Maria's One Thing!

Post hier je blog berichten
Maria
<3
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 mei 2013, 16:43

Maria's One Thing!

Bericht door Maria » 17 jun 2013, 22:49

*applaus*

Dank u dank u!
Well, what the hell doe ik ookal weer hier?

Oh ja, ik wilde mededelen dat ik vanaf nu om de zoveel tijd een bericht als dit plaats. Woehoe! *happy dance*

Well, hoe gaat het met me?

Op het feit na dat ik proefwerkweek heb en op de rand lig van depressie, t gaat awesome!
Kinderen mogen me niet, uren leren en guess what ik ben verkouden. *applaus* woow!

En nu de blije dingen, 8,6 voor geschiedenis proefwerkweek! Woop woop! Ik ga op zangles! Woehoe! Nieuw boek gekocht! Jeej!

Oftewel t gaat redelijk.

Voor degenen die Sjuul niet kennen, hij WAS een goede vriend van mij.

Vandaag heeft Sjuul zijn laatste kans om mijn vriendschap verpest. Door te zeggen: "Flikker op uit ons groepsgesprek." Omdat iemand me per ongeluk mij had toegevoegd kreeg ik dus de schuld. Well done Sjuul, mijn ouders en familie mogen je niet meer! En mijn broertje ziet je nu als het achterwerk van een paard.
Oftewel mijn dag vandaag is niet zo geslaagd. *slik*

Verderrrr,

Voor mensen die me nog niet kennen en dat zijn er een paar. Ik ben Maria! En wie het waagt me heilig te noemen of een of andere moeder van jezus krijgt problemen! (pam pam paaaaam!)
Ik sta bekend als engel (dank je Kath xD) als ex moderator op FR en in real sta ik bekend om mijn dom en raar zijn.

Naam: Maria
Hobbies: Pianoooo, zingeeeeen, lezeeeeeen, schriiijjjveeeen, foootooograaafiieee
Leeftijd: 14000000 (nee just kidding) 14
Things I hate: ziekte, oorlog, problemen, gezeur, angsten, wanneer ik iets nodig heb en ik vind het maar niet! Pijn, pesten.
Things I love: vriendschap, familie, vrienden, huisdieren, natuur, geschiedenis, muziek, boeken! Claudia <3

(wie is Claudia? Someone really special who died ): )

Okj, dus nu weten sommigen wie ik ben en wat ik ongeveer doe.

Verder,

Sommigen van jullie weten over vorig schooljaar en over de gevolgen ervan. Nou dit jaar zijn de symptomen van de trauma's (helaas) versterkt door wat kinderen uit mijn klas..
Ik heb dit jaar niet zoveel mensen tegen me gehad als het vorige, maar het was wel mijn halve klas. Zo heb ik moeten toekijken hoe kinderen me voor schut zetten op whatsapp en hoe ze zeiden dat ik kapot kon, raar was, gek was, me uitlachtten, foto's van mijn ouders werden rondgestuurd over de grote groepschat... Dit jaar wad niet veel beter.
Dus ik benblij als ik het af kan sluiten.

Voor iedereen die niet weten wat er is gebeurd vorig jaar. Kijk op mijn oude blog (Maria's Dagelijkse Avonturen) daar vind je het op gegeven moment (;

Love you!
X
Maria

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 17 jun 2013, 23:06

Jeeeeeeeeh maria
welkom back

even een vraagje tussendoor.
is het plan wat ik heb opgezet om nieuwe raadgevers te zoeken goed??
Sommige vinden nmlijk dat ik je daarmee probeer te laten vergeten

En verder

sterkte
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid &#9813;
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Maria
<3
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 mei 2013, 16:43

Bericht door Maria » 17 jun 2013, 23:07

Ag Tim, je doet t goed ;) otherwise: ask your heart

tim de grote
Ere Inwoner
Berichten: 5420
Lid geworden op: 19 jan 2013, 10:55

Bericht door tim de grote » 17 jun 2013, 23:14

Oh ja, enn dan nog een vraag. (Sorry :oops: )
Hoe haal ik mieke over dat ze geloofd dat ze wel bij de fam hoort??
Koning der doeloosheid zinloosheid en vaagheid &#9813;
I fight with the strongest weapons:
happyness
trust
optimsm
and imagination

Maria
<3
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 mei 2013, 16:43

Bericht door Maria » 17 jun 2013, 23:19

Ag dat weet ze al. Alleen dat weet ze nog niet ;)

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 18 jun 2013, 00:51

Die onvolwassen mormels ahum klasgenoten van je beginnen echt te ver te gaan ze moeten als vervolg opleiding MBO psychopaat gaan doen of zo >,<
No kidding wat bezield sommige mensen toch? Buitensluiten, Vernederen en Pesten is niet 'cool' je wordt er niet stoerder van.
Superveel succes met je proefwerkweek ik weet zeker dat je het kan (;
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 18 jun 2013, 04:03

Graag gedaan honey. wat er ook gebeurd, je blijft mijn engel. ;)

Ik weet 100000000000000000000000% zeker dat die pww van je geweldig zal gaan!
and if you need a hug, i'm 24/7 here for you. :)

ik ben heel blij om te horen dat je nog leeft, en ik doe mijn best om Daffie happy te houden (je weet nog wie daffie is? zo niet eet ik je oor op!) ^^ dankzij alle goede raad die je mij heb gegeven kan ik haar helpen. Wat moet ik zonder jou?

Met mij gaat het goed. Beter eigenlijk als ik ammie mag geoven. Je nam staat nogsteeds met koeienletters op mn hand en sinds gister ook in mijn arm, been en hand :oops: het is nu 4 uur en ik stuiter heel happy en heel hyper door het huis heen. nu kan het omdat iedereen slaapt. :D

En je bent niet dom en je bent niet raar (okj, klein beetje. maar als je niet raar was geweest was je niet mia geweest. en er is niks mis met raar zijn. kijk maar naar ammie.hij is ook superraar en iedereen mag hem) iedereen is trouwens raar op zijn eigen manier. want gewoon zijn is ook zo saai :D

ik ga weer in bed liggen stuiteren.
truste!
Love
Kat

Strepenzebra
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 213
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:14

Bericht door Strepenzebra » 18 jun 2013, 10:03

Klote dat je gepest wordt, but you know what they say, nu is het heel erg kut maar in de toekomst wordt je er alleen maar sterker van. En het komt wel goed. ^^

Maria
<3
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 mei 2013, 16:43

Bericht door Maria » 18 jun 2013, 13:11

Next day:

Hellloooo luitjes!

Vandaag heb ik Sjuul totaal genegeerd. Hij probeerde nog te praten, alsof er nix was gebeurd. Maar I was like: f*ck off.
De laatste tijd scheld ik veel ;P
Mijn piano is kapot O.O de A is kapot en een hele lage B, (aaarg!) oftewel morgen ga ik de pianostemmer bellen. Morgen boeken inleveren en laatste proefwerken. Zo leren, maar moet eff niksen otherwise Im like: aaarg. ;P
Trouwens, wat heb ik hier allemaal gemist? Word ik al gezien als oma?

Mijn top 5 songs:

1) Empire State Of Mind (part 2) - Alicia Keys
2) Runaway Baby - Bruno Mars
3) Read All About It (part 3) - Emili Sandé
4) Fighter - Christina Aguilera
5) Brand New Me - Alicia Keys

Heb ik jullie trouwens al verteld over het Alicia Keys concert?
Ik ben 2 weken geleden naar een Alicia Keys geweest in Antwerpen!! Ik zat in THE Golden Circle! T was zo cool (:
Baby you're in Neeeew Yoooork! (omg I love that song)

Volgens mij heb ik alles al gehad..

Question for you guys:

Hoe zouden jullie reageren als ik dood was gegaan 0,0

Die vraag heb ik namelijk al vrij lang, don't worry ik doe mezelf niets aan.

X
Maria

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 18 jun 2013, 13:36

Ik zou hoogstwaarschijnlijk ontzettend droevig zijn en denken dat het aan mij lag.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie