Voor jullie

Rozen zijn grijs, viooltjes zijn grijs, jup ik ben kleurenblind. plaats hier je zinnetjes en gedichten
Plaats reactie
Gast

Voor jullie

Bericht door Gast » 29 dec 2012, 23:57

Ik weet dat ik al duizend van dit soort berichten heb gezet, en ook altijd wel wat apart heb gezegd over jullie allemaal. Maar dit bericht komt er dan maar bij!

Ik heb meer aan jullie gehad dan jullie denken, er zijn serieuze momenten geweest waarop ik zelfmoord overweegde of weg te lopen van huis door problemen die ik gewoon niet meer kon trekken. Niemand begreep me. Maar toen kwamen jullie en zag ik licht in het duister, elke dag lachtte ik met jullie en nu nog steeds. Ik werd geholpen door jullie en ik hielp jullie, dit bleef ook zo.
Tegenwoordig zijn veel ouders op hun hoede voor pedo's op het internet door verschrikkelijke verhalen van het nieuws of internet zelf.
Maar juist door internet door een gevaren zone leerde ik wel de mensen kennen die wisten hoe ik me voelde en begrepen wat ik doormaakte.
Ook even ontsnappen uit de harde real wereld, daar in de RPG kon je alles. Want het deed geen echte pijn en als je liever iemand niet meer wou zien verwijderde je die gewoon uit je vriendenlijst en kikte je die uit een kamer. Zo simpel was het even klikken.
Jullie zou ik nooit wegsturen en/of verwijderen. Jullie betekende en betekenen bijna alles voor me.
Er zijn soms ruzies of meningsverschillen, maar we blijven de Big FR Family, voor altijd.
Ookal stop je op FR je blijft familie.

In real is mijn familie niet eens komen opdagen op mijn broertjes 11e verjaardag, niet eens een kaartje of gebeld.

Bij deze Family weet ik zeker dat we samen feestjes hebben en soms ook samen gespannen zijn. We delen gevoelens die hier worden gedeeld.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 30 dec 2012, 00:19

je hebt helemaal gelijk.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 30 dec 2012, 01:08

whahha chev

M. zonder jou zou lot oowk niet meer kunnen leven hoowr )
onze familie is de beste ;D (de fr-fam he xdd) ')
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 30 dec 2012, 10:32

*maria doodknuff* :D

Gast

Bericht door Gast » 30 dec 2012, 10:34

;D

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 08 jan 2013, 14:30

*de hele fr fam doodknuff* :twisted:

Ik haat het dat ik niet zonder jullie kan!

Plaats reactie