23 Juli 2013

F-R Times , het nieuwsblad van FantasieRijk
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

23 Juli 2013

Bericht door Amroth » 23 jul 2013, 02:20

Voorwoord
Beste lezer, als eerste wil ik je bedanken voor het lid zijn van deze Online Community, deze hechte ondoordringbare sterke club.
Ik hoop je met de volgende berichten goed te informeren.
Amroth

Maria
Ik heb het idee dat nog al veel leden nog steeds in een dipje zitten vanwege het vertrek van Maria, ik wil jullie er graag op wijzen dat hangen in het heden weinig tot niks oplevert, laat het gaan waarschijnlijk kan Maria over enkele maanden, jaren wie weet weer contact met ons op nemen maar het is eerst de bedoeling dat ze weer sterk in haar schoenen kan staan, we hebben een hart onder de riem gekregen van haar rond 22:00 uur gisteren. Klik hier voor haar meest actuele bericht
Nogmaals blijf niet haken in het verleden het is een kleverig web dat je weerhoudt te werken aan de toekomst, heus er komen betere tijden.
Amroth

Nieuwe Grootschalige RPG?
Ik heb het idee dat de rpg's weer totaal verwaarloosd worden ik zou het geweldig vinden als we weer een paar grote rpg's konden maken of andere rpg's verder konden spelen, een beetje leven in de brouwerij brengen!
Amroth

Ideetjes?
Als iemand nog een leuk idee heeft voor een nieuw forum onderdeel of een betere inrichting stuur gerust een privéberichtje naar me (:.

Eindwoord
Dit was het alweer voor vandaag en ja ik schrijf dit rond 2 uur 's nachts So What.
Bye!
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Katje
Voelt zich hier al thuis
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 apr 2013, 20:35

Re: 23 Juli 2013

Bericht door Katje » 31 jul 2013, 00:50

Amroth schreef: ik wil jullie er graag op wijzen dat hangen in het heden weinig tot niks oplevert,
Verleden *kuchkuch*
Afbeelding
Don't be too puss(led). I'm still the Shimeji-girl. ~ Kawaii

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 31 jul 2013, 01:03

lol dat ik dat nooit heb opgemerkt
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Meesje9999
Moderator
Berichten: 954
Lid geworden op: 23 sep 2012, 17:31

Bericht door Meesje9999 » 06 aug 2013, 11:11

Ik heb ooit een idee gestuurd en daar heb je nooit op gereageerd!!!!
Leer uit het verleden dan haal je een goed cijfer voor de toekomst.

Plaats reactie