Wie in paranormale en mij gelooft...

Hier gebeuren rare dingen...
Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 04 jun 2013, 22:19

Oke. Dat is idd creepy.
Ik ben nu op zoek naar informatie over hooggevoelig zijn.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 04 jun 2013, 22:37

n.n I'm not the only one around here.

Ik heb ook wel 'ns van die 'dingen' meegemaakt. Twee keer lichtflitsen. Een keer een groene, een keer een blauwe en ik was doodsbang. Heb nauwelijks meer geslapen die nachten, gelukkig was m'n beste vriendin toen bij me. En laatst nog een flits maar die was rustgevend.
Die broertjes, ik voelde dat ze dood waren dus eigenlijk na dag 1 zei ik al; die zijn niet meer in leven. - Maar oké, dat kan iedereen achteraf zeggen, so yeah. -
Communiceren met overleden mensen. Aangeraakt worden door iets wat er 'niet' is, voelen waar mensen zijn en waar 'niet' mensen zijn. Voelen wat iemand doet/denkt/voelt, soms healing met m'n handen, pendelen...

Nyeah. I like it. Sometimes. Behalve die 'nare' aanwezigheid in mijn kamer momenteel. Links boven mijn deur. Moet geen stenen laten liggen want die nemen die energieën over en dan zijn ze niet fijn meer.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 04 jun 2013, 22:46

Interessant, geen idee of ik er blij mee moet zijn maar de enige ervaring waarvan ik werkelijk geloof dat het echt was die ik tot nu heb was het lezen van artikelen over occultisme, demonen en oproepspreuken en op een gegeven moment vielen mijn computer, radio en alarmklokje te gelijk uit en gingen ze na een seconde weer aan, direct ben ik naar beneden gevlogen en niemand had er last van dus mijn conclusie is tot nu dat toen ik die spreuken ofzo las ik ze een soort van aanwakkerde.

Plus de rillingen uiteraard.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 04 jun 2013, 22:51

Ik heb altijd een beetje moeite met wat ik op het internet lees over dit soort dingen; de ene site roept dat demonen goed zijn en niet zomaar op je af komen, anderen zeggen dat ze goed zijn maar wel random over de vloer moeten komen en weer anderen zeggen dat ze pure evil zijn.
Ben er verder redelijk nuchter in; geen ervaring ermee, dus ik spring niet op de bandwagon, maar ik ontken het ook niet, can't prove a negative after all.

Tl; dr: Ik ben zo'n vervelende middle-of-the-road stemmer.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 04 jun 2013, 22:51

Ja, ik dacht meteen de eerste keer dat ik het van die twee broertjes zag, dat ze niet meer zouden leven, en idd dat kan iedereen zeggen, maar waarom zou je er over liegen. Het heeft idd ook dingen die niet fijn zijn. Ik ben door sommige dingen die gebeurd zijn altijd bang in het donker. Ik wou gewoon dat ik meer wist over het hooggevoelig zijn, weten wat ik kan, en hoe ik dingen zou kunnen afsluiten, als ik dat wil. Ik ben best wel bang soms, en ik zou wel graag kruiden in mijn kamer willen leggen, die negatieve dingen weg houden of me beschermen ofzo, gewoon voor het veilige gevoel, maar ik weet niet wat voor kruiden ik dan moet hebben, en waar ik het moet vinden.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 04 jun 2013, 23:00

Je hoeft niet perse kruiden neer te gooien.
Heilige voorwerpen helpen ook zeggen ze, met name zilveren Kruizen.
En voor de gelovigen onder ons is bidden ook een geweldige bescherming.
Geen idee waarom maar elke keer als ik onheil voel sla ik sinds enkele dagen een kruis. (Wat Rooms-Katholieken doen)

@NRP: Ik wil je niks opdringen of zo maar neem nou maar van mij aan dat demonen niet fijn zijn.
De oom van een klasgenoot van me ging dus 1 x voor de lol glaasje draaien en ook nog eens zonder voorbereidingen en toen voelde hij dus een koude hand op zijn schouder en sinds dien gilt die man gewoon soms af en toe hij is helemaal doorgedraaid.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 04 jun 2013, 23:06

Amroth schreef:Je hoeft niet perse kruiden neer te gooien.
Heilige voorwerpen helpen ook zeggen ze, met name zilveren Kruizen.
En voor de gelovigen onder ons is bidden ook een geweldige bescherming.
Geen idee waarom maar elke keer als ik onheil voel sla ik sinds enkele dagen een kruis. (Wat Rooms-Katholieken doen)

@NRP: Ik wil je niks opdringen of zo maar neem nou maar van mij aan dat demonen niet fijn zijn.
De oom van een klasgenoot van me ging dus 1 x voor de lol glaasje draaien en ook nog eens zonder voorbereidingen en toen voelde hij dus een koude hand op zijn schouder en sinds dien gilt die man gewoon soms af en toe hij is helemaal doorgedraaid.
Dit is precies wat ik bedoel Amroth; iedereen zegt er iets anders over en iedereen die ik vraag zal op dezelfde manier overredend proberen te zijn als jij.
Degene die vertelde over 'goede' demonen was even zeker van haar zaak, dus wie van jullie heeft het over een echte demon en wie over iets anders? No-one can ever really tell.
Ik ken zat lui die zich met het bovennatuurlijke bezighouden en ik geloof ze best, maar mensen die me over het internet van van alles proberen te overtuigen; meh, niemand heeft de wijsheid in pacht, dus dat neem ik toch met een korreltje zout.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 04 jun 2013, 23:13

Alleen haal ik mijn wijsheid grotendeels uit een boek dat 2400 jaar oud is \(^-^)/
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 04 jun 2013, 23:51

En dus is het honderd procent accuraat? Er zijn ongetwijfeld een hoop hele oude boeken die van alles zeggen en nog veel meer die de kerk zorgvuldig weggemoffeld heeft dat je bij iets als dit hooguit op ervaring af kan gaan. En wat voor naam je 't geeft; be creative.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 05 jun 2013, 00:07

Nou een ding weet ik zeker, ik ga niks oproepen. ''vrienden'' van mijn moeder hebben geesten opgeroepen in ons huis, en daardoor vlogen die pannen door de keuken. Dan kunnen ze me van alles wijsmaken, maar daar heb ik geen zin in.

Plaats reactie