honger

Voer hier je discussies over alles wat je kwijt wil.
Plaats reactie
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

honger

Bericht door Kat » 03 aug 2013, 08:23

Afbeelding

Ligt het aan mij of gaat het steeds slechter hier op aarde?

Moontje
Ere Inwoner
Berichten: 4581
Lid geworden op: 24 jun 2012, 19:01

Bericht door Moontje » 03 aug 2013, 10:41

De schuld van de mens.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 03 aug 2013, 11:59

Ligt er maar net aan wat je perspectief is. In sociaal opzicht gaat het inderdaad niet denderend, maar als je kijkt wat we in de loop der eeuwen zoal hebben bereikt; in grote delen van de wereld komen veel ziektes al niet meer voor - en organisaties als unicef werken er vaak hard aan dat uiteindelijk wereldwijd te maken - we zijn in staat dove mensen soms weer gehoor te geven, mensen die ledematen missen nieuwen te geven zodat ze weer kunnen lopen. We hebben medicatie tegen dingen die anders fataal waren geweest.
Zwarte mensen en vrouwen hebben vandaag de dag meer rechten dan ze enkele decennia terug hadden en ook homoseksuelen krijgen langzaamaan steeds meer waar ze recht op hebben.

Ja, er kan een hele hoop beter, dat zal je mij nooit horen ontkennen, maar de pessimist uithangen en doen alsof alles op de planeet steeds kutter wordt is ook wel een klein beetje overdreven en sentimenteel, in mijn ogen. Want hoewel we zeker een probleem hebben hier op aarde, zijn er zat mensen die al hun kracht inzetten om het goede te doen.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 03 aug 2013, 20:58

Hmm wisselvallig mee eens.
De rijken zorgen enkel voor zichzelf en laten de rest stikken, althans in de meeste gevallen maar zo is de mens nou eenmaal. ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Tuurlijk het is niet zo bij iedereen maar als een mens de top bereikt en alles bezit wat zijn hartje begeert wil hij 9 van de tien keer daarmee niet zijn medemens helpen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 04 aug 2013, 14:54

But dude, I wasn't even proving a point. Het was meer van; er is ook goede shit en zo, let's calm our tits and appreciate that shit as well.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 04 aug 2013, 18:46

xD ik val je heus niet aan hoor.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie