Care.

Post hier je blog berichten
Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 12 apr 2013, 16:31

Ahh Magister.. Jezus, da's lang geleden voor mij zeg xD Keek er echt nooit op; hoorde t in de les wel.
Maar hopen dat de leraar t nog ff voor je aanpast dan. Vast wel, toch?

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 12 apr 2013, 16:49

Je weet het maar nooit, leraren zijn vreemde wezens.

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 13 apr 2013, 18:26

GVD, ik blij met mijn 6,5 blijkt dat iets anders te zijn. Ik had dus een 5,1 xD

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 07 mei 2013, 13:26

En toen moest ik een baantje gaan zoeken omdat ik een nieuwe achterkant voor mijn iPhone moet kopen. Fijn. Heel fijn. Why the fuck maken ze dan ook broeken met kleine zakken?!

Ik was aan het terug fietsen van school, steek het spoor over en BAM. Eerste gedachte: NEE, het zal toch niet.. (ik had s' ochtends mijn hoesje er af gehaald omdat hij anders niet in mijn zak paste >.>) Ik draai me om.. en jawel. Daar ligt mijn iPhone op de stenen langs het spoor. Godzijdank landde ie op zijn achterkant, anders zou ik hem niet eens meer kunnen gebruiken.. Nou ja, de hele achterkant is zo'n beetje verbrijzeld. Worst day of this year.

En nu moet ik dus gaan sparen voor de reparatie van 80 euro >.>

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 22 mei 2013, 20:02

Ha ik was echt zo boos vandaag xD

Mijn moeder had gezien dat ik een 3 voor wiskunde had. Ik kon er niets aan doen, weet je hoe moeilijk dat was? :c maar goed, zij werd dus helemaal boos en ging meteen over op haar favoriete manier van haar zin krijgen; mij chanteren. Of, hoe zij het ook wel noemt, 'consequenties'. Wat dus inhoud dat ik geen onvoldoendes meer mag halen dit jaar omdat ik dan niet naar Spanje mag.Fuck you mam, fuck you.

Maar goed, ik werd dus heel boos en vervolgens ging ze ook nog eens aan mijn hoofd zeiken over ander schoolwerk. Dus toen besloot ik dat ik even het huis uit moest en wou gaan thee drinken bij een vriendin. Mocht niet. Eerst bijna janken van woede en toen nog maar een keer gevraagd, mocht het wel maar moest ik eerst mijn duits laten overhoren >.>

dat moest ik even kwijt :)

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 06 jun 2013, 21:06

Soo.. tijd niet meer online geweest zeg!
Te. veel. school. Nog.. uhm.. 13 dagen tot de toetsweek :o

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Bericht door Katje » 07 jun 2013, 14:56

Gadverdamme. Ik word soms zo gestoord van ouders die hun kinderen zoveel druk gaan opleggen vanwege school.

Succes met je moeder en je toetsweek.
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 08 jun 2013, 19:31

Jaa ik ook xD
bedankt :)

Nullah
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 439
Lid geworden op: 31 mar 2013, 14:29

Bericht door Nullah » 18 jun 2013, 14:49

Woesh, morgen begint de toetsweek en ik heb nog geen flikker gedaan! Wish me luck :p

Nou ja, dat klopt niet helemaal.. heb wiskunde doorgelezen, natuurkunde ook, economie 'samenvatting' gemaakt, en 4 vd 11 toetsen zijn leestoetsen, waardoor ik geen woordjes ofzo hoef te leren. Fuck yeah :3 En ook een beetje topo geleerd trouwens, maar da's toch pas maandag xD

Plaats reactie