AREA51

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

AREA51

Bericht door Amroth » 22 okt 2013, 22:32

Het idee:
http://fantasierijk.forum2go.nl/area51-t2384-15.html
Paspoort
Naam: Dr. Amadeus Griff
Leeftijd:"43
Info: Onderzoeker van Area 51 en KrachtAfname Apparaat Bestuurder.

Paspoort
Clair Von Damme
Leeftijd: 27
Info: Onderzoekster van Area 51, Zeer sadistische aard met name als het gaat om elfen omdat ze weet dat het prooiwezens zijn.

Paspoort
Naam: Amroth
Leeftijd: 16
Info: Rebel in hart en nieren, duurt een tijdje voor dat t tot m door dringt wie er de baas is in Area 51 en het luchtplein.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 22 okt 2013, 22:35

ikke doe mee :P


lijstje=

Naam: lucian onbekend
Geslacht: m
Leeftijd: 17
karakter : sluw maar slim
picture : Afbeelding
soort: weerwolf
info: lucian houd niet van aandacht hij blijft liever op de achtergrond kan wel goed vechten maar gebruikt het bijna nooit van als hij vecht dan is het in wolf form. Ja je hoort het goed hij is een weerwolf en hij is dus nergens bang voor, Behalve voor: weerberen
We are back alright

Afbeelding

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 okt 2013, 22:38

Naam: Ymir Bearseye
Leeftijd: 26
Info: Ymir is taai, dapper en heeft een grote bek. Ze is een vechter en geeft niet op. Ze is rauw, ongepolijst en heeft een weinig verfijnd gevoel voor humor. Ze laat niet met zich sollen en is niet snel van mensen onder de indruk. Het enige wat ze vreest zijn de beergoden van haar stam.
Ze is afkomstig uit het hoge noorden. Haar lichte haar en ogen en zongebruinde huid verraden dat, al is ze, zéker voor iemand van haar stam, behoorlijk klein. Het werkt in haar voordeel, omdat het in gevechten voor een lager zwaartepunt zorgt.
Ze kan door de krachten van de beergoden normaal gesproken eens per etmaal de gedaante van een bepaald type beer aannemen.
Uiterlijk: http://i206.photobucket.com/albums/bb46 ... dbc6ba.jpg

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 22 okt 2013, 22:42

Zullen we van start gaan?
KillerGirl kan eventueel later nog erbijkomen, moet niet zo moeilijk zijn denk ik.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 okt 2013, 22:42

Prima ^^

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 22 okt 2013, 22:43

mij best
We are back alright

Afbeelding

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 22 okt 2013, 22:54

wie begint?
We are back alright

Afbeelding

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 22 okt 2013, 22:55

Ik werd geboeid wakker in een busje, Waar was ik in hemelsnaam? Oh ja die achtervolging met die rare mannen... grijnzend dacht ik terug aan mijn vuurballen traktatie. Mijn linkerarm voelde raar en slap aan, Ik was dus gevangen genomen Damn hier was ik dus mijn hele leven voor op de vlucht en dan nu dit... Het busje stopte ik hoorde een paar scharnieren en het busje reed weer door.
Na een tijdje stopte het busje en werd de achterdeur geopend een brunette van ik schat rond de 25 deed de deur open, met haar haar opgestoken en een taser in haar linkerhand trok ze me omhoog "Geen geintjes" "Sure" zei ik met een grijns terwijl ze me vast hield aan mijn boeien ik keek mn ogen uit, tering... muren van ik gok zo'n 10 meter hoog...
Al gauw kwamen er een paar gewapende mannen en stond ik onder schot "Breng dit exemplaar maar naar Cel 23 "Maar natuurlijk" Het was dat ze wapens hadden en in de meerderheid waren en ik magieloos was maar anders lag deze hele tent binnen de kortste keren in puin, de cel was doorzichtig "Is dit een cel?" "Ja" antwoorde een van de mannen kort af, ik keek nog snel om me heen nergens een uitweg, ik liet me de cel induwen, De brunette was nergens te bekennen maar ditmaal was er een man met een sikje en wat haar op zijn hoofd "Welkom Amroth" "Hoe ke..." "Doet er niet toe, ik ben Dokter Griff en we gaan zometeen een krachtafname uitvoeren, ik geef je een paar minuten om te wennen aan je nieuwe thuis"
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 22 okt 2013, 23:08

Uit het busje werd kort daarop een jonge, blonde vrouw gehaald. Lichtblauwe ogen, waarboven lage, dunne, wenkbrauwen een diepe frons vormden, waren het eerste wat opviel aan Ymir. Het tweede was haar witblonde haar dat in lange dreadlocks hing, bijeengehouden met een dun stuk touw.
Haar armen waren op haar rug gedraaid, maar toch hield ze haar licht vooruitstekende kin fier omhoog.
Ze werd weggeleid, eveneens naar een cel met transparante wanden. Haar handen werden losgemaakt en de celdeur sloot. Ymir bleef even staan. Haar handen waren gebald tot vuisten en ze trilde licht. Haar ogen schoten vuur.
Ineens trapte ze hard tegen de wand. Tevergeefs. Ze herhaalde het. Ze was kort, zeker voor een Noordeling, maar ze was ook gespierd en sterk. Toch haalde dat hier niets uit.
Na een poosje fanatiek op de wand ingeramd te hebben, bleef ze lichtjes hijgend staan, rug recht, hoofd omhoog.
Ze kwam hier wel uit. Het was geen kwestie van of, maar een van wanneer. De Beartribe gaf niet op en ze had de beergoden achter haar staan. Misschien dat ze hen nu niet aan kon roepen, maar dat betekende niet dat ze kansloos was.
"Beetje rustig daarbinnen, of moeten we je komen kalmeren?"
"De enige die na een gevecht met mij een winterslaap gaat houden ben jij," kaatste de blondine terug. De man lachte slechts en liep door, haar furieus achterlatend.
Een grote bek hebben hoorde bij haar volk. Iedereen van haar stam was luid, uitdagend en niet bang voor grootspraak. En ze hadden er recht op. Niet een stam produceerde taaiere vechters dan de Beartribe. Ymir had ze in ieder geval nog niet beter ontmoet.
Hun omgeving werkte in hun voordeel; ieder van hen was gehard, bestand tegen de ijzige kou. Hier ging het haar misschien niet helpen, maar het had haar wel taai gemaakt.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 22 okt 2013, 23:08

ff tusse door moet het zo groot?
_________________________________

ik zit hier nu al maanden het is niet normaal de heletijd in die stomme cel
*zucht* er liep een bewaker langs dus ik ging kijken.
bewaker: 'hier je vreten'.
'ja ik kom al, bedank' zei ik teleur gesteld.
de bewaker liep weer door *zucht* spruiten getver
at het op en ging weer slapen
We are back alright

Afbeelding

Plaats reactie