tim times

Post hier je blog berichten
Plaats reactie
tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

tim times

Bericht door tim de grote » 05 jun 2013, 22:03

Aangezien ik mn oude blog beu ben wil ik mn berichten op een andere manier gaan brengen.
wanneer ik mijn eerste berichten heb zullen jullie zien hoe
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 06 jun 2013, 14:05

meneer van dam uitgeroepen tot gestoorde van het jaar

ik moest vanmorgen strafwerk inleveren bij mijn mentor wat ik weigerde te maken omdat hij me beledigd en kwetst. bijvoorbeeld zegt hij dat ik de oorzaak ben van alle problemen op school.
ik ontloop hem omdat ik hem niet wil spreken en dan komt hij pissig de gymzaal binnen lopen en dan zegt hij dat ik mijn strafwerk verdubbelt moet inleveren anders moet ik nablijven de volgende dag.
ik begin hem beu te worden en ik loop de gymzaal in.
hij schrijft een mail aan mijn ouders (die elke gelegenheid om mij af te kraken met open armen ontvangen) waarin hij verteld dat ik mijn strafwerk niet wilde maken.
later haalt hij mij de les uit (tijdens gym!) en zegt dat hij het niet zo meende van die problemen en zegt ook dat als ik gewoon was gekomen met mijn halve strafwerk dat ik geen verdubbeling had gehad. ik heb het niet hardop gezegd maar die idioot schuift de schuld gewoon op mij af.


niet iedereen die jansen heet is een grote idioot

over het feit dat onze gymleraar/mentor/co-mentor meneer jansen een idioot is (in negative zin!!!) een idioot iszijn de meeste het er over eens, maar we hadden vandaag een andere leraar die mevrouw janssen heette. van mij mag zij vaker invallen, mevrouw janssen heeft ons namelijk de laatste 20 minuten van de les gewoon een soort van vrij geven om bijten de school rond te lopen!!!!
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 06 jun 2013, 15:17

weet iemand toevallig een manier om achter het wachtwoord van mijn vader op de computer te komen?
ik kom anders denk ik niet meer op skype
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 06 jun 2013, 16:13

moeder pakt titel af

nou ja het komt er gewoon op neer dat ik hoogstwaarschijnlijk voor de rest van mij leven mijn laptop en mijn mobiel kwijt ben en ik hoogstwaarschijlijk nooit mer on
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid ♕
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Plaats reactie