today

Post hier je blog berichten
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 14 jan 2014, 17:37

HET WAS GEWELDIG! xD

die man gooide een bekertje water op brandend frituurvet en er ontstond een steekvlam van zeker 7 meter! Hoe geweldig is dat??

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 14 jan 2014, 21:14

:D
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 19 jan 2014, 18:49

Ugh... Mn ouders zijn al de hele dag niet thuis. Ze zouden er eigenlijk al om 5 uur zijn krijg ik ineens een telefoontje dat het half 8 word. Great. Nu moet ik koken! En ik wil niet koken. Maar als ik niet kook zien mn ouders dat ik niet gegeten heb en dan flipt mn ma helemaal. En daar heb ik nog minder zinin. Het leven is zo niet eerlijk.
Vandaag de hele dag bezig geweest met het downloaden van meubels e.d. uit Google's 3D warenhuis. Zo geweldig :D Nu heb ik een 3D eekhoorn in een 3D boom!
En een zwembad en rubber eendjes en een konijn en een hond en een kitten en een badkuip en een poppenhuis ^^
Afbeelding

Afbeelding
(de kwaliteit van de 2e foto is slechter omdat ik te lui was om te wachten tot hij alle schaduwen en kleuren en alles ging dingesen)

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 31 jan 2014, 18:09

upervage vragenlijst voor school aan het maken...
de meeste vragen weet ik echt niet!

"Het ontwerpen en bouwen van bruggen en tunnels e.d. lijkt mij erg interessant."
Bouwen, NO
ontwerpen, Ja.

"Tekenen en Duits vind ik veel leuker dan economie en biologie."
tekenen is leuk
duits niet!
economie kan interresant zijn
bio ook wel...



"Ik ben veel beter in Frans en aardrijkskunde dan in scheikunde en wiskunde."
Ik heb geen frans en/of aardrijkskunde!
En als ik wat ruimer ga kijken en het over alpha en beta vakken heb werkt het ook niet.
Want ik kan het echt wel. ik heb een IQ van 120 en ben bijna overal goed in (zeggen ze)
Maar ik doe geen moeite waardoor ik lage punten haal. Maar ik kan het wel...
Dus wat moet ik antwoorden???

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 31 jan 2014, 18:10

Ik geef het op.. Laat ik de Hobbbit maar eens gaan kijken

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 31 jan 2014, 19:26

Dwergen hebben dus echt geen tafelmanieren...

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 02 feb 2014, 08:27

Gister dus het verjaardagsfeestje van mn opa (en oom en zusje >,<).
We zijn naar een supervaag museum in Nijmegen geweest.
We gingen een stel trappen af naar beneden en kwamen in een stel kamers terecht waar het echt helemaal donker was. Geen lampjes geen mobieltjes niks! Gwn helemaal donker. We kregen zo een vage stok die blinden ook hadden en moesten met een (blinde) gids door een stel ruimtes heen. Een park, een woonkamer, een kruispunt, een supermarkt, etc. In het donker. Je kon sereus helemaal niks zien!
Normaal ben ik niet bang voor het donker ofzo. Want ik heb altijd mn mobieltje zodat ik een zaklampje heb. of ik kan het lichtknopje aandoen. Maar hier had ik het echt totaal niet onder controle. Dat is doodeng. En zeker als je ergens op een punt bent waar je geen muren hebt om je aan vast te houden en niks anders binnen handbereik. Het enige wat je dan had was de stem van de gids om te volgen.
Het was echt doodeng. Maar ik heb het overleefd. :)

Daarna naar het huis van mn opa en oma gegaan (Giita bij hun in de auto). Mn oom had een heerlijke citroencake gemaakt. Mn zusje vond het glazuur te zuur dus moch ik dat hebben :)
Daarna avondeten. Mn vader is friet gaan halen. Er was ook boerenkoolstampot, 2 soorten overheerlijke salades en tofuspul. Toen kwam mn oom aanzetten met 2 van die supervage (en superlekkere) tompoes dingen.
Na het eten zijn we naar buiten gegaan en hebben we zo een lampionding opgelaten. Dat wsa geweldig. Eerst dat zwarte dingetje in brand steken en dat vliegt hij weg. Heb ik wel eens gedaan met oud en nieuw in Zweden.
Hoor ik nu op het nieuws dat er een hele wijk is afgefikt in Dieren. De oorzaak was dus onze lampion. xD
No i'mjust kidding :P

Straks weer na 3 maanden niet geweest te zijn (3x eigenlij maar) weer eens gaan "werken". *zucht*... Ik moet toch die kant op omdat ik een stel boeken heb die terugmoeten en het zijn meestal leuke concerten. En het is gwn geweldig om back-stage rond te wanelen ^^

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 07 feb 2014, 08:47

Somebody please kill me

Wolfie
Kan niet meer terug naar de realiteit
Berichten: 876
Lid geworden op: 16 okt 2012, 17:53

Bericht door Wolfie » 07 feb 2014, 11:52

non
We are back alright

Afbeelding

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 07 feb 2014, 16:16

WEEKEND!!!

Plaats reactie