Mijn blog..

Post hier je blog berichten
Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Mijn blog..

Bericht door Violet Bloom » 07 jun 2013, 22:10

Hier komt straks een soort van Blog van mij te staan..

Weetje, je weet pas echt hoeveel je van iemand houdt, als je hem al heeeel lang niet meer gezien heb. Nee, ik bedoel niet mijn vriendje, of een jongen.. Ik heb het over mijn broertje. Doordat het thuis uit de hand liep, woon ik nu sinds maart bij mijn vriendje in huis. En ik mag mijn broertje niet zien, terwijl ik vroeger zelf bijna het meest met hem deed. En nu mis ik hem echt heel erg..

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 07 jun 2013, 23:28

Ik voel je pijn, ik mocht een half jaar amper mn zusje zien, rot Jeugdzorg
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 07 jun 2013, 23:35

Jeugdzorg wou voor mij ook eerst niks doen, maar we hebben het uiteindelijk geregeld, en nu word er een pleeggezingedoetje geregeld. Nu hoop ik dat we dan ook kunnen regelen dat ik mijn broertje weer kan zien. Normaal zorgde ik bijna alleen voor mijn broertje, en nu zie ik hem al bijna een half jaar helemaal niet..

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 07 jun 2013, 23:48

komt me allemaal bekend voor.

Ze gaan vaak te traag in processen terwijl ik mijn zusje gewoon nu bij me wil omdat ze zeggen dat ze nu in een comfortabele omgeveing zit, bull shit wat is er beter dan een biologische moeder die gezond is, voor der kinderen kan zorgen en een broer die zielsveel van der houd.

Maar goed t zijn allemaal stuk voor stuk ijskoude figuren, ik wens je veel sterkte.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 08 jun 2013, 09:27

en dit is dus de reden dat ik weiger om met die mensen te praten. Am kan zeggen wat hij wil, maar ik doe het niet

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 08 jun 2013, 10:30

Kath die mensen kunnen helpen maar in sommige gevallen helpen ze je wel maar blijven ze aan je plakken.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 08 jun 2013, 10:49

Wij hebben gewoon naar de ombudsman of hoe je het schrijft gebelt, en alles uitgelegd, en die heeft naar jeugdzorg enzo gebelt. Als ze het niet hadden gedaan zou de ombudsman een klacht indienen en dat konden ze niet gebruiken. Nu moet ik naar therapie enzo, en mijn gezondheid is weer achteruit gegaan.. Dus veel bezoeken aan de dokter en het ziekenhuis. Het is voor mij nu vooral de stress waar ik last van heb, en ik heb het gevoel dat ik elke dag vecht tegen het breken. Het is gewoon heel zwaar.. Maar vandaag ben ik er niet. Ik en mijn vriendje gaan naar een festival/feestje, weet ik het.. Ben pas rond middernacht terug, en dan kijk ik weer even, misschien antwoord ik dan.

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 08 jun 2013, 10:51

Have fun at the festival :D
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 08 jun 2013, 11:00

Dank je.

Violet Bloom
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 419
Lid geworden op: 02 jun 2013, 22:41

Bericht door Violet Bloom » 10 jun 2013, 14:07

Het Bumafeest was heeel gaaf, en het was echt heel gezellig. Gister hebben we met de hele familie gegeten. (Ik, mijn vriendje, zijn ouders, zijn broer en de vriendin van zijn broer. En omdat ik geen contact heb met mijn ouders, etc. zijn hun een beetje mijn nieuwe familie) Het was heel gezellig, en daarna hebben we de rest van de dag een beetje geluierd.

Vandaag ben ik lekker gaan uitslapen, en ik kom net terug van een pijnlijke prik, en zitten doet nu pijn :cry: En dat nog acht keer. Elke maandag.. :cry: :cry: :cry: En als mijn gezondheid dan nog niet beter is, moet ik doorgaan met elke twee maanden zo'n prik. :cry: :cry: :cry: :cry:

Maar goed, morgen ben ik er niet want ik ga lekker de stad in met een vriendin.

Plaats reactie