[Chev&Lot]

voor je ORPGs
Plaats reactie
Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

[Chev&Lot]

Bericht door Lot » 16 apr 2013, 19:38

We know, ^^

aan jouw de eer om te beginnen xx
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 16 apr 2013, 19:44

ik liep rustig door het bos een beetje in gedachten verzonken tot dat een beweging in de omgeving me uit mn gedachten haalde. ik schoot snel achter een boom.
ik keek even wie of wat het was, een jongen.... een vampier, lang, zwart haar. ik nam hem even in me op. toen hij deze kant op keek ging ik snel weer recht op staan en mn hart klopte in mn keel, ik was af en toe nog wat schuw.
en blauwe ogen...
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 16 apr 2013, 19:56

Cart
ik zag iets bewegen. dacht ik. ik keek naar een boom, zag ik nou een pluk blauw haar?! ik liep ernaartoe en keek het meisje aan. "Goededag mevrouw" zei ik grijnzend.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 16 apr 2013, 19:58

'h..h.. haaj" stotterde ik een beetje overwelmd
van dicht bij was hij nog leuker ( ;D)
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 16 apr 2013, 20:01

Cart
"nu zag ik pas wie- of laat ik maar beter zeggen wat- ze was; een elfje. gelukkig door haar beheersde ik mijn bloeddorst goed- wat uitsluitend door dat kreng van een zus kwam. (Mee ;D) 'anders doe je je werk niet goed, idioot' siste ze altijd als ik de controle zou verliezen. ik bekeek het meisje eens goed. ze was niet klein, maar ook niet heel erg groot- wat wil zeggen dat ik natuurlijk groter was. ze had lange blauwe haren en blauwe ogen. ze was best sgattig...
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 16 apr 2013, 20:06

ik knipperde even met mn ogen en keek naar de grond niet wetend wat ik moest doen. ik dacht dat mn wangen een beetje rood geworden waren. 'niet er aan denken niet er aan denken'ging er door mn hoofd. het was een voor een tijdje stil op het geluid van de natuur na.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 16 apr 2013, 20:08

Cart
ik zag dat ze rood werd. gek genoeg werd ze zo nog sgattiger. "En, Wat doen we hier in dit verlaten bos met griezelige vampiers in de buurt??" zei ik grijnzend. ookal waren er geen oorlogen meer, elfjes stonden nogsteeds boven aan ons menu. nou, meestal dan. ^^
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 16 apr 2013, 20:10

"uhm, gewoon... wandelen" zei ik half met een vragende toon ook al was dat neit echt zo bedoeld. ik durfde hem nog niet aan te kijken, bang dat ik nog roder werd dan ik al was.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 16 apr 2013, 20:12

Cart
"kijk me tenminste aan als je tegen me praat" ;D "ik bijt niet hoor." ik dacht even na "nou jah, nu niet in iedergeval"
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

xchevjex
Admin
Berichten: 6776
Lid geworden op: 18 jun 2012, 17:25

Bericht door xchevjex » 16 apr 2013, 20:13

ik slikte even en voelde het rode weg trekken, ik keek naar hem op een glimlachte.
trust in yourself and what you can and stop being jealous, cause you will never be like someone else

Plaats reactie