het duurde even voor de kracht uit haar gezogen was, maar het meeste ging aan haar voorbij.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 19:45

Na een tijdje werd ze teruggebracht naar haar cel Dr Griff ging naar zijn kamertje om de eigenschappen van de lacrima te bestuderen, Claire richtte zich op mij "Hoi Amroth" "Uhm hoi Claire?" Ze balde een vuist en plots voelde ik een pijnscheut door mijn lichaam gaan "Argh... dd-doe jij dat?" "Ja dat doe ik, voelt t fijn?" "Nee niet bepaald" antwoordde ik nog steeds verbaasd ze kneep in haar vuist fijner en de pijn werd erger "Wil je daar mee stoppen?" "Nee " ze kneep harder de pijn begon erger te worden ik was niet in staat te spreken en zakte ademhappend inelkaar en Claire bleef doorgaan na een paar minuten hield ze op en liet ze me in mijn cel creperen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 19:54

Ymir
Langzaam begon ze bij te komen. Ze lag languit op de kille grond van haar cel. Ze kreunde en richtte zich moeizaam op. Ze voelde zich vreselijk, alsof ze net een zware ziekte achter de rug had. En ze voelde zich vernederd. Op haar wangen stond een lichte blos van schaamte en ze zwoer wraak. Ze ging op haar bed zitten en haalde diep adem. Haar lange dreads lagen half over haar schouders, die voor een keer naar beneden hingen. Ze ademde zwaar.
Ze sloot even haar lichte ogen. Zo snel gaf ze zich echter niet gewonnen. Ze zou weer op krachten komen en haar kans kwam nog wel. Fysiek was ze in topconditie en dat zou ze ook blijven, als het aan haar lag.


Garag
De orc was opgestaan en slenterde op een haast dierlijke manier heen en weer door haar cel. Haar ogen flitsten heen en weer. De woede die in haar vastzat was enorm. Garag wilde maar een ding, en dat was bloed. Ze wilde haar bijl en deze gebruiken om hoofden van rompen te scheiden.
Het lag in haar aard; als ze kwaad werd, werd ze gewelddadig, en flink ook. Hell, ze had die bijl niet eens nodig om schade aan te richten. Kon ze maar. Ze wist dat ze er bij de volgende luchting weer bij zou mogen zijn en dat scheelde; frisse lucht hield haar in ieder geval nog iets bij zinnen.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 20:05

uhm eff teruglezen had ik nog een krachtafname? xd
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 20:08

geen idee

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 okt 2013, 20:12

De lichten gingen uit "Slaap lekker" riep Griff door de luidspreker.
Ik ging op mijn bed liggen en probeerde in slaap te vallen aangezien Claire al had aangekondigd dat Dr Griff binnen de kortste keren weer een krachtafname zou uitvoeren.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 okt 2013, 20:14

Ymir
Ze ging liggen. Haar rust zou ze nodig hebben, zeker nu.

meh, inspiloos.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Plaats reactie