mijn brein op hol: leven

De officiële Universiteit van FantasieRijk , hier kun je alle interessante informatie kwijt.

Plaats reactie
tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

mijn brein op hol: leven

Bericht door tim de grote » 25 feb 2014, 17:31

ik was op de terugweg naar huis samen met een vriend aan het fantaseren waardoor er überhaupt leven op aarde is, we kwamen op de volgende theorie uit:

als Darwin gelijk had met zijn evolutietheorie dan stammen wij af van de apen en de apen weer van andere soorten, dit verklaart alleen niet waar het eerste leven vandaan komt, volgens Yannick en ik is er iets als de cirkel van het leven, wat inhoud dat als een planeet vernietigt word door een komeet of iets er bacteriën op de brokstukken zullen zitten en als die weer ergens anders inslaan dan is daar weer een mogelijkheid voor nieuw leven. dit houdt dus in dat we over onbepaalde tijd er allemaal aangaan.

wat als we de tijd in halen

als de mens de tijd inhaalt betekend dat dat we in staat zijn de vernietiging (gedeeltelijk) te overleven, zo zou het in theorie mogelijk zijn om naar de volgende leefbare planeet te verhuizen en dan daar verder te leven. maar dit is nog niet alles, als we dat zouden doen dan zou dat effecten kunnen hebben op de leefbaarheid van de bacteriën, zou dat kunnen betekenen dat uiteindelijk de mens misschien de enige levende soort op aarde word?
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie