Zakelijk Amnam

Post hier je blog berichten
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Zakelijk Amnam

Bericht door Amroth » 22 apr 2013, 21:33

Geen idee waarom maar ik ben soms een beetje zakelijk aangelegd.
Niet dat ik een financieel genie ben, alsjeblieft maar eerder vanwege het feit dat ik dol ben op economische shit toen ik klein was vond ik die bewegende groen rode cijfertjes op rtl z al interessant.
Ik probeer wel een economisch genie te worden, dit doe ik door middel van websites en toekomstige youtube-partnership plannen.
Op deze blog plaats ik het laatste nieuws van mijn idioterie.

When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 22 apr 2013, 21:36

youtube-partner? wat voor filmpjes ga je maken?!!? ;D
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 22 apr 2013, 21:44

DutchFantasyWorld.nl in onderhoud.
Vanmiddag heb ik www.DutchFantasyWorld.nl in onderhoud gezet, je kunt nu niks nuttigs doen op de website.(Niet dat dat echt kon).
Dit heb ik gedaan omdat de site te weinig bezoekers trekt en ik geen flauw idee heb wat ik er mee aan moet.

Antwoordjes.nl naar een nieuw niveau?
www.antwoordjes.nl is op dit moment een matiglopende site waar je huiswerk antwoorden kunt vinden ik heb nog flink last van het feit dat de site onbekend is en er sites zijn zoals scholieren.com
Scholieren.com mag dan wel een ledensysteem hebben etc maar de site staat grotendeels vol met samenvattingen en onzinnige dingen zoals gedichten, antwoordjes.nl gaat zich richten op 1 ding 'Snel en Efficiënt huiswerk maken'.
Het gemiddelde bezoekers aantal is op dit moment 43 unieke bezoekers per dag
Ik maak me nergens druk om, na de zomervakantie zal antwoordjes.nl na wat promotie tweets op grote accounts vast wel een hit worden.

Dit was het wel.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 22 apr 2013, 21:46

ken je mn kanaal ParodyLyricz? ik heb nu al 550+ vieuws op dat ene filmpje en ik ga binnenkort maybe advertentie rechten geven aan youtube.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Gast

Bericht door Gast » 23 apr 2013, 07:39

Ammie, ik heb nog wat samenvattingen (gemaakt door een leraar) voor geschiedenis, een heel antwoordenboek (met berekening) van Wiskunde en een antwoordenboek van Biologie ;)

So if you want, ik heb nog die antsoorden over.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 08 mei 2013, 19:43

Hmm lang niks gepubliceerd...
Wel ik mag me zelf bestempelen als fragiel juist nu ik mijn tijd moet besteden aan examenoefeningen honger ik naar nieuwe projecten maar aangezien mijn aanbieder van domeinnamen gestopt is met het aanbieden dus moet ik sites recyclen.

Projecten op dit moment:
www.stopilluminatie.nl
Website die ik enkele weken geleden heb gelanceerd in verband met mijn plotselinge her-interesse met plotten over duistere samenzweringen.

www.beatcity.nl
Project waar ik t minst tevreden mee ben; een mislukte download site voor muziek waar er toch al zo veel van zijn.

www.antwoordjes.nl
Tussen 6 april en vandaag al 1800 unieke bezoekers gehad maar mijn advertenties aanbieder bleek dus een oplichter te zijn, ik had zijn advertenties er dus voor spek en bonen opgezet.

www.ElfenTijd.nl
Sinds vandaag gerecycled als Nieuws & Opinie website.

www.RabboFantasy.nl
De vervangende website van Rabbo-Hotel's beste rpg, in verband met de 2e editie van deze rpg.

Dat was t wel n beetje.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 28 jun 2013, 21:58

Amroth INC. naar de top.
De afgelopen dagen rolde het geld steeds meer binnen aan advertenties.
Vandaag al 36 cent verdiend door enkel het bezitten van een website en er advertenties op te zetten ^^
www.antwoordjes.nl heeft de afgelopen week 6000 unieke bezoekers verwerkt en me de afgelopen week al €1,72 opgeleverd.
Ik ben binnenkort van plan als antwoord op dit steeds harder groeiende concept een nieuwe website te lanceren ook hebben ik, mijn neef en een achternaam genoot (TEAM Reitsma :D ) de plannen een internetradio te starten.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie