today

Post hier je blog berichten
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 17 feb 2014, 07:33

Oeee ik zit al over de 1100 berichten in mn blog ^^


Today:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Het blijft vandaag droog. Dat betekend dat ik mag gaan fietsen... Ik kom straks helemaal gesloopt aan op school en dan krijg ik weer gezeur van Nancy en dan moet ik naar buiten en dan wordt het alleen maar erger en dan ga ik dood!!!
R.I.P. Miauw

wish me luck...

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 23 feb 2014, 06:43

Ik ben al sinds 2 uur wakker en kan niet slapen.
Ik heb geprobeerd om gwn doelloos in bed te liggen en koetjes te tellen, ik heb 2 koppen thee gedronken, ik heb een boek gelezen, ik ben bij mn moeder in bed gekropen, ik heb dat melatoniene spul geprobeerd, ik heb een doodsaai boek gelezen, ik heb een extra deken gepakt, ik ben bij mn zusje in bed gekropen, ik ben naar de bank verhuisd, ik heb wiskunde gmaakt (geprobeerd te maken) en ik heb koe doodgeknuffeld.
en helemaal NIKS werkte!
Dus heb ik het maar opgegeven...

Gister naar Leiden geweest voor de verjaardag van de oom van mn vader. In een kamer van ongeveer 10 bij 5 stonden belachelijk veel mensen gepropt. Als je stond had je nog geen vierkante meter voor jezelf. Het was er druk, het wsa er saai en ik werd misselijk van de geuren van alcohol, uien, knoflook en vlees. (en chips...) Uiteindelijk heb ik mn zusje en mn (achter(?))neefje mee naar buiten gesleept en heb ik ze voor de deur van het huis tikkertje laten spelen... De terugweg was ook verschrikkelijk. In Leiden is zo goed als alles eenrichtingsverkeer. En aangezien mijn vader daar gewoond en gestudeerd heeft vond hij dat hij zonder tomtom wel naar het centraal station kon rijden om mn opa en oma daar af te zetten. Niet dus. We zijn er uiteindelijk wel gekomen maar met een hele grote omweg... Op de snelweg wsa het donker dus kon ik niet lezen en mn moeder en mn nzusje deden een of ander dom spel dus ik kon ook niet slapen. Wijze les: Ik ga nooit meer naar dat soort feestjes.

Ik duik zo in bed voor een laatste poging en daarna geef ik het op voor vandaag.

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 23 feb 2014, 11:07

als je nog kunt slapen, weltrusten
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 23 feb 2014, 11:25

Ik ben helemaal niet moe
Hoe rijg ik dit voor elkaar?

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 23 feb 2014, 13:08

Ik verga van de pijn. Wie had gedacht dat een ontsteking zo veel pijn kon doen.

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 23 feb 2014, 13:13

hier hetzelfde,
nooit gedacht dat er een kans bestond dat mijn arm gebroken was, en nu is dat zelfs erg waarschijnlijk
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 02 mar 2014, 14:54

Dat was weer een geweldige carnavalsmis.
"Welkom Dames, heren, jongens, meisjes en mensen van de geheime dienst die ons op het moment aan het afluisteren zijn!"
"Er is goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat er meer dan genoeg geld is om de kerk in leven te houden. Het slechte nieuws is dat het nog in jullie portemenee zit..."
"Geld maakt niet gelukkig. Zeker als je het niet hebt."
"Leraar zegt tegen jantje: 'Stel, je hebt 3 euro en je gaat naar je vader voor nog 3 euro. Hoeveel geld heb je dan?' antwoord jantje '3 euro.' zegt de leraar. 'Ik geloof niet dat jij je rekenen niet zo goed kent.' zegt jantje. 'ik geloof dat jij mijn vader niet zo goed kent.' :P
Etc. Een supervage mis dus. Jammer dat ze de rest van het jaar zo serieus moeten zijn...
Ook hadden ze het liedje Get Lucky (http://www.youtube.com/watch?v=5NV6Rdv1a3I) gepakt en de tekst vervangen. Grappig om in de kerk een liedje te horen dat en Grammy award heeft gekregen :)

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 02 apr 2014, 08:55

Das een tijdje geleden.
Ik ben te lui om te vertellen wat er allemaal tussen carnaval en nu gebeurd is. Dus als je dat wil weten heb je pech (a) :P

Yesterday:
EEN 8!! EEN FUCKING 8 VOOR WISKUNDE!!!
Mijn eerste voldoende voor wiskunde dit jaar! ^^ Heb de rest van de dag gestuiterd.Willemlijn werd helemaal gek. Ik begin medelijde te krijgen met docenten... Dat is een slecht teken.
We hadden ook een geweldige 1 april grap uitgehaald. Eerst de standaart vervang suiker door zout grap. Willemijn spuugde haar thee uit xD
Daarna een screenshot gemaakt van het bureaublad. De programma's er af gehaald, de taakbalk verstopt en vervolgens screenshot als achtergrond gezet. Docenten zijn een half uur bezig geweest met uitvinden waarom niks wilde werken xDD

Owjah
owjah
owjah
Ik heb een 7 gehaald voor mn presentatie scheikunde! Heb dat ding de avond ervoor ff in een half uurtje in elkaar geflansd.

Today.
FREDOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 02 apr 2014, 15:48

door mijn uitleg? wiskunde?
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 05 apr 2014, 08:33

OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!
IK HEB EEN FUCKING 8,6 GEHAALD VOOR WISKUNDE!!!!
Karin blij, Nancy blij, M blij, ikke stuiteren rondjes rennen, Rens (wiskundedocent) minder blij... :P

En en en en en en en en

IK GA MORGEN MET PAULETJE(en mn ouders en mn zusje) NAAR DE EFTELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dump mn ouders en zusje gewoon ergens in het sprookjesbos en met pauletje huppel ik van atractie naar atractie ^^
lijstje:
Vliegende hollander
Vogelrok
Villa volta
Droomvlucht
Halve Maen
Monsieur Cannibale
Piraña
Aquanura (al ben ik bang dat die in het licht lang niet zo mooi is als in het donker met mist...)
En nog veel meer atracties waar ik nu even niet op kom xD

Plaats reactie