Vampires in Spain (Amroth & Lot)

voor je ORPGs
Plaats reactie
Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Vampires in Spain (Amroth & Lot)

Bericht door Amroth » 06 jun 2013, 20:01

"Er uit! ik wil je nooit meer zien hier!" ik rende weg met mijn handen boven mijn hoofd om me zelf te beschermen, dit was het 2e weeshuis waar ik uitgeschopt was.
Ik stopte bij de bushalte en sprong in de eerste beste bus die ik tegen kwam.
Bij de eerst volgende halte zag ik op een reclame bord iets interessants, Werken en Wonen in Spanje voor de hele zomer, goed betaald en reiskosten worden op hun rekening.
Ik besloot te blijven zitten tot het vliegveld en regelde een ticket naar Spanje.
Tevreden liep ik door de gate naar het vliegveld en nam ik plaats.
Tijdens de vlucht viel ik in slaap.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 06 jun 2013, 20:22

Lot
Ik liep door de stad, nadat de lok affiches waren verdeelt, kwamen er steeds meer elfjes naar hier. dat betekende ofwel gratig voer, of een gratis slaaf. wie het eerst een elf vond, mocht hem houden. wat een naïeve wezens, die mormels. Snel liep ik naar het kleine kroegje in de hoofdstraat en liep naar binnen. Het was er donker en ik zag enkelen naar me zwaaien. "Ha Xav, een glaasje O-negatief alsjeblieft." Xavier was zolang ik me al kon denken de eigenaar van het stulpje en ik kende hem goed. toen ik min drinken had, ging ik aan het tafeltje in mijn hoekje zitten en keek rond.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 06 jun 2013, 21:58

"nosotros los cinturones terrestres fijas, We gaan landen gordels vast!"
Ik deed mijn gordel om en keek uit het raam, wat was Spanje toch een mooi land!.
Toen ik uitstapte probeerde ik in mijn beste Spaans een taxi te bestellen maar vreemd genoeg herkende geen enkele chauffeur het, dus ik vroeg het aan een of andere Engels pratende student die me vrolijk de weg uitlegde en dat ik een fiets kon huren bij een winkeltje hier.
ik huurde de fiets en reed als de bliksem naar het afgelegen paradijsje.
Na een kilometer of 32 kwam ik eindelijk bij het afgelegen paradijsje, ik keek mijn ogen uit, mooie kust lijn.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 06 jun 2013, 23:36

Lot
nadat ik mijn glas leeg had gedronken en mensen genoeg had afgeluisterd, liep ik weer naar buiten. de stad lag aan de kust en ik was vaak op het strand. ik hield van het zeewater en het zand onder mijn voeten. met een snelheid die een auto niet zou halen rende ik het strand op en liet me op het zand vallen.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 06 jun 2013, 23:40

Ik reed flink door en kwam op het strand terecht, plots kwam ik een meisje tegen en mijn hart begon te kloppen, er klopte iets niet aan haar. ik remde af.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 06 jun 2013, 23:46

(ik meisjj neem ik aan.)

Lot
een jongen op een fiets stopte zo'n 20m voor me. ik bekeek hem eens goed en stelde vast dat hij een elfje was. ik glimlachte en hield mijn hoofd schuin.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 06 jun 2013, 23:56

Ik draaide mijn fiets om en probeerde in weg te komen maar gleed weg door t zand, ik gooide de fiets van me af en zette m op een rennen, plots verschenen er uit de gebouwen in de buurt nog 2 vampiers die het op mij gemunt hadden. ik spande me kort in en vuurde een vuurbal op 1 af en raakte hem succesvol.
Ik maakte me klaar voor nog een vuurbal maar ik kon niks meer en voelde me slapper worden... Vervloekt Sint Johns kruid!
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 07 jun 2013, 00:03

Lot
ik kende die 2. binnen een seconde stond ik naast de elf. "Oowh neeh. Van mij, oprotten" siste ik. de vamp-die Lucas heette- keek me woedend aan. "zoek je eigen elf." "oh, maar dit is de mijne, geen stap dichterbij jochie." ik gooide de elf op de grond omdat die weg wou lopen. "dacht toch van niet."

(je werkt je altijd in de nesten, slechte eigenschap voor jouw, maar wel goed voor mij ^^)
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Amroth
Admin
Berichten: 4815
Lid geworden op: 25 mei 2012, 16:50

Bericht door Amroth » 07 jun 2013, 00:08

ik draaide me om en sprong op en sprintte weer weg maar trapte in een touw val. vloekend werd ik de lucht in geslingerd.
When you face difficult times, know that challenges are not sent to destroy you. They're sent to promote, increase and strengthen you.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 07 jun 2013, 20:19

Lot
"oke,,, jullie mormels zijn egt dom." ik liep rustig naar het elfje. "hoihoi" zei ik grijnzend
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Plaats reactie