Gevecht 'nieuwelingen' en 'oudelingen'.

Voer hier je discussies over alles wat je kwijt wil.
Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Gevecht 'nieuwelingen' en 'oudelingen'.

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 17:03

Ik word er een beetje misselijk van. Dat constante gezanik over en weer over 'nieuwelingen' die niet goed zijn en dat constante geharrewar. Dus. Please, drop hier alsjeblieft je shit, kom met al je domme dingen aanzetten, en laten we eens voorgoed dat zand erover gooien.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 05 jun 2013, 17:20

ik vind gwn dat het forum te veel in een negative zin is veranderd sinds de komst van onder andere inge kurenko enz.
plus jullie vinden ons even vervelend als wij jullie vinden (o lijkt het ten minste) alleen zijn wij iets directer
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 17:25

Zal ik hem je hier direct geven;

ik heb geen problemen met Amroth, Kath, Meesje9999, killergirl, Grace. - sorry als ik 'ouderlingen vergeet'

Gino weet ik niet.

Maar met jou heb ik wel problemen. Jij bent aan het provoceren en aan het uitdagen en ik word er helemaal kriegel van.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 05 jun 2013, 17:27

Kuroneko schreef:Zal ik hem je hier direct geven;

ik heb geen problemen met Amroth, Kath, Meesje9999, killergirl, Grace. - sorry als ik 'ouderlingen vergeet'

Gino weet ik niet.

Maar met jou heb ik wel problemen. Jij bent aan het provoceren en aan het uitdagen en ik word er helemaal kriegel van.
Dat. ^

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 05 jun 2013, 17:28

Persoonlijk heb ik zoiets van; als iedereen nou gewoon ermee dealt en zich niet zo op laat fokken is iedereen beter af; al dat geklaag is misschien even fijn, maar je schiet er geen hol mee op. Ik ben best bereid om gewoon vriendelijk tegen iedereen te doen, en ik ben geen geweldig iemand of zo, dus ik denk dat dat voor iedereen wel haalbaar moet zijn.
Het hoeft echt niet zo te zijn van mij dat iedereen zielsveel van elkaar houdt; hell, hate me for all I care, maar de continue expressie ervan is zo lame, you know. Staat zo gefrustreerd.

Bottomline: Let's just chill out and not get our panties tangled up.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 05 jun 2013, 17:34

zo ben ik :D
je bent niet de eerste die het zegt.
ik weiger te veranderen voor jullie (klinkt bekend is t niet?) en ik ben helemaal klaar met jullie arrogante houding.
ik bedoel, iemand typt een heel verhaal waarin hij dingen uitlegt omdat jullie z niet (willen) begrijpen.
dan geven jullie alleen een reactie van argument ivaliet of een of ander vaag bewegend plaatje wat jullie grappig vinden.
ik voel me een beetje belachelijk gemaakt
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 17:41

Je weigert te veranderen, maar ik geloof ook niet dat iemand dat ooit van je gevraagd heeft. (Althans, op dit forum heb ik dat nog nooit gelezen.)
Nou ben ik ook klaar met jouw arrogante houding, dus dat komt goed uit n.n
Ik zou niet weten wat je bedoelt met dat stuk.
En dat je je belachelijk gemaakt voelt; oh well. Kan. Niet mijn intentie.

Ik vraag je niet te veranderen, het enige wat ik graag zou willen is dat het gezellig hier is op het forum, dat in ieder geval ik niet de hele tijd het gevoel krijg in een vuurlinie te zitten met onophoudelijke shit. Want voor mijn gevoel was het net rustig geworden maar dan is er een nieuw iemand en moet er gelijk weer begonnen worden over de 'slechte' 'nieuwelingen'. Oh jee, come on!
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 jun 2013, 17:46

as ik ff mijn mening mag uiten zonder helemaal afgekraakt te worden doe ik dat graag.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 17:50

Doe. ;p Daar is dit topic voor.

En dat we na dit topic maar gewoon zand erover kunnen gooien en in vrede naast elkaar kunnen RPG'en (zonder elkaar de virtuele hersenpan in te slaan)
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 jun 2013, 18:11

Ok.


Ik weet dat Vanessa, Danielle en Kat niet de makkeijkste zijn om mee om te gaan, maar als ik soms kijk naar de reacties van de "nieuwelingen" dan zou ik het liefst mn eigen bye bye bericht schrijven en nooit meer terug komen. die opmerkingen doen serieus pijn.

helemaal in het begin (mijn begin) waren we een hechte, gezellige familie. iedereen was te vertrouwen en je hoefde niet bang te zijn dat als je iets zei je helemaal afgekraakt zou worden. ik hb ht gevoel dat dat sinds amnam jullie van hgrf heeft gesleept (nu) wel zo is. Sa zal wel de enige zijn, maar ik ben soms echt bang dat als ik iets post ik 1000 hatelijke opmerking/gif's krijg.

Sa zal alweer de enige zijn, maar ik wil het oude fr terug. het fr met Amnam, Mia, Chev, Lot, (kim,) Moontje en Koolmeesje. dat was het fr hoe het voor mij begon. een gezellig klein clubje met mensen die meer voor me betekenden dan wie dan ook. Toen kwamen er nieuwe (o.a. Morte, grace etc) dat was niet erg, want zij gedroegen zich net als wij, gwn lollig, happy, vaag etc. als je ergens last van had dan zei je dat gwn, en dan stuurde je niet een gifje met "do i have to slap you in your face" of zow. Kim verziekte het een beetjuh (Nou eig was het amnam, omdat hij me dwong te vertellen wie ik echt was maargoed.... :oops: ) maar ze werd zo weer vergeven. knuffel en klaar. alles ging weer verder zoals het was en iedereen was happy (behalve ik miss. maar dta doet er niet toe). toen kwamen jullie. Jullie waren ten eerste een stuk ouder, hadden een hele andere rpg stijl en probeer(d)en die van ons uit te roeien (daar leek het voor mijn gevoel tenminste op) , een ander soort humor hadden, en eig een soort van er helemaal niet bij hoorden. Jullie stalen chev en amnam voor mijn gevoel een beetje. En niet stom bdoeld ofzow, maar ik denk niet dat jullie er ooit echt bij zullen horen. daar zijn jullie echt te anders voor.


dat was (eendeelvan) mijn mening.
waag het niet me een domme gif te sturen als antwoord! :evil:

Plaats reactie