Wattpad.

Voer hier je discussies over alles wat je kwijt wil.
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Wattpad.

Bericht door Amroth » 11 okt 2013, 20:45

Wattpad prachtige site om je verhalen op te delen etc.
Ik zat er over na te denken om er ook wat op te publiceren maar mij lijkt t dat mensen dan gewoon schaamteloos je idee kunnen overnemen en dan zelf uit kunnen geven, daarom hou ik mn verhalen liever voor me zelf tot ze geweldig zijn.
Maar wat is jouw mening over Wattpad?
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 12 okt 2013, 16:50

Its quite awesome ^^
Maar Quotev blijft beter! *is weer eens raar bezig*
Yay xD
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 okt 2013, 00:00

Waarom ze voor je houden tot ze geweldig zijn?

Criticism. That's why. Je komt er door het te posten zo achter wat wel en niet gewaardeerd wordt. Al moet ik zeggen dat Wattpad niet de ideale site daarvoor is.
Ik kwam er al snel achter dat als je geen 1D fanfiction schrijft met veel rape en sex je in principe evengoed onzichtbaar kan zijn met in tweeën gescheurde stembanden.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 okt 2013, 00:05

Tegenwoordig heel veel sites waar 'jongeren' en 'tieners' hun verhalen dumpen, gaat het over 1D, JB of een of andere andere boyband.

mensen zijn niet zo heel creatief meer, maar god wat vinden ze van wel omdat ze een nieuwe rape-story met 1D hebben bedacht. En oh wat zijn ze cool omdat hun hoofdkarakter zojuist bezwangerd is door Justin Bieber. En OH WAUWIE wat zijn ze blij dat hun hoofdkarakter Edward heeft weggeleid van Bella.

Meant to be en alles.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 13 okt 2013, 00:05

Tegenwoordig heel veel sites waar 'jongeren' en 'tieners' hun verhalen dumpen, gaat het over 1D, JB of een of andere andere boyband.

mensen zijn niet zo heel creatief meer, maar god wat vinden ze van wel omdat ze een nieuwe rape-story met 1D hebben bedacht. En oh wat zijn ze cool omdat hun hoofdkarakter zojuist bezwangerd is door Justin Bieber. En OH WAUWIE wat zijn ze blij dat hun hoofdkarakter Edward heeft weggeleid van Bella.

Ment to be en alles.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 okt 2013, 01:28

Nee ik bedoel gewoon voor me houden tot ik ze naar mijn idee perfect heb gemaakt om ze te publiceren bij een uitgever of zoiets.
-
En inderdaad haha 50% van alle Wattpad stories bevatten iets van 1d, Justin . Austin, en die stuff.
Echt mooie verhalen kom je nog maar weinig tegen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 13 okt 2013, 10:41

Dan nog zou ik het eigenlijk wel steeds laten lezen. Anderen zien namelijk hele andere dingen dan jij, dus je doet er veel verstandiger aan fouten die zij zien er al uit te halen vóór je naar een uitgever gaat.
Kijk, uitgevers krijgen een hoop binnen en daartussen zit weer een hele hoop troep. Je moet er echt met kop en schouders bovenuit steken en dat doe je niet door er in je eentje op te zitten broeden. Veel van je eigen fouten zie je namelijk vaak niet of onvoldoende in, en dan is het nodig om andere meningen erbij te hebben, al neem je maar een béta-reader of zo.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 14 okt 2013, 19:39

^helemaal juist
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Plaats reactie