The FR thoughts ~ßlußz

Hier worden alle gesloten topics naar toe gebracht.
Gast

The FR thoughts ~ßlußz

Bericht door Gast » 25 mar 2013, 23:26

Eey big FR Family!

Hoe ist met iedereen?
Nou, daar zitten we dan. Achter een pc, laptop of mobiel. Het ligt er maar aan wat je doet he?

Vorig jaar ergens rond deze tijd (ik weet niet meer de precieze datum!) is FantasieRijk in de lucht gegaan.
Dankje Amnam!
Het begon met 3 mensen, Amroth, Jesse en ik. Of course was het nog niet zo groot en hadden we maar een paar dingen, zoals de RPG, Nieuws en Nieuw Hier. Chev en Lot kwamen er later bij, Jesse ging weg.
En er was al van Rab een band. We hadden een generatie elfen gehad. Amroth was rijksheerser (daar komt dat vandaan!) en Chevanne zat in de kleding (weet je nog?) En ik was de volksbegeleidster. Nou ja, dan hadden we nog Jesse, onder koning en Justo de... Nou ja.. Wat zullen we zeggen..? Een mislukt staatslid? Nou ja, hij was toen niet zo aardig.
En zo werd het rijk groter en groter totdat we Edit op kregen en Amroth gewoon op FantasieRijk ging, alleen FR.
Nou, in ieder geval, na heel erg veel incidentjes *kuch* kwam het erop neer dat demeesten stopten op Rab en gewoon naar FantasieRijk gingen. (wat maar aan een beperkt aantal mensen werd gezegd)
FantasieRijk werd groter, en kwam steeds hoger in de rang van Form2Go. Gezellig, RPG'en, meningen geven, elkaar helpen. Het leek niet te stoppen.
Tot op gegeven moment er rare berichten kwamen te komen, ik noem geen namen!
Ik weet nog dat ik een keer in real gewoon heb gehuild, omdat ik bang was dat een van die berichten echt zo gebeuren!
Nou ja... Later begon het weer op te bouwen. Frisse start. Gewoon lekker weer RPG'en en een beetje aanklooien.

Sommige mensen hierop, ik weet niet of jullie dat beseffen, die zouden nu niet meer hebben geleefd als ze niet hierop zaten!
Ik lieg niet als ik zeg dat Fantasierijk me heeft geholpen toen ik werd gepest, toen ik voor het eerst naar een psycholoog moest (je kan de berichten nog vinden!) of toen ik me depri voelde door huiswerk overspoelingen.

FantasieRijk, FR, Ons Forum, het is gewoon ons thuis.
Een van de enige plekken om ons open te zetten en te genieten van vriendschappen die de meeste mensen in real niet eens kennen!
We hebben geluk dat we elkaar nog hebben om elkaar op te vangen als er iets mis gaat.

Vriendschap is niet te koop in kilo's of in flessen. Maar je moet het geven of krijgen. Be happy!
Jongens, FR is niet alleen voor Fantasy, maar ook voor een vriendschap die niet zomaar mag eindigen.

Love you all!

X
ßlußz

[/quote]

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 26 mar 2013, 07:02

xSnik

dat is verdomd mooi gezecht
We are back alright

Afbeelding

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 26 mar 2013, 07:37

*mia doodknuff*

zonder jou en ammie lag ik al lang op de bodem van de Maas.
ik hou van jullie. jullie zijn de beste familie ever!

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 26 mar 2013, 07:57

It is just true, and i am happy that i came here
*kat en mia knuff*
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 26 mar 2013, 07:59

:)

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 26 mar 2013, 12:19

*staat alleen in een hoekje*
We are back alright

Afbeelding

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 26 mar 2013, 14:39

*gno knuff*

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 26 mar 2013, 14:54

*Aplaudisseerd* ;)
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Gast

Bericht door Gast » 26 mar 2013, 15:09

En mijn ma zegt dat ik moet stoppen met helpen -,- Mooi niet! It's all I can!

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 26 mar 2013, 15:10

mijn mia!
*doodknuff* :cry:

Plaats reactie