Er leven meer wezens in het universum

F-R Times , het nieuwsblad van FantasieRijk
Meesje9999
Moderator
Berichten: 954
Lid geworden op: 23 sep 2012, 17:31

Er leven meer wezens in het universum

Bericht door Meesje9999 » 02 apr 2013, 19:31

Fantasierijk wordt steeds drukker.
We schieten omhoog in de ranglijst!
De redactie heeft daarom gevraagd aan een paar "Nieuwelingen" wat ze nou echt van Fantasierijk vonden.
Wij stelden ze de volgende vragen

Vraag 1
Waarom heb je voor Fantasierijk gekozen?

NuclearReactorParty Zag de link op een ander forum en dacht; well why the fuck not. Verveling speelde ook een rol.

Kotaro Ik heb er niet echt voor gekozen, ben er via een ander forum op gekomen en probeerde het gewoon.

Nullah Ik hou van RPG'en , hoorde via via van dit forum en het leek me wel leuk )


Vraag 2
Wat vindt je van de wezens hier?

NuclearReactorParty Beetje standaard. Mensen lijken niet graag buiten wat gebruikelijk is te willen kijken. Vind ik jammer. Alleen al met de elven en vampiers kan je een stuk meer dan op het moment wordt gedaan, denk ik, en er zijn zoveel meer fantasywezens die niet over het hoofd gezien moeten worden, omdat ze ontzettend interessant kunnen zijn.

Kotaro Niet boeiend, wat van hetzelfde. Maar verder niks mis mee. Ik snap sowieso niet waarom iemand maar een wezen heeft.

Nullah Wezens of mensen?


Vraag 3
Wat vindt je van de sfeer?

NuclearReactorParty Over het algemeen goed, al moet ik zeggen dat er hier een heel stuk meer drama/ruzie is dan ik op andere fora gewend ben, maar ik trek me daar niet al te veel van aan, zolang het mijn probleem niet is.

Kotaro Kiderachtig en zeurderig, mensen zeuren gewoon vrij snel hier o_0

Nullah Heel gezellig, maar wel vaak ruzie, tenmiste, dat lijkt zo xD


Vraag 4
Snapte je het forum meteen?

NuclearReactorParty Yup

Kotaro Nee, ik vind het nogal rommelig.

Nullah Het forum bijna meteen, maar het gaat nog even duren voor ik alle namen aan de personen gelinkt heb!


Vraag 5
Wat zou jij veranderen?

NuclearReactorParty Als het aan mij lag bleef men wat meer ontopic en werden de posts iets langer.

Kotaro Alles in betere categorieën plaatsen. Want het is gewoon heel rommelig en onoverzichtelijk. Daarbij ook een andere skin )

Nullah ummm... Ik heb het niet zo op wit.


Vraag 6
Heb je nog wat extra informatie die we moeten weten?

NuclearReactorParty Niet echt. at mezelf betreft denk ik dat de meesten inmiddels wel doorhebben hoe ik in elkaar steek XD heb het hier verder ook prima naar m'n zin, dus veel meer heb ik niet te melden.

Kotaro ---

Nullah Nope, eigenlijk niet!


Dit was het interview met de "Groentjes" van Fantasierijk.
Ik wil NuclearReactorParty, Kotaro en Nullah bedanken voor het meewerken en Amroth... Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Redacteur,
Meesje
Leer uit het verleden dan haal je een goed cijfer voor de toekomst.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 03 apr 2013, 15:19

Lot vind dat jullie teveel zeiken ^_^

Kotaro
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 mar 2013, 17:15

Bericht door Kotaro » 03 apr 2013, 15:23

Dat mag ze dan mooi zelf met haar eigen smoeltje komen zeggen.... Want ik weet niet waarom jij het nu weer gaat uitlokken?

Als ze dit al zeiken vinden? Haha, wat vinden ze jou dan doen Kath? Of weet ik veel.
Iedereen mag zijn mening geven... Maar wij niet? Terwijl wij het in een nettere taal doen dan jou.

En dankje voor de bevestiging van de vraag over de sfeer :) want hieruit blijkt dus dat ik gelijk heb dumbass: jullie zeuren snel... Dus dankje voor deze bevestiging ;)

Moontje
Ere Inwoner
Berichten: 4581
Lid geworden op: 24 jun 2012, 19:01

Bericht door Moontje » 03 apr 2013, 15:36

*Kotaro aan een boom vast bind en kat
aan de andere
Begin niet weer (

Piddle
Moderator
Berichten: 1129
Lid geworden op: 27 mar 2013, 16:43

Bericht door Piddle » 03 apr 2013, 15:41

Eens met Uruha. Als Lot dat vindt moet ze de ballen hebben dat zelf te zeggen, en geen klein meisje erop af sturen dat geen enkele grip op de realiteit heeft.

Also, ik zie het zelf eerder als kritiek. Als men dat al niet kan hebben...

Afbeelding
"I can hardly talk with him with your music being so awfully loud!"
"That is to make you shut your cakehole while we're listening to my music."

http://yoloswek.boards.net/

Sleipnir
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 84
Lid geworden op: 30 mar 2013, 23:45

Bericht door Sleipnir » 03 apr 2013, 15:55

Kath schreef:Lot vind dat jullie teveel zeiken ^_^
As if we care wat Lot van ons vind. Vooral omdat ze de balls niet heeft om het zelf even te komen melden xd
So stand in line while they ink numbers in your head,
You're now a slave until the end of time here.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 03 apr 2013, 16:11

xKuch;; --"

fijn dat jullie van alles over mij zeggen. fijn dat jullie mij beoordelen op dat wat iemand anders zegt.

ik vind niet dat jullie teveel zeiken, ik vind dat jullie je met sommige dingen bemoeien waar jullie niets mee te maken hebben, geld trouwens niet alleen voor jullie maargoed,

daarbij durf ik wel te zeggen wat ik vind van anderen, alleen heb ik geen zin om een discussie aan te gaan met mensen als het toch geen nut heeft.
trouwens, als iemand iets in mijn naam zegt, hoef dat nog niet waar te zijn. dus hou nu eindelijk eens op mij te kleineren en conclusies te trekken over mij want jullie weten niet wie ik ben en wat ik denk.

ik heb niets tegen de mening van een ander, maar ga niets over mij zeggen wat niet waar is.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 03 apr 2013, 16:24

*steekt joint op en zet Bob Marley muziek op* "Peace?"
Rustig aan mensjes, er is niks aan het handje nee toch?
Don't worry be happy.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Kotaro
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 mar 2013, 17:15

Bericht door Kotaro » 03 apr 2013, 16:29

Blijkbaar word er ook van alles over ons gezegd... Kom op zeg, jullie praten achter onze rug om over elkaar. Wij zeggen het nog openlijk in een topic.

Waar bemoeien wij ons mee dan? Waar we ons niet mee horen te bemoeien? Ik ben benieuwd....

Een discussie ga je aan met goede reden, maar jullie zeggen enkel dat wij zeiken zonder een verklaring te geven waarom. Jullie doen alsof er met ons niet te praten valt, maar als je normaal doet is er veel mogelijk T-T

Wij moeten geen dingen over jou zeggen die niet waar zijn? Haha, laat me niet lachen. In jou post staan ook een aantal van die dingen hoor.
Dus jij zegt dat je dat niet hebt gezegd en Kath liegt?

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 03 apr 2013, 16:41

Oké heel leuk dat jullie elkaar zo ontzettend mogen ';)
Maar ik zeg Discussie gesloten want het irriteert me nogal mateloos.

Kath jij moet niet dingen uitlokken
Lot ik snap je reactie maar dan hoef je als nog niet zo hooghartig te doen
De rest; calm down?

Nevermind, Nu gaan we met zn allen naar de pot met goud achter de regenboog om pizza te eten!
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Plaats reactie