The Newspaper (27-3-2013)

Hier worden alle gesloten topics naar toe gebracht.
Plaats reactie
Gast

The Newspaper (27-3-2013)

Bericht door Gast » 27 mar 2013, 19:18

JONGENS PROBEREN JUF TE VERGIFTIGEN 2 MAANDEN LANG MISSIE
Twee jongens uit de Amerikaanse staat Virginia zijn gearresteerd omdat ze hun lerares probeerden te vergiftigen. Twee maanden lang voerden ze een stiekem plan uit om hun juf om te leggen.

Thinkstock MISSIE

Hoe? Gewoon, door doodleuk elke dag handzeep in haar thee te doen. De zaak kwam aan het licht toen een medewerker van de Hines Middle School in Newsport de politie tipte over de actie van de twee jongens. Een politieagent ondervroeg de belhamels en zij gaven hun zonden toe. Daarop werden ze direct geschorst, meldt WAVY.

Lijdend voorwerp was een 66-jarige lerares, die al meerdere keren naar de dokter was geweest met maagproblemen. Ze heeft de aanslag overleefd en maakt het goed.

Jessica Temple, ouder van een leerling op de school, spreekt haar verbazing uit. “Dit zijn van die dingen die je alleen op tv ziet. Het kan best dat je een leraar niet mag, maar dit is wel eng. Stel dat ze het bij een medeleerling hadden gedaan?”

(Bron wtf.nl)

VROUW IS BETERE BAAS DAN MAN ONDERZOEK JA ECHT

Het roer moet heel gauw om op deze wereld. Mannen trek jullie terug uit leidinggevende posities! Vrouwen sta op! Dan is de crisis zo voorbij.

Thinkstok JA ECHT

Vrouwen zijn namelijk betere bazen dan mannen. Althans, vanuit het oogpunt van bedrijven en organisaties. Mannen zijn betere bazen als het op zichzelf aankomt.

Uit een onderzoek van de Canadese McMaster Universiteit en de Amerikaanse A.T. Still Universiteit blijkt dat vrouwen eerlijker zijn in hun beslissingen en altijd de belangen van het bedrijf als uitgangspunt nemen. Mannen daarentegen zijn volgens de studie egoïstischer en handelen veel sneller uit eigen belang.

Dus vrouwelijke bazen zouden in het algemeen beter zijn voor de resultaten, de aandeelhouders, het personeel en alles wat ook maar met een bedrijf te maken heeft. Voor het onderzoek zijn 300 vrouwelijke bazen en 300 mannelijke bazen ondervraagd, meldt The Telegraph.

(Bron wtf.nl)

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 27 mar 2013, 19:42

omg, ik haat mijn mentor, maar ik wil hem tch niet vermoorden?!

Plaats reactie