Care.

Post hier je blog berichten
Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 04 apr 2013, 11:28

Ik haat geo. Het was echt een kut toets! En mijn leraar ging me beschuldigden van afkijken, terwijl ik dat niet deed! Okee, miss een beetje. Een dingetje maar :(

Toen de toets bijna was afgelopen komt opeens mijn scheikunde leraar binnen die zegt dat ie een veenvuurtje moet blussen (wat betekend dat er iets heeel belangrijks gedaan moet word) en daardoor geen les aan ons kon geven! Daarom heb ik nu een tussen uur, yay :)

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 04 apr 2013, 11:57

Ugh, sterkte, GEO is echt kut.. D:
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Sleipnir
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 84
Lid geworden op: 30 mar 2013, 23:45

Bericht door Sleipnir » 04 apr 2013, 13:46

Als je het nu al kut vind, wacht maar tot je in de vierde zit. xd Het is dan echt pauper moeilijk.

(Kies geen aardrijkskunde in je pakket)
So stand in line while they ink numbers in your head,
You're now a slave until the end of time here.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 04 apr 2013, 15:39

Ik heb een profiel gekozen zonder al die kut leer vakken >:D

We moesten net buiten gymmen. Met dit weer. Buiten. Man, ik was echt helemaal bevroren :( echt veel te koud!

Awkward moment of the day: ik werd geraakt door een keiharde bal, (en die gast zei niet eens sorry :() dus ik roep heel hard: JEZUS! Zegt mn gym leraar heel droog: waar? Dus ik lach een beetje en hij loopt weg. Zegt een meisje die dr naast stond: vivian! Hij is christelijk!
Oops....

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 06 apr 2013, 00:56

Hmmmm.... had de afgelopen 2 uur eigenlijk mn Engels boek uit moeten lezen, maar hey; CARE.

Ik heb btw een 6,5 voor die belangrijke geo toets! HELL YEAH!

Wow, best weird. Mn vader is laatst verhuisd, en ik heb geen afscheid kunnen nemen van ons oude huis... heel raar om te weten dat ik het nooit meer zal zien, die plek waar we zoveel nare en leuke momenten hebben beleefd. (Zoals dat je stiefmoeder schreeuwt dat je haar leven verpest; like I chose her?)

Maar ja, morgen gezellig aan een opdracht werken voor Engels met mn vriendinnen :D

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 06 apr 2013, 00:56

Hmmmm.... had de afgelopen 2 uur eigenlijk mn Engels boek uit moeten lezen, maar hey; CARE.

Ik heb btw een 6,5 voor die belangrijke geo toets! HELL YEAH!

Wow, best weird. Mn vader is laatst verhuisd, en ik heb geen afscheid kunnen nemen van ons oude huis... heel raar om te weten dat ik het nooit meer zal zien, die plek waar we zoveel nare en leuke momenten hebben beleefd. (Zoals dat je stiefmoeder schreeuwt dat je haar leven verpest; like I chose her?)

Maar ja, morgen gezellig aan een opdracht werken voor Engels met mn vriendinnen :D

Gast

Bericht door Gast » 06 apr 2013, 11:07

Goedzo van die toets!

A brand new start right?

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 08 apr 2013, 22:27

mariecke123 schreef:Goedzo van die toets!

A brand new start right?
Right! ^^ helaas is dat voor mij niet zo makkelijk xD (ik raak vrij snel en lang gekwetst -.-)

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 08 apr 2013, 22:33

Noouuu, het leven (aka, mijn moeder) is zo gemeen :'( ik wou zondag weer naar mijn vriendin "aan engels werken", gaat ze eerst helemaal moeilijk doen dat ik wel op tijd thuis moet zijn (toen ik het vanmiddag via sms vroeg was het ook helemaal 'daar moet ik even over nadenken', ugh), bla bla bla, vervolgens is het: OH NEE, je kan niet! Je moet naar een of andere stomme lunch voor je zus dr verjaardag! Ik: Ummm... het is voor mn zus dr verjaardag, kan ik niet gewoon niet gaan? Mama: NEE, het is belangrijk dat je gaat, blablabla. Zus: NEE, ik ga echt niet alleen hoor. Ik: bitch please, ik ga zo vaak alleen naar verjaardagen, alsof ik dat leuk vind. Zus: ja, maar dan moet ik werken. Ik: Ja, en ik moet nu ook werken, maar dan aan school. Zus: *tjirp, trjirp* Mijn gedachten: BURNNNNNN

Okee, kort samengevat: Ik ben Vivian, en ik ben boos.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 10 apr 2013, 14:14

Yay, mag zondag toch wel naar mn vriendin ^^ Helaas moet ik ook bij die lunch zijn, maarja, je kan niet alles hebben, toch?

Pfff, moet eigenlijk gaan tekenen voor school, maar dan moet ik opstaan :(

Plaats reactie