A faithfull love - Grace en Kat

voor je ORPGs
Plaats reactie
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

A faithfull love - Grace en Kat

Bericht door Kat » 31 mei 2013, 18:52

we know

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 31 mei 2013, 18:56

jij begint!

Naam: Oliver
Leeftijd: 18
Pic: komt nog

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 31 mei 2013, 19:24

Ok, Ok , But i suck at beginings!! xD
Name : Grace
leeftijd : 17 (in mensenjaren)
(Gracie is wolf, dus ze heeft twee pic's Wolf :
Afbeelding

Human form :


Afbeelding




Grace P.O.V

Bevelen werden over de vlakte geroepen, waar het wolven leger stond. Zuchtend, liep Grace het bos door, waardoor haar witte haar op en neer vloog, en haar witte jurk, die mee vloog. bij een klein vijvertje boog ze zich voorover. Ze keek omhoog naar de halve maan. De afgelopen jaren was er veel gebeurd in Grace haar leven. Er was al best lang oorlog, maar het werd met de dag heftiger. Ze ging bij de vijver zitten, en staarde naar het water.


(good enough?)
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 31 mei 2013, 19:38

great!

Oliver:

Ik loop op de grens tussen ons gebied en dat strookje niemandsland tussen ons gebied en het gebied van die dolle honden. Ok, ik was 18 oud en wijs genoeg dus om mijn vaders werk over te nemen, maar dat betekende nog niet dat ik het wilde. Als het aan mij had gelegen was ik nu in de stad zinloos mensen aan het uitmoorden, maar dat mag nu niet meer. ik rol met mijn ogen. Wat is er mis met zinloos moorden? het is leuk en het stilt je honger. maar mijn vader vond dat mensen te zeldzaam werden door mijn hobby, dus had hij me maar aan het werk gezet... in de verte hoorde ikhet leger van die honden. ik leunde tegen een boom aan en wachtte af wat er zou gebeuren

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 31 mei 2013, 20:00

Tja, Gracie maakt nog een leider van de wolfjes xD
Name : Jason (Hij is Grace haar broer)
leeftijd: 23
pic : (only human, hij is een pikzwarte wolf xD)
Afbeelding


Jason

Hij riep het ene bevel naar het andere. Hij zocht het hele leger af, of iedereen aanwezig was. Hij verstijfde toen hij zag dat Grace weg was. "Zoek Grace!" brulde hij, en de wolven knikten lichtjes ja, en vertrokken. Wat was het heerlijk, om de leider te zijn. Jason snoof in de lucht, en draaide zich abrupt om. "Team B en D, met mij mee! IK RUIK EEN VAMPIER!" Hij rende, met de helft van het leger achter zich, in de richting van de vampier.

Grace

Ze hoorde hoe de andere wolven dichterbij kwamen, en ze stormde het bos uit, de berghelling af. Als het aan haar had gelegen was ze allang vertrokken, maar dat macht van haar idiote broer 'de leider' niet. Ze vroeg zich eigenlijk af , waarom ze niet nu vertrok. Ze liep zonder op te letten zover dat ze in dat, hoe noemde haar broer het ook alweer, O ja ,'niemandsland' Ze gooide zich op de grond in een eenzaam veld, maar al gauw kreeg ze een vampier in het zicht. "Gadver, ik haat doe bloedzuigers..." Ze was de wolven voor een tijdje kwijt.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 31 mei 2013, 20:16

Oliver:

Ik zag iemand uit het gebied van de wolven komen en rende er op vamp snelheid opaf. een meisje. de toekomstige leider van die domme roedel van ze. "Goeie morgen hond."

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 31 mei 2013, 20:40

Grace

ze zag de vampier dichterbij komen. "Goeie morgen Hond. " zei hij. Ze wierp hem een hatelijke glimlach toe. "Hallo bloedzuiger." zei ze kalmpjes. Z was niet zoals de anderen. Ze had er.plezier in om die bloedzuigers te laten zien dat zij beter was dan zo'n beest uit haar familie. ze veegde haar witte haar naar achteren, en glimlachte weer hatelijk naar hem.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 31 mei 2013, 20:43

"ik wide je veen succes wensen met verliezen." ik grijns

killerGirl1425
verslaafd aan dit forum
Berichten: 1599
Lid geworden op: 06 dec 2012, 18:36

Bericht door killerGirl1425 » 31 mei 2013, 20:51

"O werkelijk bloedzuigertje, ik was van plan dat jou al toe te wensen, maar ja, je snapt zowiezo niet wat 'winnen' betekent, omdat je nog nooit hebt gewonnen. En onderschat me niet, misschien zijn de meeste wolven idioten, Maar ik ben geen idioot ik weet veel meer dan jij denkt, en ik weet ook dat jullie nergens goed voor zijn. " ze had een duivelse grijns op haar gezicht. Ze wist personen te raken waar het pijn doet, en dat was pas met woorden.
Everyone loves, Everyone hates, some more, some less, but there is one thing that makes us human : friendship

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 31 mei 2013, 20:53

ik liet nniet merken dat ze me kwetste. "Ik weet prima wat winnen is. en ik weet ook wat chantage is." ik til haar op en sleep haar naar het gebied van de vampiers. "Nu mag ik je gevange nemen omdat je je op ons gebied bevind. ik ren met haar naar ons kamp

Plaats reactie