De waarom zullen we niet zonder ... kunnnen

Rozen zijn grijs, viooltjes zijn grijs, jup ik ben kleurenblind. plaats hier je zinnetjes en gedichten
Gast

Bericht door Gast » 24 nov 2012, 14:39

*knuff* sjat toch.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 19 dec 2012, 11:54

ok.... hopelijk ben ik nu dood.
xmezelf knijp;
auw! nope, nog niet -_-
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 19 dec 2012, 17:34

jmmr....


xD

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 16 apr 2013, 09:33

Amnam: Als er iets is weet ik dat ik altijd naar jou toe kan voor advies/knuff/wijzewoorden

Mia: you're the meaning of my life. niet meer niet minder. zonder jou zou ik al lang dood zijn.

Lot: soms pissig, maar altijd in staat om knuffels te geven

Tim: Jij zorgt er voor dat ik nog kan lachen en dat ik me buiten mijn virtuele leventje niet fucking eenzaam voel

Moontje: jij zorgt er voor dat ik me niet nutteloos voel

Marieke: altijd iemand om mee te kletsen

Gracie: *doodknuff*! :D



voor degene die er niet bij staan: sorry, jullie betekenen ook heel veel voor me, maar ik moet naar "school" dus ik kan niet verder schrijven xDD

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 16 apr 2013, 16:13

Amnam : een goede vriend , iemand zou blij zijn om bevriend met jou te zijn.

Mia: Iemand om altijd op te vertrouwen, wat ze ook doet.

Lot: Een erg aardige vriendin, je kunt altijd wel met jou lachen.

Tim: een erg goede persoon om mee te praten, want je bent altijd positief, en natuurlijk een goede persoon en karakter om over te schrijven in : "That bloodsucker is going down."

Moontje : ik kan niet zonder je moon, je bent altijd zo positief, hoe negatief gracie soms kan zijn :') en ook leuk om over jou te schrijven in : "That bloodsucker is going down"

Marieke : Altijd aardig tegen haar vrienden, zonder jou zou gracie al lang op de bodem van de maas liggen.

Meesje : een goede vriendin, ik vind het alleen jammer dat je niet online kwam de laatste dagen :(

Kath: Kath, zonder jou kan gracie gewoon niet positief zijn, en hetzelfde geld vast voor anderen op dit forum. Kath, hoe negatief je soms bent, Gracie kan altijd positief zijn bij jou in de buurt :D
*platknuff*
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 16 apr 2013, 19:02

:C

*snik*


niemand vind mij aardig
We are back alright

Afbeelding

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 16 apr 2013, 19:37

killerGirl1425 schreef:Amnam : een goede vriend , iemand zou blij zijn om bevriend met jou te zijn.

Mia: Iemand om altijd op te vertrouwen, wat ze ook doet.

Lot: Een erg aardige vriendin, je kunt altijd wel met jou lachen.

Tim: een erg goede persoon om mee te praten, want je bent altijd positief, en natuurlijk een goede persoon en karakter om over te schrijven in : "That bloodsucker is going down."

Moontje : ik kan niet zonder je moon, je bent altijd zo positief, hoe negatief gracie soms kan zijn :') en ook leuk om over jou te schrijven in : "That bloodsucker is going down"

Marieke : Altijd aardig tegen haar vrienden, zonder jou zou gracie al lang op de bodem van de maas liggen.

Meesje : een goede vriendin, ik vind het alleen jammer dat je niet online kwam de laatste dagen :(

Kath: Kath, zonder jou kan gracie gewoon niet positief zijn, en hetzelfde geld vast voor anderen op dit forum. Kath, hoe negatief je soms bent, Gracie kan altijd positief zijn bij jou in de buurt :D
*platknuff*

Thank you honey <3 love you to *knuff*

Moontje
Ere Inwoner
Berichten: 4581
Lid geworden op: 24 jun 2012, 19:01

Bericht door Moontje » 16 apr 2013, 19:57

Aahhww. Hvj <333
Grace You are AWESOME!!!! Je bent echt een geweldige schrijver
en je moet het schrijveb niet opgeven.
Kat Missc heb ik een hekel aan katten. Ja zwarte brengen
ongeluk >_< maar jij bent de aller beste kat die ik ooit heb gezien

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 16 apr 2013, 20:00

*snik snik*

jullie zien me niet eens staan

*snik snik*
We are back alright

Afbeelding

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 16 apr 2013, 20:02

Ruka: Mijn badass partner in crime als het gaat om de meest vette dingen bedenken en gave RP's doen o3o You rock.
Merle: My partner in evil, nuff said o3o Eveneens een badass schrijfmaatje ^_^
Eileen: Eerst gewoon een schrijfmaatje, vervolgens daarnaast degene bij wie ik terecht kon toen ik veruit mijn zwaarste dieptepunt dit jaar had bereikt en rock bottom geen kant meer op leek te kunnen.
Nina; Ken je nog niet zo gek lang en toch ook wel. Had echt nooit gedacht nog iemand van toen hier zo terug te vinden. You rock too o3o Also gifjes en all kinds of conversation.

As for the rest; ken jullie nog niet echt goed, so yeah; dunno what to say.

LOL, ik zuig in dit soort dingen. Het komt stuk voor stuk bot en ongevoelig over volgens mij.

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Plaats reactie