voor iedereen die pest of gepest word!! :I

Rozen zijn grijs, viooltjes zijn grijs, jup ik ben kleurenblind. plaats hier je zinnetjes en gedichten
Plaats reactie
Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

voor iedereen die pest of gepest word!! :I

Bericht door Lot » 13 okt 2012, 11:53

Jij denkt dat je zomaar alles kunt maken, mensen kwetsen en haten omdat zij met andere omgaan, die jij niet ziet zitten. Jij denkt dat je alles bent, meer vrienden om je heen hebt en dat je beter bent. Jij denkt alle mensen om je heen over te halen dat ik een stom kind ben, maar echte vriendschappen zullen jou niet geloven. Jij weet niet wanneer je te ver gaat, andere de schuld geven terwijl jij degene bent die fout zit. Laat iedereen gewoon zelf weten met wie ze omgaan, maak er gewoon niet zo’n probleem van.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 13 okt 2012, 12:55

Wijze woorden voor een bloedzuiger*uitlokt* ;p
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 13 okt 2012, 13:30

pas maar op jochie xdd bloedzuigers kunnen heel gemeen zijn gnagnagna vooral als je mijn slaafje bent >D
Whahah xdd
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Moontje
Ere Inwoner
Berichten: 4581
Lid geworden op: 24 jun 2012, 19:01

.

Bericht door Moontje » 29 okt 2012, 07:07

Dit bloedzuigertje heeft jou NOG niet
vermoord! Anders gaat ze je wel doden.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 29 okt 2012, 09:42

idd >D
ik wacht op het juiste moment ^_^

maar vrienden doden is best moeilijk!!! xdd
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Plaats reactie