Bah

Hier gebeuren rare dingen...
Plaats reactie
Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bah

Bericht door Violet Bloom » 10 jun 2013, 10:26

Heel irritant, ik hoor telkens iemand voor mijn slaapkamerdeur lopen, 's avonds, en ik voel ook dat er iemand is, maar ik probeer het te negeren. Toch voelt het niet prettig..

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 10 jun 2013, 11:11

een kruis slaan? heilige voorwerpen op je kamer leggen zoals een bijbel of een zilveren kruis?
Na eeuwen heeft de naam Jesus Christ een soort van magishe werking gekregen vooral in het Engels, die geesten kunnen niet op tegen heilige dingen aangezien die ouder en machtiger zijn.
Althans dit is mijn ervaring, als ik een raar geluidje hoor gevolgd door een plotselinge cold spot in mijn kamer sla ik een kruis of een van de andere dingen.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 10 jun 2013, 16:57

ik ben daar niet zo'n fan van.
straks word jezus boos omdat ik allemaal voorwerpen oer hem gebruik terwijl ik niet in god geloof
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 10 jun 2013, 18:54

Ik ben ook niet gelovig, maar ik heb wel een bijbel in mijn kamer, maar dat helpt dus niet :wink:

Moontje
Ere Inwoner
Berichten: 4581
Lid geworden op: 24 jun 2012, 19:01

Bericht door Moontje » 11 jun 2013, 22:46

Sinds ik een dromenvanger in mn kamer heb heb ik geen
enge nachtmerries meer. Vroeger toen grloofde ik nog veel
Wat ik hoorde. Maar heilige dingen bijv werken alleen als je er in geloofd ;)

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 11 jun 2013, 22:53

Wegsturen. Zeg dat hij/zij weg moet gaan.

Als dit niet werkt; wierroken. Weet daar de details nog niet van, zodra ik die entiteit uit mijn kamer heb gekregen geef ik je meer tips ;P
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 12 jun 2013, 08:51

Haha, dank je Kuroneko

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 12 jun 2013, 10:41

De naam van Jezus Christus
De naam van Jezus is op zoveel manieren gebruikt en misbruikt door zoveel groepen met hun eigen agenda's, dat de naam voor iedereen wat anders kan betekenen. Maar een merkwaardig feit duikt op in de wereld van exorcisten, ufologen, gelovigen en anderen die een aanval van het duister willen afweren: het gebruik van de naam blijkt in de praktijk buitengewoon effectief.
Teksten als Ik beveel dat je vertrekt in de naam van Jezus Christus, Ga in de naam van Jezus, of Jezus is mijn beschermer missen vaak hun uitwerking niet en hier zijn veel verslagen van. De vraag waarom de naam van Jezus Christus zo effectief kan zijn en die van anderen niet, zou volgens sommigen ook te maken hebben met de oerkracht van bepaalde klanken. Jesus Christ, in het Engels uitgesproken, zou meer van die magische kracht hebben dan het Nederlandse Jezus Christus.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie