Iemand orpg?

Bespreek hier alles omtrent de RPG'S van FantasieRijk.
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Iemand orpg?

Bericht door Amroth » 20 apr 2013, 22:55

Maakt me totaal niet uit waar het over gaat mag wat mij betreft zelfs science fiction zijn (Sinds ik Doctor Who kijk begin ik sf ook te respecteren)
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 20 apr 2013, 22:59

Ik wil wel, ik verveel me. :')
Had je al een idee in je hoofd? Heb zelf wel een leuk idee. ^^

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 20 apr 2013, 23:05

Brand maar los zou ik zeggen
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 20 apr 2013, 23:11

Nogal afgezaagd, maar goed. xD
Character's worden wakker op onbekende plek (kan van alles zijn, zat zelf te denken aan fantasy maar als jij sciencefictionding wilt, vind ik het ook prima. Voor alles een eerste keer), misschien een soort doolhof of zo.
Niet echt gedetailleerd, maar we verzinnen wel wat als we begonnen zijn? Ze kunnen monsters tegenkomen, of dat degene die het doolhof heeft gemaakt, een soort spel met ze speelt (dat ze naar het einde moeten komen zonder doodgaan of zo iets, en ergens aan begin wapens vinden waar ze zichzelf mee moeten verdedigen. Maar dan moeten ze daar eerst mee leren omgaan.)
Kan ook een bos zijn, is misschien handiger als het een 'spel' wordt, want daar is eten (en ook genoeg dingen waar ze tegenaan kunnen lopen als het om survivallen gaat. Denk aan onderdak en zo en wilde dieren, of misschien zelfs dingen zoals vampiers en zo. Dat ze niet weten wie ze wel en niet kunnen vertrouwen.) ^^

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 20 apr 2013, 23:11

btw ik hou van rpg's met onderdrukking, slavernij, oorlog (uiteraard in fantasy style)
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 20 apr 2013, 23:14

oeh klinkt goud.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 20 apr 2013, 23:16

Slaven-rpg's raak ik nogal snel inspiratieloos voor, eindigen altijd hetzelfde (meester x slaaf-relatieshit, of ze ontsnappen en meesters proberen ze weer te pakken, dat soort dingen). Wil het wel proberen though.

Oorlog lijkt me dan wel weer leuk, valt wel wat mee te verzinnen (en vind ik zelf ook leuk), ik kan alleen zo een, twee, drie niet echt een plot verzinnen. Misschien iets met deserteurs?

En lol, over langs elkaar heen praten gesproken. Anyway; welk plot nemen we nou? Voor wedstrijdje survivallen heb ik het meeste inspiratie momenteel. x)

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 20 apr 2013, 23:16

wie ontwikkelt de proloog?
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 20 apr 2013, 23:17

we praten inderdaad langs elkaar heen.
Doe jouw ideetje maar.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 20 apr 2013, 23:18

Oké, dan open ik wel even topic. Je ziet het wel verschijnen. :3
Dan denk ik dat ik twee characters maak, voor de afwisseling (mochten er dingen als ontvoeringen en shit gebeuren ^^).

Plaats reactie