We are screwed.

Voer hier je discussies over alles wat je kwijt wil.
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 aug 2013, 00:11

Een heel slecht voorbeeld.
Nederland is een NAVO-LID Noord Atlantische Verdrags Organisatie, een Militaire Alliantie met als leden de Vs, Canada, Europa en Turkije.
Nederland zal er echt wel in betrokken worden hoor.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 aug 2013, 00:32

Nou, ik zie die derde wereld oorlog wel alsie er is. Sorry Amroth, maar je passive-agressive manier van doen is eerder een beetje lachwekkend dan.. wat voor effect het ook moet hebben. Je komt een beetje denigrerend over, alsof je daadwerkelijk gelooft slimmer/beter te zijn dan de rest of zo omdat je iets anders gelooft, dus ik vind het moeilijk je serieus te nemen.

Anyhoo, don't mind me, I don't really care en zie wel wat voor apocalypse me in mijn reet komt fisten.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 23 aug 2013, 12:48

Zo probeer ik niet over te komen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat ik binnen 30 jaar dood ben.
Een 3e wereldoorlog is onvermijdelijk, Noord-Korea, Syrië, China en Rusland die Syrië steunen, Zuid Amerikaanse landen die niets liever zien dan de val van de VS, als de VS valt zijn we onze belangrijkste bondgenoot kwijt, economieën storten in etc.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 23 aug 2013, 13:30

"Wat schattig..."
"Dear boy,"
Of je lult uit je nek, of je sociale skills hebben echt werk nodig als je echt niet door hebt hoe condescending die woorden alleen al zijn in de context van je berichten.
As for the rest; I don't care, dat zou nu toch wel duidelijk moeten zijn. Wat mij betreft kan je in hetzelfde hokje als de schatjes die dachten dat de wereld in 2012 zou vergaan. Do zo superieur als je wil; I don't give a shit.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 23 aug 2013, 15:49

Ammie, Tim is een gestoorde autist en kan zich moeilijk in anderen verplaatsen :)
laat hem maar. hij komt er vanzelf wel achter dat hij dood gaat door bommen of straling ofzow

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 23 aug 2013, 15:57

beste samadhi,

ik ben geen autist, ik heb asperger en dat is een vorm van autisme maar dat betekend niet dat je mij zonder goede reden zo mag noemen
en trouwens.
amnam is een pessimist die optimistisch probeert te zijn.
ik bedoel, hij denkt dat nederland een of andere provincie is van amerika die verpicht mee moet doen als er oorlog word verklaard door een ander land
de navo is juist dat landen elkaar beschermen als ze worden aagevallen niet als ze aanvallen.
ik kan me best verplaatsen in anderen maar dat betekend niet dat ik het snap wat de lol is van dit soort beledigingen over mij online zetten.
trouwens voor je mij beledigd omdat ik niet perfect ben probeer dat dan zelf wel te zijn
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 23 aug 2013, 16:10

Ik zou nu heel veel willen zeggen maar dat doe ik niet :)

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 23 aug 2013, 16:18

je voelt je echt beter dan mij he?
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 23 aug 2013, 16:20

Dan IK

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 23 aug 2013, 16:21

je kunt ook gewoon ja zeggen
dat scheelt letters
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie