Gevecht 'nieuwelingen' en 'oudelingen'.

Voer hier je discussies over alles wat je kwijt wil.
Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 18:18

Schattig dat wij 'te anders' zijn om erbij te horen.

Ik begrijp je. Meer heb ik er eigenlijk niet op te zeggen. Alleen wel een vraag van; hoe wil je dit dan 'oplossen' als het ware? Zodat het gezellig blijft voor elke willekeurige partij.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 05 jun 2013, 18:25

mijn oplossing lijkt mij simpel (nee dit keer iets minder agrri)
ipv dat wij ons aan jullie moeten aanpassen kunnen jullie je ook aan ons aanpassen.
ik bedoel, het komt nu zo over als of jullie denken, hé een forum, ik weet niet hoe ik het zelf moet doen dus ik manipuleer de admins en maak het zoals ik wil.
zo komt het in ieder geval bij mij over.
vat dit aub niet zo vijandelijk op
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 18:26

"ipv dat wij ons aan jullie moeten aanpassen kunnen jullie je ook aan ons aanpassen. "

Wederzijdse aanpassing. Lijkt mij dan wat eerlijker o3o
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 05 jun 2013, 18:27

Kuroneko, even tegen de verwarring ik heb niks tegen wie dan ook.
En met de term nieuwelingen bedoel ik mensen die zich geregistreerd hebben na 2013 en niet wat Tim en Kath er mee bedoelen
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 jun 2013, 18:27

Kuroneko schreef:Schattig dat wij 'te anders' zijn om erbij te horen.
Alleen wel een vraag van; hoe wil je dit dan 'oplossen' als het ware? Zodat het gezellig blijft voor elke willekeurige partij.
ten eerste. NIET schattig! ik ben serieus

en ten tweede. niet. dit gaat gwn niet. als julllie nou weer gwn terugverhuizen naar hgrf?

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 05 jun 2013, 18:29

hier gaat t weer.
dus jij beweert weer dat wij we aan jullie moeten aanpassen dat jullie fr een soort van veroverd hebben en dat dit nu jullie forum is?
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 05 jun 2013, 18:31

Kath en Tim dit is idioterie, oplossingen moeten van 2 kanten komen je kunt niet zo maar iemand weg jagen omdat je die gene niet mag.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 jun 2013, 18:33

ik mocht mijn mening uiten amnam :) en dat deed ik.
Vanessa is geweldig in zeggen wat ze denkt

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 05 jun 2013, 18:33

Kat schreef: niet. dit gaat gwn niet. als julllie nou weer gwn terugverhuizen naar hgrf?
Cute, but how about no. Hoewel er hier veel ruzies zijn vind ik het hier te gezellig om te verlaten.

[qoute="tim de grote"]hier gaat t weer.
dus jij beweert weer dat wij we aan jullie moeten aanpassen dat jullie fr een soort van veroverd hebben en dat dit nu jullie forum is?[/qoute]

Nee, dat beweer ik niet. Maar voor zover ik heb geleerd moet respect van beide kanten komen en vind ik persoonlijk een aanpassen van beide partijen een goede. Daarmee zou ik alleen vragen dat die opmerkingen die de hele tijd worden gemaakt, dat die stoppen.
Weet niet hoe je erbij komt dat 'wij' FR hebben 'veroverd', vind het een leuke gedachtegang etc. maar ehm, nope? Dit is niet 'ons' forum, Amroth is nog altijd de admin en 'wij' zijn nog gewoon de leden? So yeah, weet niet waar je dat helemaal vandaan haalt.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 jun 2013, 18:36

ok, van mij mogen jullie blijven, maar zouden jullie je dan wel gwn ff willlen aanpassen aan de gang van zaken zoals hij was voor jullie kwamen?

Plaats reactie