island of death

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

island of death

Bericht door tim de grote » 26 okt 2013, 11:42

dagboek Eldl de grote,
1567 menselijke jaartelling
hoofdmagiër
geschreven in zijn huis te amsterdam

ik ben in gevaar,
het expriment van gisteren liep uit de hand en ik moet vluchten,
wat was er nu gisteren gebeurd?
het was een uiterst moeilijke vorm van magie, de manier om een geest te splitsen in goed en kwaad, ik heb altijd last gehad van opvliegingen en heb enkele moorden op mijn naam, maar ik ben altijd vergeven.
tot op vandaag, mijn slechte geest is ontsnapt en heeft een puinhoop van de stad gemaakt.
hij ziet er op enkele details na hetzelfde uit als ik.
ik word nu gezocht en zo snel mogelijk vermoord, maar ik zou ik niet zijn als ik geen plan had. ik reis over enkele dagen met mijn schip over de oceaan en vernietig het daar, midden in de zee, ondertussen creëer ik een eilandenrijk enorm en beschermd zodat het nooit gevonden word.
tenminste als je er met slechte bedoelingen komt
ik moet me klaar gaan maken. mijn duistere ik zal mij over enkele dagen verraden hebben.
hij zal het eeuwig uithouden, ik niet

ik zal de stad missen











2000 jaar later is het eiland er nog steeds, de bevolking is gegroeid met mensen als paranormaal begaafden en magiërs die door hun medemens verstoten zijn.
maar er ontstaat een dreiging, de slechte kant van Eldl heeft het eiland ontdekt en wil het vernietigen omdat een goede en een slechte kant elkaar altijd willen uitschakelen.
maar Eldl is al lang dood.
zijn achter achter achter achter achter enz. kleinkind heeft op dat moment het bewind over het eiland en hij weet dat het nog niet zo makkelijk is om een magisch eiland met de grond gelijk te maken


omgeving

op de eilanden (die met bruggen verbonden zijn) is de tijd stil blijven staan waardoor het eruit ziet als de middeleeuwen terwijl het verhaal zich afspeelt in 2517.


lijstje
naam:
leeftijd:
gave: (magiër paranormaal begaafd etc.)
karakter: (liefst geen find out)
pic.: (indien mogelijk)
extra:
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 26 okt 2013, 11:50

naam: tim XII
leeftijd: 15
gave: magiër
karakter: aardig, maar mysterieus, op het eerste gezicht lijkt hij veel te jong voor de taak die hem is opgelegd maar hij was een van de weinige juiste personen en ook nog een directe afstammeling van Eldl.
hij kent elk hoekje van de eilanden en is zeer vastberaden
pic.: kan ik nooit vinden
extra: hoofdmagiër van de eilanden, bewaarder der geheimen, 77ste leider.
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 26 okt 2013, 14:50

naam: Noren
leeftijd: 23
gave: Magiër
karakter: Noren is redelijk zachtaardig. Ze vecht als het moet, maar vermijdt conflict eigenlijk liever. Ze is open, vriendelijk maar ook een tikje argwanend, omdat waar ze vandaan komt je toch wat voorzichtig moet zijn met open zijn over wie je bent en wat je kan.
Ze is een tikje naïef, nogal vergeetachtig en nogal snel geïntimideerd.
pic.: http://i206.photobucket.com/albums/bb46 ... f84bf5.jpg
extra: Ze kan een beetje destructieve magie, een beetje defensieve magie, maar haar sterke kant is echt genezende magie, en daarin is ze ook veruit het effectiefst.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 27 okt 2013, 08:21

naam: Grace Hunter Black
leeftijd: 15
gave:Magiër
karakter: Verlegen, is gewoon altijd verlegen, reden onbekend. Ze is aardig, maar o wee als je haar kwaad maakt, dan gaat ze al Belarus op je. (ooit hetalia gekeken? Nee? Nou ja, Belarus : Creepy en stalkerig Thehehe ^^) So yeah, don't mess with her!
pic.: Afbeelding (girl in de pic ^^)
extra: Heeft een creepy broer die haar overal naartoe volgt
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 27 okt 2013, 16:55

ik denk dat we kunnen beginnen
anderen komen anders later wel

__________________________________-

ik liep door een van de gevaarlijkste straatjes van de eilanden heen.
de reden was dat ik weer eens een paar mensen weg moest jagen die onrust stichtte
natuurlijk moest ik dit weer doen, ik moest alles doen
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 27 okt 2013, 17:29

Noren

Ze keek naar het brandende bergje hout voor haar, in het zand. Het strand was een uitgelezen plaats om dit soort magie te oefenen.
Het vuur brandde maar kort en al snel lag er alleen nog verkoold hout.
Zou ze ooit in staat zijn zichzelf adequaat te verdedigen met magie? Ze sloot haar lichte ogen even en begon terug te lopen richting het stadje. Haar grijsblauwe gewaad was hier en daar met naald en draad weer opgelapt en zichtbaar aan vervanging toe, maar voor Noren werkte het. Ze kon toch redelijk goed tegen lage temperaturen.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 27 okt 2013, 18:01

Grace

Ik rende door de Straaten. "Laat Nikolai niet hier zijn...Laat Nikolai niet hier zijn...Laat Nikolai niet hier zijn..." Mompelde ze steeds. Maar op een gegeven moment hoorde ik een stem vlak achter me die zei. "Marry me big sister, Marry me Marry me Marry me Marry me Marry me!" Ik gilde het uit, en mijn een jaar jongere broer greep me vast en begon me te knuffelen. "H-HELP!" En dit riep ik midden op een eenzame straat. Nou, goeie zet hier te komen op de eerste plaats. Ik hoopte maar dat iemand iets zou horen. Want ik herinner me de laatste keer nog...
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 27 okt 2013, 18:44

opeens hoorde ik een schreeuw
ik rende weg.
mijn groenblauwe gewaad van een leerling hoofdmagiër wapperde achter me aan.
ik zag een jongen en een meisje staan.
vlug ging ik achter een paar tonnen met goedkope wijn staan die er nog stonden van de markt en ik wachtte af
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 28 okt 2013, 07:58

"NIKOLAi, laat me los!" Riep ze snikkend. En weer kwam hij aan met zijn : " Marry me Marry me Marry me Marry me Marry me Marry me!" Ze huilde, en hij knuffelde haar nog harder. Ze kreeg al amper lucht toen hij haar knuffelde, en dit maakte het er niet beter op. "N-Nikolai... P-P-Please..." Mompelde ze zachtjes. Hij schudde zijn hoofd nee, en probeerde haar mee te trekken. Ze vond het te ver gaan, en schopte hem tegen zijn schenen, maar hij liet niet los, en was ook niet van plan los te laten.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 28 okt 2013, 17:31

mijn opdracht was duidelijk geweest
zorg dat onruststokers verdwijnen en gebruik geen geweld
''simpel'' mompelde ik
ik hief mijn hand op en nicolai vloog in brand
geen echte natuurlijk, het was een levensechte illusie.
zo echt dat degene de pijn erbij zou verzinnen
ik lachte en kwam achter de tonnen vandaan
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie