hunted love - Kat en Lot

voor je ORPGs
Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

hunted love - Kat en Lot

Bericht door Kat » 06 jun 2013, 20:58

ik blijf het een vage titel vinden....

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 06 jun 2013, 21:16

Kat heeft het niet zo op efjes... maargoed :P

naam: Fleur
leeftijd: 17
pic:
Afbeelding

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 07 jun 2013, 20:25

lot begint >,<

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 07 jun 2013, 21:10

niet zeuren ;p
__________

Naam Mason Ashford
leeftijd 18
pic (komt nog)

en dan de vamp
Naam Lotte Sheridan
leeftijd 18
pic (komt nog,,,)
____________________________________________
als die foto het niet doet ben ik boos en hz moet ik beginnen XD
____________________________________________

Mase
Ik liep door een drukke straat. Ik had dagen rondgezworven en geen idee waar ik was, maar de sfeer was niet zo fijn. Aangezien ik maar een arme boer was geweest, had ik nadat mijn ouders waren vermoord en de boerderij was platgebrand, amper nog geld en eten. toen ik het bordje van een kroeg zag hangen slenterde ik ernaartoe en liep naar binnen. ik ging aan een klein tafeltje in een hoekje van de ruimte zitten, die niet erg groot was. Voordat ik kon knipperen, stond er een meisje voor me. "uhm,, hallo?" ze was lang, bleek en had glanzende rode haren. "hoi. zeg, ik heb je al in verschillende dorpen gezien,,,"begon ze. ik keek haar onderzoekend aan. "Je bent opzoek naar een baan en een onderkomen heb ik gehoord??" ze keek me recht aan. "uhmm,, jah. dat klopt." hoe wist zij dat? "Oke, dit stel ik voor, je krijgt van mij een huis, geld en eten, als je een paar dingen voor me doet." "wat voor dingen??" vroeg ik achterdochtig. "zul je wel zien, daar ga ik hier niet over praten. wat zeg je, neem je het aanbod aan??" ik stemde in-welke keus had ik anders?-en liep met het meisje mee. "ik heet Lotte trouwens" zei ze toen we buiten kwamen. "Mason,," zei ik aarzelend. we liepen een paar straten en stopte uiteindelijk bij een huisje. het zag er heel gezellig uit. "welkom in mijn domein." zei lotte glimlachend en ze liep naar binnen.
__________________________________________________
xdd lang genoeg? P
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 07 jun 2013, 21:21

Kat zeurt niet!
___________________________




Fleur slenterde wat door het bos heen, Het dorp waar ze woonde lag ergens diep verscholen in het bos, en alleen de elfen wisten waar. het gaf haar een veilig gevoel. ze hoorde wel eens verhalen uit de stad waar ook mensen woonden, tientallen vampieraanvallen per dag. hoelang moest dit nog duren? Haar ouders verboden haar om het bos uit te gaan omdat het zogenaamd gevaarijk zou zijn. ze overdreven vast. Ze verzamelde al haar moed en liep voorbij de laatste bomen de stad in.

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 07 jun 2013, 21:23

Mase
aarzelend liep ik naar binnen en deed de deur zachtjes dicht. "leuk huisje." "dankje. zelfgemaakt. met hulp van mijn broer. kom je?" lotte was de trap al op gelopen. "uhmm,, oke,," ik liep maar achter haar aan. veel keuze had ik niet.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 07 jun 2013, 21:28

Fleur keek haar ogen uit. Dit was heel anders dan hun dorpje in het bos. en iedereen deed zo vrolijk. kinderen speelden opstraat ergens andrs stond een groepje muziekanten muziek te maken. het leek allemaal zo vredig. hoe konden ze in ons dorp nou denken dat het hier gevaarlijk was? het was hier geweldig! ze liep angs allerlij verschillende huisjes en winkes en cafés dit had ze veel eerder moeten doen!

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 07 jun 2013, 21:34

Mase
"oke, dit is jouw kamer, je mag hier doen en laten wat je wilt." zei lot terwijl ze een kamertje in liep. er stond een bed, een bureau met een stoel en een kast in. "oke, bedankt. en wat voor karweitjes moest ik doen??" "Ga zitten" zei lot en ik deed wat ze vroeg. "nu alsjeblieft niet gaan gillen als een kleuter ik ben een huurmoordenaar. ik krijg goed betaald en ben de beste in mijn vak, maar ik krijg teveel opdrachten. dus heb ik een hulpje nodig. je krijgt simpele opdrachten en ik zal je helpen trainen en leer je omgaan met wapens." dit moest ik eerst even verwerken,,, na een lange pauze hoorde ik mezelf zeggen "oke, ik doe het."
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Kat
Beste Poster Ever
Berichten: 7415
Lid geworden op: 17 okt 2012, 15:13

Bericht door Kat » 08 jun 2013, 10:10

Fleur dwaalde wat door de straten heen. Het was hier super! iedereen was vrolijk, er stonden prachtige gebouwen en nergens iets "gevaarlijks" te zien. Waarom waren de mensen in haar dorp zo bang voor de stad? Na een tijdje begint het donker te worden en ik loop terug richting het bos. alleen waar zijn de bomen gebleven....? Ze keek om zich heen. waar was het bos gebleven??

Lot
Ere Inwoner
Berichten: 5181
Lid geworden op: 03 okt 2012, 16:44

Bericht door Lot » 08 jun 2013, 11:07

Mase
de volgende morgen stond ik op met spierpijn. lot had me gisteravond gewoon liggen te vermoorden. Ze had me onderhand alle vechttechnieken laten zien en voelen. Na de training had ze me alle hoeken van de kamer laten zien, en ze deed nog rustig aan. ik was gewoon echt een slappeling. daar moest verandering in komen.
The piano keys are black and white, but they sound like a milion colours in my mind.

Plaats reactie