Rune

Plaats Hier Je Fantasy RPG'S
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 03 aug 2012, 10:49

"Yevital ik heb wat anders in petto voor jouw, je gaat vermomd het kasteel van de vijand in om de plattegrond te tekenen, GEEN sabotage gesnopen?" "Oke..." "hier heb je wat goud en als je naar die tent gaat vermommen we jeals slechte tovenaar oke?" ik knikte en liet me opmaken als een mens.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Gast

Bericht door Gast » 03 aug 2012, 11:00

Ik was klaar en werd naar mijn kamer geleid. We stopten bij een kamertje. Ik werd erin geduwd en de deur ging op slot. Wat was er aan de hand?!

adrer
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 771
Lid geworden op: 29 jun 2012, 14:14

Bericht door adrer » 03 aug 2012, 11:25

Ik liep naar de trap naar boven de stadsmuur. ik ging naar boven.
Ik moest wacht houden.
Voel me hier alleen, this will become a ''Lonely easter''

Gast

Bericht door Gast » 03 aug 2012, 11:56

Ik ging zitten tegen de muur. Tja, gevangen in eigen land.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 03 aug 2012, 12:26

toen ze klaar met me waren zag ik er opzich wel mensachtig uit, ik stapte op een paard en reed naar het kasteel.
De reis verliep uitstekend en ik kwam aan "halt wie is daar?" mijn hoed bedekte de bovenkant van mn gezicht ik grijnsde en liet wat goud zien "Waar is hier een herberg?" de wachter nam het stuk goud in ontvangst en wees me de weg "Tijd om te gokken..."
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

adrer
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 771
Lid geworden op: 29 jun 2012, 14:14

Bericht door adrer » 03 aug 2012, 12:27

Mijn wacht was voorbij.
Ik liep zo snel mogelijk naar de herberg waar ik zat.
Voel me hier alleen, this will become a ''Lonely easter''

Gast

Bericht door Gast » 03 aug 2012, 12:30

Toen de deur openging stond er 1 van de oude mannen.
"Luister, wij moeten je hier houden omdat de strategie geheim moet blijven. We willen niet het risico lopen dat jij het loopt te verkondigen als een uitverkoop."
"Wie denken jullie wel wat ik ben zeg?! Een koopvrouw?! Ik ben te vertrouwen!"
"Luister jij wicht, wij hebben het niet zo op jonge types. Ga maar je lekker vermaken in je kamer."
"Luister, je bent mijn vader niet! Mij naar een kamer sturen en opsluiten! Dat is gestoord!"
Hij liep weg en gooide de deur dicht die gelijk op slot viel.
Ik ramde op de deur en schreeuwde "Laat me eruit!"

adrer
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 771
Lid geworden op: 29 jun 2012, 14:14

Bericht door adrer » 03 aug 2012, 12:34

Ik kreeg een idee. ik heb heb kasteel serran gard bestudeert en merkte op dat in een hoger gelegen toren makelijk is om binnen te komen.
Natuurlijk kon ik me ook vermomen... maar dat vond ik te risicovol.
Voel me hier alleen, this will become a ''Lonely easter''

Gast

Bericht door Gast » 03 aug 2012, 12:37

Verslagen ging zakte ik tegen de muur.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 03 aug 2012, 12:40

Verveeld zat ik op t dak van t kasteel. Tot mijn rust werd verstoort door geschreeuw en gebonk.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie